Fritsie zit sinds 1995 bij het RTLnieuws. Nadat Elco Brinkmanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?
Beetje journalist moet mogen bijschnabbelen, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Fritsie zit sinds 1995 bij het RTLnieuws. Nadat Elco Brinkmanging na mislukte TK-verkiezingen.
Beetje misschien wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje journalist moet mogen bijschnabbelen, toch?
Eens een CDA-rat, altijd een CDA-ratquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Dat hij zich ooit daarvoor leende ook.
Lekker slapie. Morgen gezond weer op /Sonjaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga nog een bitje loslaten
2 sociale aktiviteiten achter elkaar hakken er weer in bij mij
/asociaal tupje.
Morgen werkie dus lekker
Barend?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
Een dubbele Sonja.... hhhmmm...30 jaar geleden zou ik dat wel aangedurfd/gewild hebben.
Joh, daar was ik zo ... op. De jonge Barend.quote:
De detailhandel is natuurlijk sowieso een makkelijk mikpuntquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las nog even de gedachtenwisseling van freecelle en TheHives (?), en toen bedacht ik me:
Het beperkt de keuzevrijheid inderdaad om dan in de detailhandel te gaan werken (als die al bezwaar zou maken tegen weigering op zondag te werken), maar geldt dat niet voor heel veel sectoren? Politie-agenten, de zorg, horeca, schoonmakers, wegenbouw, domineesen noem maar op.
Iedereen heeft de keuzevrijheid om al dan niet in een bepaalde sector te gaan werken. En de keuzevrijheid om een geloof aan te hangen waardoor je op zondag niet wilt werken. Maar om daar nu hele sectoren op aan te passen,.. dat is toch best een beetje gek. Zeker omdat voor heel veel mensen werken op zondag altijd al zo nu en dan bij hun werk hoort. Dus waarom de detailhandel nu opeens zo'n heikel punt is. Of willen gelovigen gewoon heel graag per se bij supermarkten werken?
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond keken we de Sopranos en wie komt daar als arts binnen? Vince Masuka! Ik verwachtte elk moment een ongepaste opmerking van hem, maar nee.
Vannacht over Pechtold gedroomd. We hadden het over politiek op de kant van een zwembad. En ik zei dat het allemaal maar ongeloofwaardige kontendraaiers waren die alleen de kiezer maar naar de mond praatten. En Pechtold haalt zijn schouders op en vraagt iets als 'Ik ook dan?'.
Not kidding
Ik was niet nat hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |