Hoera, danst meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
Reisdocumenten, tickets en vouchers zijn binnen.
Tablet, Laptop gaat meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef AnneX het volgende:
Hoera, danst mee![]()
Nemen jullie de tablet mee?
En kun je antwoord geven op mijn vraag op vorige pag.
Bedoel je die met de muziek meevloeit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
Jaaaaaa, die pleasequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedoel je die met de muziek meevloeit?
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Nu afspelen uitklappen > Visualisaties
Helpdesk XXquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even wachten voordat ik het roep, want nu wordt de mailserver geinstalled.
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Windows-users...
Bij afspelen muziek/ mediaplayer kun je zo'n kleuren overvloeiend ecoline plaatje zien.
Waar is dit te vinden bij Instellingen?
En dan is caleidoscoop met een C.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Nu Afspelen
Visualisaties
Accu
Kaleidoscoop
/golfer
Ga ik daarvan trippen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..
Ja behoorlijk schijnt, al heb ik dat nooit geprobeerd. je kan er ook nogal misselijk van worden. Een grote dosis nootmuskaat geeft hallucinaties.quote:
Leuk.quote:Leuk joh Kaas en Lein : dinnetje heeft op haar oude bureaublad een foto van de Erasmusbrug - een dichtgevroren Maas - en en en jśllie huis - aanzicht !![]()
Staat voor mijn neus.
Als je maar hemelstergend stront gelukkig bent - met zn twee-en !quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk schijnt, al heb ik dat nooit geprobeerd. je kan er ook nogal misselijk van worden. Een grote dosis nootmuskaat geeft hallucinaties.
[..]
Leuk.We wonen hier met veel genot.
Oef. Das minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
Leintjeuh baalt een beetje want hierachter zijn ze bij het het blok hiernaast met gevelrenovatie bezig. En ze beginnen met drilboren om 7:30.![]()
ik ben dan al wakker maar Leintjeuh heeft late dienst.
Ja, volgende week heeft ze nachtdienst en dan wordt 't logeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef AnneX het volgende:
Oef. Das minder.
Paar nachtjes bij ouders slapen? Of logeren?
/ opties?
Oh ja, trekt de bisnis een beetje aan? nį de vakantie ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgende week heeft ze nachtdienst en dan wordt 't logeren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, de havens komen weer tot leven en de dokwerkers komen weer terug van Benidormvakantie.![]()
Vandaag alweer retedruk dus vroeg naar het mandje.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan is caleidoscoop met een C.
Ik zou beginnen met 2 gram, dat kan al voldoende zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
Beetje nootmuskaat eten AnneX, 5 gram ongeveer..
Heb je genoten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh IsaVandaag naar huis rijden en maandag weer werken
Wel een tussenstopje in Stabroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |