yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xD
srry levo, se moeste gwn wete dat je nie goet bntquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatie
En en en?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan UBS micro alles.
Welkom in de wondere wereld van de mier.quote:
Net wakker.quote:
Ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net wakker.
Pakketje is binnen. Heb hem net aangesloten en de software geïnstalleerd maar het is allemaal nog wazig dus ik moet even kijken hoe het werkt.
Ik moet nu even weg, zodra ik terug ben ga ik even alles uitvogelen voor mu mieruhniggus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt.
Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje.
If not now, then when.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben nog steeds aan het prutsen met de belichting en de scherptes. Het is erg jammer dat ze in een reageerbuisje zitten, want daardoor is het beeld waziger omdat er viezigheid in zit. Daarnaast ook jammer dat het licht reflecteert en het een beetje in de weg zit.
Foto's:Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt.
Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Is goed bro!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijken
Zoiets dacht ik ook ja. Ik kreeg namelijk al van die sick minds ideeën dat ze haar aan het openrijten waren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Fopje het volgende:
Hele mooie fotos yuri! Ik ben ook benieuwd wat ze met die koningin aan het doen zijnMisschien dat ze dr wassen ofzo?
Leuk filmpje weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier nog een filmpje. Rechts kun je een larve zien, en je ziet dus ook dat die aardig actief is, wel geinig om te zien.
Verder (levo) vraag ik mij af of die mieren überhaupt ooit hun eigen eitjes opeten? Ik ben altijd bang dat ze zoiets overwegen.![]()
![]()
Even Levo roepenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatie
Omdat als deze laag vervangen moet worden kan ik er nog ff een klein laagje boven doen, dan de onderste weghalen en dan weer breder makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef Levolution het volgende:
- Fopje, talklaag is wel goed, op sommige plekken wel aardig dik. Waarom heb je het niet helemaal langs de bovenkant aangebracht?
Gewoon uittesten met een mier uit de tuin, moet wel goed gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat als deze laag vervangen moet worden kan ik er nog ff een klein laagje boven doen, dan de onderste weghalen en dan weer breder maken
En vooral in de bochten is hij nogal dik ja![]()
Oja, dat ga ik doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon uittesten met een mier uit de tuin, moet wel goed gaan.
Wat een hommo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef Fopje het volgende:
En mijn mieren zijn trouwens nog steeds niet verzonden
quote:
Je hoeft het echt niet zo snel te vervangen, zeker niet met een kleine kolonie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuwe talklaag aangebracht. Had in die ene 5 mieren gezet, eruit konden ze niet maar ze konden nog wel een beetje lopen over de laag. Heb nu een dunnere laag aangebracht.
Het gaat alleen heel erg moeilijk worden om deze te vervangen voor een andere laag. Moet daar nog even wat op verzinnen
Anders zou je moeten proberen om een soort van plexiglas plaat te maken die je erin kan hangen (aan haakjes) en dan kun je rustig de laag aanpassen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuwe talklaag aangebracht. Had in die ene 5 mieren gezet, eruit konden ze niet maar ze konden nog wel een beetje lopen over de laag. Heb nu een dunnere laag aangebracht.
Het gaat alleen heel erg moeilijk worden om deze te vervangen voor een andere laag. Moet daar nog even wat op verzinnen
Deze oplossing.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Anders zou je moeten proberen om een soort van plexiglas plaat te maken die je erin kan hangen (aan haakjes) en dan kun je rustig de laag aanpassen?
Hmm misschien geen slecht idee van deze man. Zal als de tijd rijp eens wel eens kijken of dat gaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze oplossing.
Met een rechthoekige bak zou dat best eens kunnen werken.
Ja denk dat ik iets van plexiglas ga gebruiken met watjes aan de zijkantenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eventueel maak je nog een soort van transparant kit randje op die bewuste plaat waardoor het ook aan de randjes goed sluit zodat ze er echt niet uit kunnen.
No problemo!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een half dode vlieg die zijn laatste adem uitblaast.
edit; housefly ipv bug.
Bo$$.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:28 schreef Fopje het volgende:
De mieren zijn verzonden [ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaadquote:
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Al die lurkers willen foto's of filmpjes zien van Fopje zijn gel-bak, Levo zijn nieuwe nest en hoe Yuri zijn kolonie uit de reageerbuis laat verhuizen!
Check, en het lijkt me ook wel een vreselijk toffe hobby maar ik heb eerst nog genoeg andere dingen te doen voordat ik me nog meer op de hals haal. Dus hou ik het eerst nog even bij lurken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Al die lurkers willen foto's of filmpjes zien van Fopje zijn gel-bak, Levo zijn nieuwe nest en hoe Yuri zijn kolonie uit de reageerbuis laat verhuizen!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Onufriev het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Lurk met plezier mee, om mezelf toch maar te overtuigen waarom ik ook mieren zou moeten houdenben er bijna.
quote:
Foto's zullen er zeker nog heel veel volgen en nu we ook een youtube kanaal hebben ook filmpjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Check, en het lijkt me ook wel een vreselijk toffe hobby maar ik heb eerst nog genoeg andere dingen te doen voordat ik me nog meer op de hals haal. Dus hou ik het eerst nog even bij lurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |