Iedereen zoekt met man en macht naar die buisjes en jij moet zelfs op leveranciers filterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij sommige zelfs 20.000 en bij sommige 1000. Er zijn zoveel suppliers dat je moet filteren.
Shit dat is wel erg veel idd, echt bedoeld voor laboratoria en niet voor een mierenfokkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zelfs eentje van 100.000.Ik zie al 100.000 van die reageerbuizen liggen hier. Mensen gaan denken dat ik drugs produceer.
1.000 zou prima zijn, meer is overbodig. Het meeste gaat wel naar het Antforum. Met zo'n voorraad kun je ook easy verschillende koloniën grootbrengen en doorverkopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Shit dat is wel erg veel idd, echt bedoeld voor laboratoria en niet voor een mierenfokker
Dat is dan wel weer zo ja. Je kan er echt zon flatje van maken en dan als de bruidsvlucht is in elk buisje een koningin proppen. Shit man, ik zie dollars in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.000 zou prima zijn, meer is overbodig. Het meeste gaat wel naar het Antforum. Met zo'n voorraad kun je ook easy verschillende koloniën grootbrengen en doorverkopen.
Precies. Miljoenen business allezzz!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo ja. Je kan er echt zon flatje van maken en dan als de bruidsvlucht is in elk buisje een koningin proppen. Shit man, ik zie dollars in mijn ogen.
Even zegt welke we moeten hebben, 3.3 borosilicate of glass, dan kan ik al meer.quote:
Trusten man, I hope so!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
Succes met zoeken trouwens, ik ga slapen:P Hopelijk is de postbode er morgen voor 13:00 uur.
Later mierenbroeder(s).
Ik zou mijn geld op glas zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Miljoenen business allezzz!
Als
[..]
Even zegt welke we moeten hebben, 3.3 borosilicate of glass, dan kan ik al meer.
Heb het ff opgezocht, dat borosilicate is voor extreme temperaturenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Miljoenen business allezzz!
Als
[..]
Even zegt welke we moeten hebben, 3.3 borosilicate of glass, dan kan ik al meer.
Laterquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb het ff opgezocht, dat borosilicate is voor extreme temperaturenDas dus niet nodig.
De postbode is geweest en er ligt een dikke envelopquote:
thxquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, BO$$$$. Wel jammer van het reageerbuisje maar wel cool dat je zo snel met een geniale oplossing kwam.
En ja, die gevoelens, snap je. Het is apart.![]()
Veel succes bro!
Ja man gewoon doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
thxzou ik ze nu al huisvliegen kunnen geven?
Maar ze gaan hun buisje nog niet uitquote:
Ja, ik moet wel zeggen dat bij jou het watje best hoog zit, dus ik weet het niet. Het is hun nest ook geworden dus ze blijven daar ook wel, met name de koningin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar ze gaan hun buisje nog niet uitZe zitten daar maar. Ik heb nog maar 2 miertjes buiten het buisje even gespot
Maar dat komt vast goed
![]()
Zou dit topic beter tot zijn recht komen in F&F? Misschien dat er daar wat meer mensen posten, wat vind jij?
Ja ik vond het watje ook hoog zitten, maar ze hebben er toch een nestje van gemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel zeggen dat bij jou het watje best hoog zit, dus ik weet het niet. Het is hun nest ook geworden dus ze blijven daar ook wel, met name de koningin.
Geen idee, het is wat jij wilt.
Ja maar jij kwam met het idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja ik vond het watje ook hoog zitten, maar ze hebben er toch een nestje van gemaakt![]()
Topic is ook van jou he, zonder jou was het allang verzopen
Zal ik een topic in F&F maken met de vraag of ze op zoiets zitten te wachten?Zou wel leuker zijn als er wat meer mensen mee zouden posten? En volgens mij valt het aantal lurkers hier ook wel mee?
quote:
Mij eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Doe wat je wilt man, mij maakt het geen fuck uit, ik care niet om die mensen.
Haha, daarom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook nietSamen halen we ook wel aantal pagina's per dag
Wacht wel even af dan.
56 hitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
Dit topic heeft 56 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Wat een hommo's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
Dit topic heeft 56 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
http://www.fok.nl/gm/volgteltoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een hommo's.
Geef dat linkje dan ook gelijk Oerbeer.
Doe dat, we hebben mierenbroeders nodigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo vind ik deze reeks nu pas![]()
In het verleden wel eens over nagedacht om ook te beginnen, maar nooit echt van gekomen. Morgen maar eens beetje inlezen![]()
verkapt tvp.![]()
Sorry voor de late reactie, ik deed alsof ik een leven had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |