abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:54:04 #281
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116142548
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef Fopje het volgende:
WB Levo _O_

Yuri vindt alles :P Binnen 5 seconde kon hij door de bomen het bos niet meer zien zoveel leveranciers had ie :')

Levo, is het trouwens normaal dat een beginnende kolonie alleen maar op een dotje zit in het buisje zonder naar buiten te komen? Ben bang dat ik iets fout doe en dat ze al weer stervende zijn :')
Is normaal, aangezien de kolonie nog niet veel energie nodig heeft. Ze hebben gewoon nog niet zoveel te doen.
This isn't even my final form.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:55:05 #282
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116142587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is normaal, aangezien de kolonie nog niet veel energie nodig heeft. Ze hebben gewoon nog niet zoveel te doen.
Oke gelukkig :P En hoe gaat het met jou kolonie? Ze gingen binnenkort toch over naar een nieuw nest?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:19:22 #283
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116143433
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef Fopje het volgende:

[..]

Oke gelukkig :P En hoe gaat het met jou kolonie? Ze gingen binnenkort toch over naar een nieuw nest?
Ja, gaat goed. Ik had ze in het ouderlijke huis staan i.v.m. de zomervakantie, heb ze maandag weer naar Groningen verhuisd dus nu kunnen ze in principe verhuizen. Maar ik moet die ytongnesten nog afmaken, moet nog glas en een buitenwereld op. Maar ik moet ook studeren dus het schiet niet op. :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:31:13 #284
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116143768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, gaat goed. Ik had ze in het ouderlijke huis staan i.v.m. de zomervakantie, heb ze maandag weer naar Groningen verhuisd dus nu kunnen ze in principe verhuizen. Maar ik moet die ytongnesten nog afmaken, moet nog glas en een buitenwereld op. Maar ik moet ook studeren dus het schiet niet op. :')
Klote studies ook altijd :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_116151299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie, ik deed alsof ik een leven had. :P

Maar gewoon glas is genoeg, borosilicate is inderdaad voor extreme temperaturen en is dus voor onze hobby onnodig duur.

Heb je serieus een leverancier die 5000 glazen buisjes (160x16mm) tegen 1 cent per anderhalf stuk kan leveren? Dat is echt heel goedkoop. Dat is maar 33 euro in totaal? Heb je rekening gehouden met verzendkosten?

Ik zeg doen. Als die buisjes verder mooi zijn (heb je foto's?). Ik ben sowieso geïnteresseerd in veel buisjes voor die prijs, zelfs wel 1000.
Ja, er staan erg lage prijzen bij maar er kan nog van alles bijkomen. Ik moest ook nog even weten welk glas ik moest hebben zodat ik dan pas kan gaan filteren.

Ik ga dus kijken om 5000 van die dingen in te kopen, voor een zo laag mogelijk prijs, wel vanavond, nu eerst buffelen.
If not now, then when.
pi_116160953
Het was voeder tijd en ik kon maar geen vlieg vinden. Nu wist ik dat er al 1,5 week een spin bij ons logeert die eigenlijk ook op dezelfde plek bleef. Nu is het zo dat ik nooit spinnen dood omdat dat niet mag en ik het ook sneu vind, maar er is voeding nodig dus het moest.

Hier een paar pics van de spin zelf, gevolgd door een filmpje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het was wel een aparte spin trouwens, geen alledaags beestje. Hij was ook wel groot i.t.t. andere spinnen.

R.I.P spin.

p.s. ik moet nog even uitvogelen waarom het filmpje versnelt wordt opgeslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 29-08-2012 20:18:53 ]
If not now, then when.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:12:53 #287
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116166379
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het was voeder tijd en ik kon maar geen vlieg vinden. Nu wist ik dat er al 1,5 week een spin bij ons logeert die eigenlijk ook op dezelfde plek bleef. Nu is het zo dat ik nooit spinnen dood omdat dat niet mag en ik het ook sneu vind, maar er is voeding nodig dus het moest.

Hier een paar pics van de spin zelf, gevolgd door een filmpje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het was wel een aparte spin trouwens, geen alledaags beestje. Hij was ook wel groot i.t.t. andere spinnen.

R.I.P spin.[ afbeelding ]

p.s. ik moet nog even uitvogelen waarom het filmpje versnelt wordt opgeslagen.
Leuk ook dat die beestjes alles eten :P Ik ben vandaag op vliegenjacht gegaan, maar heb gewoon niks kunnen vinden. Normaal vliegen ze rond je oren maar als je ze moet hebben zijn ze er niet. Morgen nog maar eens goed rondkijken dan. Ik wil ook monster bugwars op mijn kamer :P

En die fotos van die spin zijn echt mooi, is je geld wel goed waard geweest!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:31:22 #288
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116167497
Ik ga nu even op vliegenjacht, ze zullen nu wel slapen denk ik maarja :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:40:00 #289
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116167991
Heb een klein spinnetje gevonden en die bij de miertjes gelegd. Er is wel wat leven in de brouwerij, het lijkt alleen wel alsof ze bang van het kleine dode spinnetje zijn.. :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:45:52 #290
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116168324
Yuri, redeneer als de boeddhisten. Doden mag niet, maar doden met de intentie om te eten wel. ^O^

Persoonlijk voeg ik daar muggen als uitzondering aan toe.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:46:14 #291
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116168343
Ik heb maar fruitvliegjes besteld, volgens mij heb ik homomieren ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:

Hoi Levo :P
Kan het ook zijn dat ik ze nu stress bezorg omdat ik er een dood spinnetje bijgooide? Niet dat de koningin straks alles opvreet :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:54:37 #292
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116168715
Gewoon in de buitenwereld neem ik aan? Dat gaat geen stress opleveren.
Misschien hebben ze gewoon nog niet genoeg mankracht om de spin kapot te krijgen en doen ze daarom raar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:56:22 #293
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116168803
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:54 schreef Levolution het volgende:
Gewoon in de buitenwereld neem ik aan? Dat gaat geen stress opleveren.
Misschien hebben ze gewoon nog niet genoeg mankracht om de spin kapot te krijgen en doen ze daarom raar.
Ja in de buitenwereld, wel maar een paar centimeter voor hun nest want ik dacht misschien zien ze hem straks niet :')

Maar ik voelde net wat kriebelen op mijn arm, en als een soort van boodschapper van god zat er een fucking vlieg op mijn arm. Zo 1 die ik al de hele dag aan het zoeken was.

Ben hem wel weer kwijt maar er moet er dus 1 ergens zitten. Ik ga nu even jagen :(
pi_116170159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Yuri, redeneer als de boeddhisten. Doden mag niet, maar doden met de intentie om te eten wel. ^O^

Persoonlijk voeg ik daar muggen als uitzondering aan toe.
^O^

quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:46 schreef Fopje het volgende:
Ik heb maar fruitvliegjes besteld, volgens mij heb ik homomieren ;(

[..]

Kan het ook zijn dat ik ze nu stress bezorg omdat ik er een dood spinnetje bijgooide? Niet dat de koningin straks alles opvreet :')
Maak niet dezelfde fout als mij. :D Geef de fruitvliegjes water ofzo, mijne zijn dood gegaan door uitdroging. :') 17 fruitvliegjes dood.
If not now, then when.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:23:06 #295
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116170262
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

^O^

[..]

Maak niet dezelfde fout als mij. :D Geef de fruitvliegjes water ofzo, mijne zijn dood gegaan door uitdroging. :') 17 fruitvliegjes dood.
Massagraf ;( Maar namen ze geen dode fruitvliegjes aan dan? Ik zal ze op 1 of andere manier vochtig houden met een watje doordrenkt met water ofzo :) Thx voor de tip.
pi_116170734
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef Fopje het volgende:

[..]

Massagraf ;( Maar namen ze geen dode fruitvliegjes aan dan? Ik zal ze op 1 of andere manier vochtig houden met een watje doordrenkt met water ofzo :) Thx voor de tip.
:D

Er zitten watten bijgeleverd en die gewoon vochtig houden, wat ik dus niet deed omdat ik het niet wist. Nee nemen ze niet aan omdat ze compleet uitgedroogd zijn. Volgens Levo moeten ze vers zijn (net dood).
If not now, then when.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:34:06 #297
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116170904
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:D

Er zitten watten bijgeleverd en die gewoon vochtig houden, wat ik dus niet deed omdat ik het niet wist. Nee nemen ze niet aan omdat ze compleet uitgedroogd zijn. Volgens Levo moeten ze vers zijn (net dood).
Oke zal daar op letten :)

En misschien vinden ze mijn spinnetje ook wel niet zo lekker omdat hij net versgebakken van mijn elektrische vliegenmepper komt :')

Btw topic gaat zo dicht. Zullen we het volgende topic aanmaken met Mierenfokkers en het topic nummer als tag en dan gewoon een TT verzinnen?
pi_116170992
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Fopje het volgende:

[..]

Oke zal daar op letten :)

En misschien vinden ze mijn spinnetje ook wel niet zo lekker omdat hij net versgebakken van mijn elektrische vliegenmepper komt :')

Btw topic gaat zo dicht. Zullen we het volgende topic aanmaken met Mierenfokkers en het topic nummer als tag en dan gewoon een TT verzinnen?
Haha, maakt niet uit, mijn spin ook.

[MierenFOK!kers #6] naampje <- Zo? Ik vind alles prima trouwens.
If not now, then when.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:36:18 #299
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116171021
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, maakt niet uit, mijn spin ook.

[MierenFOK!kers #6] naampje <- Zo? Ik vind alles prima trouwens.
Ja zo ja :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:38:22 #300
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116171107
..
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:38:43 #301
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116171125
..pllp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')