Dat is inderdaad toch krom? Nou hup, dat passen we dan ook meteen aan. Toch raar dat het voor de ene variant wel goed geregeld is, en voor de andere niet. Ik zeg: het hele weekend Nederland platleggen en voor het gemak hebben we elke week een dag vrij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Van mijn originele geloof mag je niet op zaterdag werken. En ik kreeg ook nooit vrij op onze feestdagen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
Het zou aan de ondernemer moeten zijn om de zaak op zondag open te gooien of dicht te houden.
Ik heb foebele gekeken en heel bewust het debat een beetje overgeslagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Borisz: wat vond je van het debat?
Ik vind Pechtold niet meer zo goed. Hield altijd erg van zijn debatstijl, maar hij gaat aan training (en kiezers-pleasing) ten onder, vrees ik.
Ik zat ernaar te kijken en bedacht me dat een behoorlijk aantal kiezers (sowieso de mensen die de moeite nemen naar een debat te kijken) het zo heerlijk zou vinden als er één heer/dame tussen zou zitten die niet op 'scoren' uit was. gewoon fatsoenlijk antwoord geven op vragen, ook eens durven twijfelen en níet almaar de verkiezingspolarisatie opzoeken. Volgens mij zou je daar nu daadwerkelijk stemwinst mee kunnen maken, door juist te breken met de trend om een vooringestudeerde show neer te zetten. Ik zou zo enorm vallen voor een heer (of dame) in de politiek. Fatsoen, intellect, normaal doen.De eer aan jezelf houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb foebele gekeken en heel bewust het debat een beetje overgeslagen..
Maar ik hoorde en las meer mensen met kritiek op Pechtold vanavond.
Heb jij Borgen al eens gezien?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zat ernaar te kijken en bedacht me dat een behoorlijk aantal kiezers (sowieso de mensen die de moeite nemen naar een debat te kijken) het zo heerlijk zouden vinden als er één heer/dame tussen zou zitten die niet op 'scoren' uit was. gewoon fatsoenlijk antwoord geven op vragen, ook eens durven twijfelen en níet almaar de verkiezingspolarisatie opzoeken. Volgens mij zou je daar nu daadwerkelijk stemwinst mee kunnen maken, door juist te breken met de trend om een vooringestudeerde show neer te zetten.
Dat mis ik zo: intelligente politieke gedachtenwisselingen, met niet als doel oneliners te scoren, maar gewoon voor je mening/gedachtengoed te staan, waarbij je de ander óók licht in de ogen gunt, als dat terecht is.
/Kay van de Linde 3.0
Maar vroeger mócht dat toch helemaal niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Frits schuift overal aan. Vroeger standaard op vrijdag bij BvD, maar nu ook vaak bij PenW en de gebroeders van boven.
Nee, niet gezien! Via jullie wel zin in gekregen, maar ons lijssie is zoooooo lang. Eerst Deadwood afkijken en dan eh... die serie waar Dexter eerst in zat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij Borgen al eens gezien?
/Kasper Juul
6 feet under.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, niet gezien! Via jullie wel zin in gekregen, maar ons lijssie is zoooooo lang. Eerst Deadwood afkijken en dan eh... die serie waar Dexter eerst in zat.
Tegenwoordig doen ze daar niet moeilijk overquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar vroeger mócht dat toch helemaal niet?
Ik zou sowieso niet willen bijbeunen bij het ADquote:Ik kon als NRC'er toch ook niet zomaar bijbeunen bij AD?
Ga jij daar naartoe?quote:
Goed wat betreft Poes!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Poes doet het goedTeentje ook wel
![]()
Lange stukken wandelen is forbei, dan spelen gewoon allerlei -versleten- dingen op, rekening houden met gewoon een nieuwe fase en dan gaat het best lekker eigenlijk tnx for asking![]()
Zin in Madeira, my dear
Nee dat eerste daargelaten. Ik zou er niet eens mijn laatste kruimel brood willen verdienen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze daar niet moeilijk over
[..]
Ik zou sowieso niet willen bijbeunen bij het AD
Overigens denk ik dat we een middenkabinet gaan krijgen met VVD/PVDA/CDA/D66
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Wester was toch niet 'in dienst' van RTL
Fritsie zit sinds 1995 bij het RTLnieuws. Nadat Elco Brinkmanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?
Beetje journalist moet mogen bijschnabbelen, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Fritsie zit sinds 1995 bij het RTLnieuws. Nadat Elco Brinkmanging na mislukte TK-verkiezingen.
Beetje misschien wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje journalist moet mogen bijschnabbelen, toch?
Eens een CDA-rat, altijd een CDA-ratquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Dat hij zich ooit daarvoor leende ook.
Lekker slapie. Morgen gezond weer op /Sonjaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga nog een bitje loslaten
2 sociale aktiviteiten achter elkaar hakken er weer in bij mij
/asociaal tupje.
Morgen werkie dus lekker
Barend?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
Een dubbele Sonja.... hhhmmm...30 jaar geleden zou ik dat wel aangedurfd/gewild hebben.
Joh, daar was ik zo ... op. De jonge Barend.quote:
De detailhandel is natuurlijk sowieso een makkelijk mikpuntquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las nog even de gedachtenwisseling van freecelle en TheHives (?), en toen bedacht ik me:
Het beperkt de keuzevrijheid inderdaad om dan in de detailhandel te gaan werken (als die al bezwaar zou maken tegen weigering op zondag te werken), maar geldt dat niet voor heel veel sectoren? Politie-agenten, de zorg, horeca, schoonmakers, wegenbouw, domineesen noem maar op.
Iedereen heeft de keuzevrijheid om al dan niet in een bepaalde sector te gaan werken. En de keuzevrijheid om een geloof aan te hangen waardoor je op zondag niet wilt werken. Maar om daar nu hele sectoren op aan te passen,.. dat is toch best een beetje gek. Zeker omdat voor heel veel mensen werken op zondag altijd al zo nu en dan bij hun werk hoort. Dus waarom de detailhandel nu opeens zo'n heikel punt is. Of willen gelovigen gewoon heel graag per se bij supermarkten werken?
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond keken we de Sopranos en wie komt daar als arts binnen? Vince Masuka! Ik verwachtte elk moment een ongepaste opmerking van hem, maar nee.
Vannacht over Pechtold gedroomd. We hadden het over politiek op de kant van een zwembad. En ik zei dat het allemaal maar ongeloofwaardige kontendraaiers waren die alleen de kiezer maar naar de mond praatten. En Pechtold haalt zijn schouders op en vraagt iets als 'Ik ook dan?'.
Not kidding
Ik was niet nat hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Over een "natte" droom gesproken, een heel zwembad..
Ik ook! Dit wordt een lange dag. Ik werk vandaag met allemaal mensen waar het absoluut niet mee klikt. Ik voel me net als in de brugklas, toen hoorde ik ook nergens bijquote:
Ik bij de nerds/muurbloempjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook! Dit wordt een lange dag. Ik werk vandaag met allemaal mensen waar het absoluut niet mee klikt. Ik voel me net als in de brugklas, toen hoorde ik ook nergens bij
Nee hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet je voor een collega van een heel andere afdeling invallen Isa?
Hij is geprikt en hoort later vandaag (als ze t weten) wat de oorzaak is. Hij voelt zich nog goed gelukkig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef golfer het volgende:
Al iets meer bekend over je Pa, FFT?
Dat begrijp ik.quote:
Hoera, danst meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
Reisdocumenten, tickets en vouchers zijn binnen.
Tablet, Laptop gaat meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef AnneX het volgende:
Hoera, danst mee![]()
Nemen jullie de tablet mee?
En kun je antwoord geven op mijn vraag op vorige pag.
Bedoel je die met de muziek meevloeit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
Jaaaaaa, die pleasequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedoel je die met de muziek meevloeit?
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Nu afspelen uitklappen > Visualisaties
Helpdesk XXquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
En dan is caleidoscoop met een C.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Nu Afspelen
Visualisaties
Accu
Kaleidoscoop
/golfer
Ga ik daarvan trippen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..
Ja behoorlijk schijnt, al heb ik dat nooit geprobeerd. je kan er ook nogal misselijk van worden. Een grote dosis nootmuskaat geeft hallucinaties.quote:
Leuk.quote:Leuk joh Kaas en Lein : dinnetje heeft op haar oude bureaublad een foto van de Erasmusbrug - een dichtgevroren Maas - en en en júllie huis - aanzicht !![]()
Staat voor mijn neus.
Als je maar hemelstergend stront gelukkig bent - met zn twee-en !quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk schijnt, al heb ik dat nooit geprobeerd. je kan er ook nogal misselijk van worden. Een grote dosis nootmuskaat geeft hallucinaties.
[..]
Leuk.We wonen hier met veel genot.
Oef. Das minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
Leintjeuh baalt een beetje want hierachter zijn ze bij het het blok hiernaast met gevelrenovatie bezig. En ze beginnen met drilboren om 7:30.![]()
ik ben dan al wakker maar Leintjeuh heeft late dienst.
Ja, volgende week heeft ze nachtdienst en dan wordt 't logeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef AnneX het volgende:
Oef. Das minder.
Paar nachtjes bij ouders slapen? Of logeren?
/ opties?
Oh ja, trekt de bisnis een beetje aan? ná de vakantie ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgende week heeft ze nachtdienst en dan wordt 't logeren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, de havens komen weer tot leven en de dokwerkers komen weer terug van Benidormvakantie.![]()
Vandaag alweer retedruk dus vroeg naar het mandje.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan is caleidoscoop met een C.
Ik zou beginnen met 2 gram, dat kan al voldoende zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..
Heb je genoten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh IsaVandaag naar huis rijden en maandag weer werken
Wel een tussenstopje in Stabroek
Naar Zeeland fietsen. Van daaruit steek ik België over naar Luxemburg en uiteindelijk zal ik ruim een week later in Maastricht eindigen. Genoeg te doen dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Ook goedemorgen!Wat ga jij vandaag doen, Vork?
Oh wat leuk! Ga je alleen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:44 schreef Vork het volgende:
Naar Zeeland fietsen. Van daaruit steek ik België over naar Luxemburg en uiteindelijk zal ik ruim een week later in Maastricht eindigen. Genoeg te doen dus
Heel veel plezierquote:
Veel plezier - mooi weer en leuke ontmoetingen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |