Yupquote:
Oy oy, ook al weer voorbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupAlleen te kort allemaal he
Had graag nog twee weekjes langer vrij gehad
Hoeveel van die ukkies zijn er nu in de kerk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef freecell het volgende:
Vork,lekker fietsen
Zo,de was zit er in, er is er ook al 1 opgehangen vaatwasser draait en.....
om 9:00 had ik alle roosters voor het kinderwerk al af(4 ruimtes, 0,1, 2 en 3 jaar, 2 oppassers per keer....Oempf)
En nu ga ik nog ff kotsen en uitrusten
Dat laatste !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef freecell het volgende:
Vork,lekker fietsen
Zo,de was zit er in, er is er ook al 1 opgehangen vaatwasser draait en.....
om 9:00 had ik alle roosters voor het kinderwerk al af(4 ruimtes, 0,1, 2 en 3 jaar, 2 oppassers per keer....Oempf)
En nu ga ik nog ff kotsen en uitrusten
Oeh, even geteld: 55 onder de 4 (4 jarigen dus niet meegeteld)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel van die ukkies zijn er nu in de kerk?
Hopelijk vandaag de uitslag. Mn vader zei gisteren dat hij dacht dit weekend thuis te zijn maar ik kwam zijn dokter en zuster (ja echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Nog steeds geen nieuws over je vader, FFT?
Gij zult uw zaad niet verspillen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt U wordt wel heel letterlijk genomen binnen jullie kerkgenootscchap?
Wat denk jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef golfer het volgende:
Dokter is de jongen of de zuster is de jongen
every sperm is sacredquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gij zult uw zaad niet verspillen!
De kerk zit gewoon propvol jonge stelletjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt U wordt wel heel letterlijk genomen binnen jullie kerkgenootscchap?
De beddenrace klinkt wel als iets voor je vader atmquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Verrassing; mn vader is thuis![]()
Dinsdag gaat hij onder een scan en dan komt ma 3 sept hopelijk de uitslag. Maar nu kan hij gezellig mee naar de kermis, beddenrace en t vuurwerk vanavond
Ik schat toch in dat ze boven het gemiddelde 1,7 kind per gezin van Nederland komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
De kerk zit gewoon propvol jonge stelletjesHet is heus niet dat ze allemaal elftalletjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |