Dat is inderdaad toch krom? Nou hup, dat passen we dan ook meteen aan. Toch raar dat het voor de ene variant wel goed geregeld is, en voor de andere niet. Ik zeg: het hele weekend Nederland platleggen en voor het gemak hebben we elke week een dag vrij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Van mijn originele geloof mag je niet op zaterdag werken. En ik kreeg ook nooit vrij op onze feestdagen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
Het zou aan de ondernemer moeten zijn om de zaak op zondag open te gooien of dicht te houden.
Ik heb foebele gekeken en heel bewust het debat een beetje overgeslagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Borisz: wat vond je van het debat?
Ik vind Pechtold niet meer zo goed. Hield altijd erg van zijn debatstijl, maar hij gaat aan training (en kiezers-pleasing) ten onder, vrees ik.
Ik zat ernaar te kijken en bedacht me dat een behoorlijk aantal kiezers (sowieso de mensen die de moeite nemen naar een debat te kijken) het zo heerlijk zou vinden als er één heer/dame tussen zou zitten die niet op 'scoren' uit was. gewoon fatsoenlijk antwoord geven op vragen, ook eens durven twijfelen en níet almaar de verkiezingspolarisatie opzoeken. Volgens mij zou je daar nu daadwerkelijk stemwinst mee kunnen maken, door juist te breken met de trend om een vooringestudeerde show neer te zetten. Ik zou zo enorm vallen voor een heer (of dame) in de politiek. Fatsoen, intellect, normaal doen.De eer aan jezelf houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb foebele gekeken en heel bewust het debat een beetje overgeslagen..
Maar ik hoorde en las meer mensen met kritiek op Pechtold vanavond.
Heb jij Borgen al eens gezien?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zat ernaar te kijken en bedacht me dat een behoorlijk aantal kiezers (sowieso de mensen die de moeite nemen naar een debat te kijken) het zo heerlijk zouden vinden als er één heer/dame tussen zou zitten die niet op 'scoren' uit was. gewoon fatsoenlijk antwoord geven op vragen, ook eens durven twijfelen en níet almaar de verkiezingspolarisatie opzoeken. Volgens mij zou je daar nu daadwerkelijk stemwinst mee kunnen maken, door juist te breken met de trend om een vooringestudeerde show neer te zetten.
Dat mis ik zo: intelligente politieke gedachtenwisselingen, met niet als doel oneliners te scoren, maar gewoon voor je mening/gedachtengoed te staan, waarbij je de ander óók licht in de ogen gunt, als dat terecht is.
/Kay van de Linde 3.0
Maar vroeger mócht dat toch helemaal niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Frits schuift overal aan. Vroeger standaard op vrijdag bij BvD, maar nu ook vaak bij PenW en de gebroeders van boven.
Nee, niet gezien! Via jullie wel zin in gekregen, maar ons lijssie is zoooooo lang. Eerst Deadwood afkijken en dan eh... die serie waar Dexter eerst in zat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij Borgen al eens gezien?
/Kasper Juul
6 feet under.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, niet gezien! Via jullie wel zin in gekregen, maar ons lijssie is zoooooo lang. Eerst Deadwood afkijken en dan eh... die serie waar Dexter eerst in zat.
Tegenwoordig doen ze daar niet moeilijk overquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar vroeger mócht dat toch helemaal niet?
Ik zou sowieso niet willen bijbeunen bij het ADquote:Ik kon als NRC'er toch ook niet zomaar bijbeunen bij AD?
Ga jij daar naartoe?quote:
Goed wat betreft Poes!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Poes doet het goedTeentje ook wel
![]()
Lange stukken wandelen is forbei, dan spelen gewoon allerlei -versleten- dingen op, rekening houden met gewoon een nieuwe fase en dan gaat het best lekker eigenlijk tnx for asking![]()
Zin in Madeira, my dear
Nee dat eerste daargelaten. Ik zou er niet eens mijn laatste kruimel brood willen verdienen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze daar niet moeilijk over
[..]
Ik zou sowieso niet willen bijbeunen bij het AD
Overigens denk ik dat we een middenkabinet gaan krijgen met VVD/PVDA/CDA/D66
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Wester was toch niet 'in dienst' van RTL
Fritsie zit sinds 1995 bij het RTLnieuws. Nadat Elco Brinkmanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?
Beetje journalist moet mogen bijschnabbelen, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Fritsie zit sinds 1995 bij het RTLnieuws. Nadat Elco Brinkmanging na mislukte TK-verkiezingen.
Beetje misschien wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje journalist moet mogen bijschnabbelen, toch?
Eens een CDA-rat, altijd een CDA-ratquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Dat hij zich ooit daarvoor leende ook.
Lekker slapie. Morgen gezond weer op /Sonjaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga nog een bitje loslaten
2 sociale aktiviteiten achter elkaar hakken er weer in bij mij
/asociaal tupje.
Morgen werkie dus lekker
Barend?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
Een dubbele Sonja.... hhhmmm...30 jaar geleden zou ik dat wel aangedurfd/gewild hebben.
Joh, daar was ik zo ... op. De jonge Barend.quote:
De detailhandel is natuurlijk sowieso een makkelijk mikpuntquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las nog even de gedachtenwisseling van freecelle en TheHives (?), en toen bedacht ik me:
Het beperkt de keuzevrijheid inderdaad om dan in de detailhandel te gaan werken (als die al bezwaar zou maken tegen weigering op zondag te werken), maar geldt dat niet voor heel veel sectoren? Politie-agenten, de zorg, horeca, schoonmakers, wegenbouw, domineesen noem maar op.
Iedereen heeft de keuzevrijheid om al dan niet in een bepaalde sector te gaan werken. En de keuzevrijheid om een geloof aan te hangen waardoor je op zondag niet wilt werken. Maar om daar nu hele sectoren op aan te passen,.. dat is toch best een beetje gek. Zeker omdat voor heel veel mensen werken op zondag altijd al zo nu en dan bij hun werk hoort. Dus waarom de detailhandel nu opeens zo'n heikel punt is. Of willen gelovigen gewoon heel graag per se bij supermarkten werken?
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond keken we de Sopranos en wie komt daar als arts binnen? Vince Masuka! Ik verwachtte elk moment een ongepaste opmerking van hem, maar nee.
Vannacht over Pechtold gedroomd. We hadden het over politiek op de kant van een zwembad. En ik zei dat het allemaal maar ongeloofwaardige kontendraaiers waren die alleen de kiezer maar naar de mond praatten. En Pechtold haalt zijn schouders op en vraagt iets als 'Ik ook dan?'.
Not kidding
Ik was niet nat hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..
Ik ook! Dit wordt een lange dag. Ik werk vandaag met allemaal mensen waar het absoluut niet mee klikt. Ik voel me net als in de brugklas, toen hoorde ik ook nergens bijquote:
Ik bij de nerds/muurbloempjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook! Dit wordt een lange dag. Ik werk vandaag met allemaal mensen waar het absoluut niet mee klikt. Ik voel me net als in de brugklas, toen hoorde ik ook nergens bij
Nee hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet je voor een collega van een heel andere afdeling invallen Isa?
Hij is geprikt en hoort later vandaag (als ze t weten) wat de oorzaak is. Hij voelt zich nog goed gelukkig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef golfer het volgende:
Al iets meer bekend over je Pa, FFT?
Dat begrijp ik.quote:
Hoera, danst meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
Reisdocumenten, tickets en vouchers zijn binnen.
Tablet, Laptop gaat meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef AnneX het volgende:
Hoera, danst mee![]()
Nemen jullie de tablet mee?
En kun je antwoord geven op mijn vraag op vorige pag.
Bedoel je die met de muziek meevloeit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
Jaaaaaa, die pleasequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedoel je die met de muziek meevloeit?
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Nu afspelen uitklappen > Visualisaties
Helpdesk XXquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
En dan is caleidoscoop met een C.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Nu Afspelen
Visualisaties
Accu
Kaleidoscoop
/golfer
Ga ik daarvan trippen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..
Ja behoorlijk schijnt, al heb ik dat nooit geprobeerd. je kan er ook nogal misselijk van worden. Een grote dosis nootmuskaat geeft hallucinaties.quote:
Leuk.quote:Leuk joh Kaas en Lein : dinnetje heeft op haar oude bureaublad een foto van de Erasmusbrug - een dichtgevroren Maas - en en en júllie huis - aanzicht !![]()
Staat voor mijn neus.
Als je maar hemelstergend stront gelukkig bent - met zn twee-en !quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk schijnt, al heb ik dat nooit geprobeerd. je kan er ook nogal misselijk van worden. Een grote dosis nootmuskaat geeft hallucinaties.
[..]
Leuk.We wonen hier met veel genot.
Oef. Das minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
Leintjeuh baalt een beetje want hierachter zijn ze bij het het blok hiernaast met gevelrenovatie bezig. En ze beginnen met drilboren om 7:30.![]()
ik ben dan al wakker maar Leintjeuh heeft late dienst.
Ja, volgende week heeft ze nachtdienst en dan wordt 't logeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef AnneX het volgende:
Oef. Das minder.
Paar nachtjes bij ouders slapen? Of logeren?
/ opties?
Oh ja, trekt de bisnis een beetje aan? ná de vakantie ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgende week heeft ze nachtdienst en dan wordt 't logeren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, de havens komen weer tot leven en de dokwerkers komen weer terug van Benidormvakantie.![]()
Vandaag alweer retedruk dus vroeg naar het mandje.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan is caleidoscoop met een C.
Ik zou beginnen met 2 gram, dat kan al voldoende zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..
Heb je genoten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh IsaVandaag naar huis rijden en maandag weer werken
Wel een tussenstopje in Stabroek
Naar Zeeland fietsen. Van daaruit steek ik België over naar Luxemburg en uiteindelijk zal ik ruim een week later in Maastricht eindigen. Genoeg te doen dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Ook goedemorgen!Wat ga jij vandaag doen, Vork?
Oh wat leuk! Ga je alleen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:44 schreef Vork het volgende:
Naar Zeeland fietsen. Van daaruit steek ik België over naar Luxemburg en uiteindelijk zal ik ruim een week later in Maastricht eindigen. Genoeg te doen dus
Heel veel plezierquote:
Veel plezier - mooi weer en leuke ontmoetingen!quote:
Yupquote:
Oy oy, ook al weer voorbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupAlleen te kort allemaal he
Had graag nog twee weekjes langer vrij gehad
Hoeveel van die ukkies zijn er nu in de kerk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef freecell het volgende:
Vork,lekker fietsen
Zo,de was zit er in, er is er ook al 1 opgehangen vaatwasser draait en.....
om 9:00 had ik alle roosters voor het kinderwerk al af(4 ruimtes, 0,1, 2 en 3 jaar, 2 oppassers per keer....Oempf)
En nu ga ik nog ff kotsen en uitrusten
Dat laatste !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef freecell het volgende:
Vork,lekker fietsen
Zo,de was zit er in, er is er ook al 1 opgehangen vaatwasser draait en.....
om 9:00 had ik alle roosters voor het kinderwerk al af(4 ruimtes, 0,1, 2 en 3 jaar, 2 oppassers per keer....Oempf)
En nu ga ik nog ff kotsen en uitrusten
Oeh, even geteld: 55 onder de 4 (4 jarigen dus niet meegeteld)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel van die ukkies zijn er nu in de kerk?
Hopelijk vandaag de uitslag. Mn vader zei gisteren dat hij dacht dit weekend thuis te zijn maar ik kwam zijn dokter en zuster (ja echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Nog steeds geen nieuws over je vader, FFT?
Gij zult uw zaad niet verspillen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt U wordt wel heel letterlijk genomen binnen jullie kerkgenootscchap?
Wat denk jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef golfer het volgende:
Dokter is de jongen of de zuster is de jongen
every sperm is sacredquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gij zult uw zaad niet verspillen!
De kerk zit gewoon propvol jonge stelletjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt U wordt wel heel letterlijk genomen binnen jullie kerkgenootscchap?
De beddenrace klinkt wel als iets voor je vader atmquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Verrassing; mn vader is thuis![]()
Dinsdag gaat hij onder een scan en dan komt ma 3 sept hopelijk de uitslag. Maar nu kan hij gezellig mee naar de kermis, beddenrace en t vuurwerk vanavond
Ik schat toch in dat ze boven het gemiddelde 1,7 kind per gezin van Nederland komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
De kerk zit gewoon propvol jonge stelletjesHet is heus niet dat ze allemaal elftalletjes maken.
Fijn voor je Pa.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Verrassing; mn vader is thuis![]()
Dinsdag gaat hij onder een scan en dan komt ma 3 sept hopelijk de uitslag. Maar nu kan hij gezellig mee naar de kermis, beddenrace en t vuurwerk vanavond
quote:A nice old Spanish lady took it upon herself to restore Jesus fresco
A nice, little old Spanish lady took it upon herself to restore a fresco of Jesus Christ at her local church because she thought it was in dire need of repair.
Eighty-year-old Celia Gimenez of Borja, Spain, painted over a fresco completed in 1930 by Elías García Martínez — the only known work by the artist in Borja, according to the Associated Press.
The fresco done in the “Ecce Homo”(“Behold Christ”) style features Christ’s face with the crown of thorns atop his head.
Gimenez, a neighbor of the Santuario de la Misericordia Roman Catholic church where the fresco is located, noticed that the paint had started to chip away and that Jesus Christo wasn’t really looking like himself.
Being the helpful neighbor that she is, Gimenez went to the church and started painting away. It wasn’t until she stepped back that she realized she had gotten “out of hand” and called the local authorities to tell them what she had done.
The AP reports that art enthusiasts, those clever wordsmiths, are now calling the fresco “Ecce Mono” — “Behold the Monkey” — due to Christ’s now-overwhelming neck beard.
ik denk gemiddeld tweequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schat toch in dat ze boven het gemiddelde 1,7 kind per gezin van Nederland komen.
Je hebt je baard ook eraf laten halen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:13 schreef z80 het volgende:
bezoekje kapper ook weer gehad. meteen een kilo lichter.
nee. wel laten kortwieken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je baard ook eraf laten halen?
Ben geen fan van de praktijken die de huisartsen tegenwoordig doen tegen bloedwaardes. Meteen medicijnen ipv interventie dmv een ander voedingspatroon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer een bezoekje aan mijn internist afgelegd. Weinig verandering te zien in allerlei waardes. Tegen te hoge Triglyceriden een nieuw medicijn erbij.
Over 3 maanden weer bloed prikken en telefonisch consult. Daarna hopelijk van hem af en verder bij huisarts voor medicatie-onderhoud.
Dit was mijn internist/endocrinoloog waar ik al 3 jaar bij loop en die nu pas, na alle andere zaken die hij heeft geconstateerd en bijgeregeld als probeersel overgaat tot dit middel om uit te proberen. Vandaar dus over 3 maanden weer bloedprikken en tel. consult. om te kijken of het aanslaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ben geen fan van de praktijken die de huisartsen tegenwoordig doen tegen bloedwaardes. Meteen medicijnen ipv interventie dmv een ander voedingspatroon.
ze hebben pas de referentie waardes naar beneden aangepast geloof ik. hoe meer mensen aan de pillen hoe beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was mijn internist/endocrinoloog waar ik al 3 jaar bij loop en die nu pas, na alle andere zaken die hij heeft geconstateerd en bijgeregeld als probeersel overgaat tot dit middel om uit te proberen. Vandaar dus over 3 maanden weer bloedprikken en tel. consult. om te kijken of het aanslaat.
Heeft hij het überhaupt over je voeding gehad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was mijn internist/endocrinoloog waar ik al 3 jaar bij loop en die nu pas, na alle andere zaken die hij heeft geconstateerd en bijgeregeld als probeersel overgaat tot dit middel om uit te proberen. Vandaar dus over 3 maanden weer bloedprikken en tel. consult. om te kijken of het aanslaat.
Hier zijn lokaal nieuwe standaarden geschreven voor de hele eerste lijn ismquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft hij het überhaupt over je voeding gehad?
Oefen je op je solii gesprekken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen zo veel geld besparen op gezondheidszorg als we de voeding op orde krijgen als maatschappij. Welvaartsziektes kosten een hoop duiten.
Sport ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen zo veel geld besparen op gezondheidszorg als we de voeding op orde krijgen als maatschappij. Welvaartsziektes kosten een hoop duiten.
zolang de papzakjes met de auto naar school gebracht worden (waarbij de op de zebra dubbel geparkeerde ouders klagen over de onveilige verkeerssituatie) verwacht ik niet dat die zelfde papzakken gaan sporten. laat staan dat de ouders 1 meter verder dan de auto lopen.quote:
Sportblessures zijn de belangrijkste reden voor ziekenhuisbezoek zover ik weetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
zolang de papzakjes met de auto naar school gebracht worden (waarbij de op de zebra dubbel geparkeerde ouders klagen over de onveilige verkeerssituatie) verwacht ik niet dat die zelfde papzakken gaan sporten. laat staan dat de ouders 1 meter verder dan de auto lopen.
Betwijfel hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sportblessures zijn de belangrijkste reden voor ziekenhuisbezoek zover ik weet
Lijkt me idd een goed idee om bij de basis te beginnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
zolang de papzakjes met de auto naar school gebracht worden (waarbij de op de zebra dubbel geparkeerde ouders klagen over de onveilige verkeerssituatie) verwacht ik niet dat die zelfde papzakken gaan sporten. laat staan dat de ouders 1 meter verder dan de auto lopen.
Ja, al een paar jaar. Cholesterol en schildklier en nieren en lactose-intolerantie etc. etc. hebben natuurlijk ook wel iets daarmee te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft hij het überhaupt over je voeding gehad?
Huh? Wat zijn dat?quote:
Oh. Nee, ik heb wel andere cholestorolverlagers voorgeschreven gekregen. Los van mijn bloeddrukverlagers, maagbeschermers, anti-jicht- en schildklierrregelende pillen die ik dagelijks moet slikken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Knoflookpillen voor de cholesterol.
Het gaat niet om garantie, het gaat individueel gezien persoonlijk om het minimaliseren van mijn eigen risico, en epidemiologisch gezien het minimaliseren van de verspreiding van de welvaartsziekten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Gezond leven helpt natuurlijk wel, maar is helaas geen enkele garantie.
Ik heb die met statines ook niet willen slikken vanwege de bijwerkingen (krampen), nu andere gekregen die daadwerkelijk wel wat doen: Ezetrol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Cholesterolverlagers zijn leuk voor de statistiek. Ik zou ze zelf niet nemen.
Dat is een mooi streven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
M'n pa zit aan de Statins en m'n ma aan de Metformin. Dus heb een lekker risicoprofiel. Hoop toch dmv voeding en beweging spulvrij te blijven van deze welvaartziektes...
Leger in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Bluezz het volgende:
En dat schdochter L aangenomen is op de opleiding? En dat Zoon F. ook ineens een move maakt en op introductie gaat a la Braamyo?![]()
Dan nog grijpen dezelfde interventies in eetpatronen op dezelfde positieve manier in, met of zonder schildklierafwijking. De grootte van het effect kan verschillen door afwijkende T3 of T4 concentraties en zo makkelijk als iemand zonder schildklierafwijking ga je het idd absoluut niet krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven.
Maar er bestaat ook erfelijkheid qua schildklierafwijkingen.. die vervolgens zorgen voor de kettingreaktie/domino-effect /mus
/niet te snel oordelen waarom ziekten zich ontwikkelen zoals ze zich ontwikkelen
Ik vind DE hier altijd zo'n geweldig voorbeeld van. Die heeft haar eet/-leefpatroon omgegooid om in elk geval dat aandeel in het ziekteverloop voor eigen rekening te nemen. Ze moest o.a. stoppen met de wijn, ze moest minder zout eten etc. Dan moet je dus altijd opletten. En kennelijk doet het haar dus wel erg goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog grijpen dezelfde interventies in eetpatronen op dezelfde positieve manier in, met of zonder schildklierafwijking. De grootte van het effect kan verschillen door afwijkende T3 of T4 concentraties en zo makkelijk als iemand zonder schildklierafwijking ga je het idd absoluut niet krijgen.
Oh fijn, geen statines. Wat een troep is dat zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb die met statines ook niet willen slikken vanwege de bijwerkingen (krampen), nu andere gekregen die daadwerkelijk wel wat doen: Ezetrol.
Of MarMar bij de Dieetjes, min of meer gebonden aan een rolstoel en toch al een paar jaartjes tientallen kg's kwijt door eetlijstjes te maken en bij te houden wat ze eetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind DE hier altijd zo'n geweldig voorbeeld van. Die heeft haar eet/-leefpatroon omgegooid om in elk geval dat aandeel in het ziekteverloop voor eigen rekening te nemen. Ze moest o.a. stoppen met de wijn, ze moest minder zout eten etc. Dan moet je dus altijd opletten. En kennelijk doet het haar dus wel erg goed.
Ik weet niet of ik het zou kunnen. Vind haar echt geweldig. Ik zou misschien wel denken: kop in het zand en doorgaan tot het op is. Terwijl ik dt anderzijds zó onnodig stom zou vinden.
Oh heus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:53 schreef borisz het volgende:
Pfff na een paar dagen weg te zijn geweest zie je nog meer dat het niet goed gaat met Bellefleur. Ze wordt/is dement + d'r heupen werken niet meer mee. Gelukkig weet ze d'r bak nog te vinden en ze is zeer aanhankelijk naar mij toe. Maar dan slaat het een beetje door zegmaar.
Zou ze opa herkennen mét baard?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
Maar weer eens naar Rijswijk. Dit keer om de alweer 7e verjaardag van mijn kleindochter te vieren.
Ze eet/drinkt/poept nog wel goed maar ja instabiel als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:
AllemachtigDan mag je ook wel een beetje dementeren! Maar ik kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt om de oude dame.
Oef, borisz : het is wel een respectabele leeftijd al weer voor een kat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze eet/drinkt/poept nog wel goed maar ja instabiel als maar zijn kan.
Beest waar ik groot mee geworden ben dus ja. Deze aftakeling is een beetje, al is het nog te vroeg voor de beslissende prik.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.htmlquote:Katy Perry gespot met Robert Pattinson
van onze redactie
AMSTERDAM - Katy Perry en Robert Pattinson, allebei sinds kort weer vrijgezel, zoeken troost bij elkaar.
Nadat Katy eerder deze week aan de kant werd gezet door zanger John Mayer, zocht ze meteen contact met Robert. De Twilight-ster nam haar mee naar een hip restaurant in Los Angeles. Dit meldt blogger Perez Hilton.
Robert en Katy zijn al een tijdje goed bevriend met elkaar. Toen de acteur onlangs werd bedrogen door Kristen Stewart, bood Katy hem een luisterend oor.
Volgens diverse bronnen is de kans groot dat er een nieuw showbizzkoppel is geboren...
Is dit SHOquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.html
*jengelt BLVDjingle er tussendoor*quote:
Dit is een running gag hier op slowchat.quote:
Gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een running gag hier op slowchat.
Je bent wel begaan met het lot van die 2 hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb donderdag en vrijdag ook gesprongenquote:
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je bent wel begaan met het lot van die 2 he
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef z80 het volgende:
iemand een idee wat te maken van een kilo kalfs-braadvlees.
was in de aanbieding en bleek bij de kassa in mijn kar te liggen.
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.
Ik drink helemaal geen alcoholquote:
De Mart Smeets rel is helemaal langs me gegaan. Weet alleen dat Patrick Kickenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.
als ik vlees moet stoven gaat dat altijd in een grotere hoeveelheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?
Katy met R-Patzquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan het aan grove stukken snijden, aanbraden, wat water erbij en dan smoren tot het zacht is, proeven, of je braad het aan en steekt het in de oven tot de kerntemperatuur 70 graden is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.
*burp*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
*jengelt BLVDjingle er tussendoor*
Zo maar eens naar Haarlem toeVerslagje volgt natuurlijk
.
Ik weet nog steeds niet wie het zijn en wil dat graag zo houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie het zijn en wil dat graag zo houden.
Ben jij voor kamp Bella of kamp R-Patz?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Felagund het volgende:
Ik weet van alle twee wie het zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oe dat is wel heel ongelukkig inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Ongelukkige dag voor deze grap
RIP Neil Armstrong
Ik heb Twilight nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij voor kamp Bella of kamp R-Patz?
Kom maar op met zijn opvolgertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Mart Smeets rel is helemaal langs me gegaan. Weet alleen dat Patrick Kickenhet leuk vond om allerlei dingen over em te zeggen en daarmee door bleef gaan. Geen idee wat er mis is met Mart.
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
RIP Neil Armstrong
huh?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.
hoezo eerlijk proces? is toch nergens goed voor.
Ik neem aan dat je het nu over Lance hebt en niet over Neil Armstrong? Vreemd is het wel, normale gang van zaken is dat je eerst bewijst dat iemand schuldig is. Ook vreemd dat een Amerikaanse bond de titels van de Tour kan afpakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.
hoezo eerlijk proces? is toch nergens goed voor.
Oeps, ongelukkig toeval, dat wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
RIP Neil Armstrong
dit nieuws had ik nog niet mee gekregen. keek niet verder dan Armstrong.quote:
Och, iedereen zal Lance blijven zien als dé held van de Tour de France. Met of zonder doping.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Felagund het volgende:
Ik neem aan dat je het nu over Lance hebt en niet over Neil Armstrong? Vreemd is het wel, normale gang van zaken is dat je eerst bewijst dat iemand schuldig is. Ook vreemd dat een Amerikaanse bond de titels van de Tour kan afpakken.
voor mij niet bepaald. Ik ben een groot wielerkijker, maar op de een of andere manier heeft hij me nooit kunnen boeien. Nu ook niet overigens. Als je de nummers 2 van al die 7 jaren ziet, die hebben ook een dopingverleden, dus van mij hadden ze die titels niet hoeven afpakken. Maar nu het wel gebeurt is, zegt het me ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, iedereen zal Lance blijven zien als dé held van de Tour de France. Met of zonder doping.
Wat missen we nou weerquote:
quote:
Kijk eens rond in wat andere topics?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Weet iemand hier nog makkelijk te maken dingen? of iig goedkope ingredienten..
Gewoon als snack/lunch?
Sarcastische Comments staat dat voor, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk eens rond in wat andere topics?
Dit is de SC.
Een tosti. Cup-a-soup. Bitterballen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Gewoon als snack/lunch?
Alles met ei (gebakken, gekookt, gevuld, roer).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Gewoon als snack/lunch?
quote:
Het hoogtepunt van mn avond. Bij iedere herhaling lag ik weer kromquote:
Tot ze live gaat zingen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Katy met R-PatzGeweldige stem heeft ze.
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Het hoogtepunt van mn avond. Bij iedere herhaling lag ik weer krom
Wie is dat?quote:
Schoonspringenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?
Patty is Brard en die ging zwemmen?
In welk kader werd dat gedaan?quote:
Best wel een mooi meisje al.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
En kleindochter van G. is al een hele meid!
'Sterren springen in het diepe'; bekende mensen die van de duikplank springen. Keuze uit 3, 5, 7 1/2 en 10 meter hoog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?
Patty is Brard en die ging zwemmen?
Ondeugende blikquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT : http://www.noordhollandsd(...)ndt-aan-als-opvolger
Haha wie springt t mooist voor de treinquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Zwembad vergeten te vullenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Ik keek voetbal.quote:
Ruimt al lekker op, denk ik.quote:
Is sexy, samen met dat varkensneusje en het Amsterdamse accent van haar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Trijntje kijkt scheel
Zag het gisteren bij de The Voice audities.
Is goed hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik keek voetbal..
Eigenlijk het enige wat ik nog kijk. Sport + actualiteit en af en toe een serie tussendoor. Oh en KookTV
Heerlijk hè!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk al maanden geen TV meer, maar mis dus duidelijk niets.
Ik ook niet hoor. Dirk Taat bvquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruimt al lekker op, denk ik.
Overigens net die programma-info bekeken en ik ken werkelijk haast niemand van die zogenaamde 'sterren' die daar aan mee doen.
Loop blijkbaar lichtjaren achter qua pulp.
Nee hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk al maanden geen TV meer, maar mis dus duidelijk niets.
Zalig, nu mezelf nog aanzetten tot meer boeken en minder fokken.quote:
Zelfde hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Zalig, nu mezelf nog aanzetten tot meer boeken en minder fokken.
Ze lijkt ontzettend op haar broer. Alleen bij haar broer staat het beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Is sexy, samen met dat varkensneusje en het Amsterdamse accent van haar.![]()
Maar officieel in haar paspoort heet B. dus ook zo.
Hoewel, ik wil niet roomser dan de paus zijn, voor Vexed maak ik een uitzondering, maar dat is ook het enige wat ik kijk.quote:
Let niet op die jongen tussendoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op jouw post, maar Boor zat ertussen
Die jongen tussendoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Let niet op die jongen tussendoor
Altijd nog beter dan haar een klisma te zien krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Let niet op die jongen tussendoor
Touch me here. Baby won't you kiss me there. Zo'n leuk nummer! Mooiste nummer van haar vind ik overigens 'De Zee' maar dat komt meer door het prachtige orkest erachter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Total Touch
Ik ben daar toen zo onwijs voor gevallen en grijs gedraaid
Leuke enthousiaste meid!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
Die achtergrondzangeres van Trijntje die zo enthousiast zong bij The Voice bekijk ik nu heel anders. Wat een leuk wijf is dat.
Die ken ik niet maar zal vast muzikaal zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder was dan weer fan van hun vader
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huub_Oosterhuisquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar zal vast muzikaal zijn
Morgen ook laatste Zomergasten met Van Dis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen nieuwe afleveringen van Top Gear
http://www.bbc.co.uk/programmes/b01bmq59
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |