Is normaal, aangezien de kolonie nog niet veel energie nodig heeft. Ze hebben gewoon nog niet zoveel te doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef Fopje het volgende:
WB Levo
Yuri vindt allesBinnen 5 seconde kon hij door de bomen het bos niet meer zien zoveel leveranciers had ie
![]()
Levo, is het trouwens normaal dat een beginnende kolonie alleen maar op een dotje zit in het buisje zonder naar buiten te komen? Ben bang dat ik iets fout doe en dat ze al weer stervende zijn
Oke gelukkigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is normaal, aangezien de kolonie nog niet veel energie nodig heeft. Ze hebben gewoon nog niet zoveel te doen.
Ja, gaat goed. Ik had ze in het ouderlijke huis staan i.v.m. de zomervakantie, heb ze maandag weer naar Groningen verhuisd dus nu kunnen ze in principe verhuizen. Maar ik moet die ytongnesten nog afmaken, moet nog glas en een buitenwereld op. Maar ik moet ook studeren dus het schiet niet op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke gelukkigEn hoe gaat het met jou kolonie? Ze gingen binnenkort toch over naar een nieuw nest?
Klote studies ook altijdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, gaat goed. Ik had ze in het ouderlijke huis staan i.v.m. de zomervakantie, heb ze maandag weer naar Groningen verhuisd dus nu kunnen ze in principe verhuizen. Maar ik moet die ytongnesten nog afmaken, moet nog glas en een buitenwereld op. Maar ik moet ook studeren dus het schiet niet op.
Ja, er staan erg lage prijzen bij maar er kan nog van alles bijkomen. Ik moest ook nog even weten welk glas ik moest hebben zodat ik dan pas kan gaan filteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, ik deed alsof ik een leven had.
Maar gewoon glas is genoeg, borosilicate is inderdaad voor extreme temperaturen en is dus voor onze hobby onnodig duur.
Heb je serieus een leverancier die 5000 glazen buisjes (160x16mm) tegen 1 cent per anderhalf stuk kan leveren? Dat is echt heel goedkoop. Dat is maar 33 euro in totaal? Heb je rekening gehouden met verzendkosten?
Ik zeg doen. Als die buisjes verder mooi zijn (heb je foto's?). Ik ben sowieso geïnteresseerd in veel buisjes voor die prijs, zelfs wel 1000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een aparte spin trouwens, geen alledaags beestje. Hij was ook wel groot i.t.t. andere spinnen.
R.I.P spin.
p.s. ik moet nog even uitvogelen waarom het filmpje versnelt wordt opgeslagen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 29-08-2012 20:18:53 ]If not now, then when.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het was voeder tijd en ik kon maar geen vlieg vinden. Nu wist ik dat er al 1,5 week een spin bij ons logeert die eigenlijk ook op dezelfde plek bleef. Nu is het zo dat ik nooit spinnen dood omdat dat niet mag en ik het ook sneu vind, maar er is voeding nodig dus het moest.
Hier een paar pics van de spin zelf, gevolgd door een filmpje.Leuk ook dat die beestjes alles etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een aparte spin trouwens, geen alledaags beestje. Hij was ook wel groot i.t.t. andere spinnen.
R.I.P spin.[ afbeelding ]
p.s. ik moet nog even uitvogelen waarom het filmpje versnelt wordt opgeslagen.Ik ben vandaag op vliegenjacht gegaan, maar heb gewoon niks kunnen vinden. Normaal vliegen ze rond je oren maar als je ze moet hebben zijn ze er niet. Morgen nog maar eens goed rondkijken dan. Ik wil ook monster bugwars op mijn kamer
![]()
En die fotos van die spin zijn echt mooi, is je geld wel goed waard geweest!"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Kan het ook zijn dat ik ze nu stress bezorg omdat ik er een dood spinnetje bijgooide? Niet dat de koningin straks alles opvreetquote:
Ja in de buitenwereld, wel maar een paar centimeter voor hun nest want ik dacht misschien zien ze hem straks nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:54 schreef Levolution het volgende:
Gewoon in de buitenwereld neem ik aan? Dat gaat geen stress opleveren.
Misschien hebben ze gewoon nog niet genoeg mankracht om de spin kapot te krijgen en doen ze daarom raar.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Yuri, redeneer als de boeddhisten. Doden mag niet, maar doden met de intentie om te eten wel.
Persoonlijk voeg ik daar muggen als uitzondering aan toe.
Maak niet dezelfde fout als mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:46 schreef Fopje het volgende:
Ik heb maar fruitvliegjes besteld, volgens mij heb ik homomieren
[..]
Kan het ook zijn dat ik ze nu stress bezorg omdat ik er een dood spinnetje bijgooide? Niet dat de koningin straks alles opvreet
Massagrafquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Maak niet dezelfde fout als mij.Geef de fruitvliegjes water ofzo, mijne zijn dood gegaan door uitdroging.
17 fruitvliegjes dood.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
MassagrafMaar namen ze geen dode fruitvliegjes aan dan? Ik zal ze op 1 of andere manier vochtig houden met een watje doordrenkt met water ofzo
Thx voor de tip.
Oke zal daar op lettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zitten watten bijgeleverd en die gewoon vochtig houden, wat ik dus niet deed omdat ik het niet wist. Nee nemen ze niet aan omdat ze compleet uitgedroogd zijn. Volgens Levo moeten ze vers zijn (net dood).
Haha, maakt niet uit, mijn spin ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke zal daar op letten
En misschien vinden ze mijn spinnetje ook wel niet zo lekker omdat hij net versgebakken van mijn elektrische vliegenmepper komt![]()
Btw topic gaat zo dicht. Zullen we het volgende topic aanmaken met Mierenfokkers en het topic nummer als tag en dan gewoon een TT verzinnen?
Ja zo jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit, mijn spin ook.
[MierenFOK!kers #6] naampje <- Zo? Ik vind alles prima trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |