Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je bent wel begaan met het lot van die 2 he
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef z80 het volgende:
iemand een idee wat te maken van een kilo kalfs-braadvlees.
was in de aanbieding en bleek bij de kassa in mijn kar te liggen.
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.
Ik drink helemaal geen alcoholquote:
De Mart Smeets rel is helemaal langs me gegaan. Weet alleen dat Patrick Kickenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.
als ik vlees moet stoven gaat dat altijd in een grotere hoeveelheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?
Katy met R-Patzquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.html
Je kan het aan grove stukken snijden, aanbraden, wat water erbij en dan smoren tot het zacht is, proeven, of je braad het aan en steekt het in de oven tot de kerntemperatuur 70 graden is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.
*burp*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
*jengelt BLVDjingle er tussendoor*
Zo maar eens naar Haarlem toeVerslagje volgt natuurlijk
.
Ik weet nog steeds niet wie het zijn en wil dat graag zo houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie het zijn en wil dat graag zo houden.
Ben jij voor kamp Bella of kamp R-Patz?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Felagund het volgende:
Ik weet van alle twee wie het zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oe dat is wel heel ongelukkig inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Ongelukkige dag voor deze grap
RIP Neil Armstrong
Ik heb Twilight nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij voor kamp Bella of kamp R-Patz?
Kom maar op met zijn opvolgertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Mart Smeets rel is helemaal langs me gegaan. Weet alleen dat Patrick Kickenhet leuk vond om allerlei dingen over em te zeggen en daarmee door bleef gaan. Geen idee wat er mis is met Mart.
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Ongelukkige dag voor deze grap
RIP Neil Armstrong
huh?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.
hoezo eerlijk proces? is toch nergens goed voor.
Ik neem aan dat je het nu over Lance hebt en niet over Neil Armstrong? Vreemd is het wel, normale gang van zaken is dat je eerst bewijst dat iemand schuldig is. Ook vreemd dat een Amerikaanse bond de titels van de Tour kan afpakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.
hoezo eerlijk proces? is toch nergens goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |