Ik bij de nerds/muurbloempjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook! Dit wordt een lange dag. Ik werk vandaag met allemaal mensen waar het absoluut niet mee klikt. Ik voel me net als in de brugklas, toen hoorde ik ook nergens bij
Nee hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet je voor een collega van een heel andere afdeling invallen Isa?
Hij is geprikt en hoort later vandaag (als ze t weten) wat de oorzaak is. Hij voelt zich nog goed gelukkig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef golfer het volgende:
Al iets meer bekend over je Pa, FFT?
Dat begrijp ik.quote:
Hoera, danst meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
Reisdocumenten, tickets en vouchers zijn binnen.
Tablet, Laptop gaat meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef AnneX het volgende:
Hoera, danst mee![]()
Nemen jullie de tablet mee?
En kun je antwoord geven op mijn vraag op vorige pag.
Bedoel je die met de muziek meevloeit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
Jaaaaaa, die pleasequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedoel je die met de muziek meevloeit?
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Nu afspelen uitklappen > Visualisaties
Helpdesk XXquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
En dan is caleidoscoop met een C.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Nu Afspelen
Visualisaties
Accu
Kaleidoscoop
/golfer
Ga ik daarvan trippen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |