Yupquote:
Oy oy, ook al weer voorbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupAlleen te kort allemaal he
Had graag nog twee weekjes langer vrij gehad
Hoeveel van die ukkies zijn er nu in de kerk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef freecell het volgende:
Vork,lekker fietsen
Zo,de was zit er in, er is er ook al 1 opgehangen vaatwasser draait en.....
om 9:00 had ik alle roosters voor het kinderwerk al af(4 ruimtes, 0,1, 2 en 3 jaar, 2 oppassers per keer....Oempf)
En nu ga ik nog ff kotsen en uitrusten
Dat laatste !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef freecell het volgende:
Vork,lekker fietsen
Zo,de was zit er in, er is er ook al 1 opgehangen vaatwasser draait en.....
om 9:00 had ik alle roosters voor het kinderwerk al af(4 ruimtes, 0,1, 2 en 3 jaar, 2 oppassers per keer....Oempf)
En nu ga ik nog ff kotsen en uitrusten
Oeh, even geteld: 55 onder de 4 (4 jarigen dus niet meegeteld)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel van die ukkies zijn er nu in de kerk?
Hopelijk vandaag de uitslag. Mn vader zei gisteren dat hij dacht dit weekend thuis te zijn maar ik kwam zijn dokter en zuster (ja echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Nog steeds geen nieuws over je vader, FFT?
Gij zult uw zaad niet verspillen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt U wordt wel heel letterlijk genomen binnen jullie kerkgenootscchap?
Wat denk jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef golfer het volgende:
Dokter is de jongen of de zuster is de jongen
every sperm is sacredquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gij zult uw zaad niet verspillen!
De kerk zit gewoon propvol jonge stelletjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt U wordt wel heel letterlijk genomen binnen jullie kerkgenootscchap?
De beddenrace klinkt wel als iets voor je vader atmquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Verrassing; mn vader is thuis![]()
Dinsdag gaat hij onder een scan en dan komt ma 3 sept hopelijk de uitslag. Maar nu kan hij gezellig mee naar de kermis, beddenrace en t vuurwerk vanavond
Ik schat toch in dat ze boven het gemiddelde 1,7 kind per gezin van Nederland komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
De kerk zit gewoon propvol jonge stelletjesHet is heus niet dat ze allemaal elftalletjes maken.
Fijn voor je Pa.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Verrassing; mn vader is thuis![]()
Dinsdag gaat hij onder een scan en dan komt ma 3 sept hopelijk de uitslag. Maar nu kan hij gezellig mee naar de kermis, beddenrace en t vuurwerk vanavond
quote:A nice old Spanish lady took it upon herself to restore Jesus fresco
A nice, little old Spanish lady took it upon herself to restore a fresco of Jesus Christ at her local church because she thought it was in dire need of repair.
Eighty-year-old Celia Gimenez of Borja, Spain, painted over a fresco completed in 1930 by Elías García Martínez — the only known work by the artist in Borja, according to the Associated Press.
The fresco done in the “Ecce Homo”(“Behold Christ”) style features Christ’s face with the crown of thorns atop his head.
Gimenez, a neighbor of the Santuario de la Misericordia Roman Catholic church where the fresco is located, noticed that the paint had started to chip away and that Jesus Christo wasn’t really looking like himself.
Being the helpful neighbor that she is, Gimenez went to the church and started painting away. It wasn’t until she stepped back that she realized she had gotten “out of hand” and called the local authorities to tell them what she had done.
The AP reports that art enthusiasts, those clever wordsmiths, are now calling the fresco “Ecce Mono” — “Behold the Monkey” — due to Christ’s now-overwhelming neck beard.
ik denk gemiddeld tweequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schat toch in dat ze boven het gemiddelde 1,7 kind per gezin van Nederland komen.
Je hebt je baard ook eraf laten halen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:13 schreef z80 het volgende:
bezoekje kapper ook weer gehad. meteen een kilo lichter.
nee. wel laten kortwieken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je baard ook eraf laten halen?
Ben geen fan van de praktijken die de huisartsen tegenwoordig doen tegen bloedwaardes. Meteen medicijnen ipv interventie dmv een ander voedingspatroon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer een bezoekje aan mijn internist afgelegd. Weinig verandering te zien in allerlei waardes. Tegen te hoge Triglyceriden een nieuw medicijn erbij.
Over 3 maanden weer bloed prikken en telefonisch consult. Daarna hopelijk van hem af en verder bij huisarts voor medicatie-onderhoud.
Dit was mijn internist/endocrinoloog waar ik al 3 jaar bij loop en die nu pas, na alle andere zaken die hij heeft geconstateerd en bijgeregeld als probeersel overgaat tot dit middel om uit te proberen. Vandaar dus over 3 maanden weer bloedprikken en tel. consult. om te kijken of het aanslaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ben geen fan van de praktijken die de huisartsen tegenwoordig doen tegen bloedwaardes. Meteen medicijnen ipv interventie dmv een ander voedingspatroon.
ze hebben pas de referentie waardes naar beneden aangepast geloof ik. hoe meer mensen aan de pillen hoe beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was mijn internist/endocrinoloog waar ik al 3 jaar bij loop en die nu pas, na alle andere zaken die hij heeft geconstateerd en bijgeregeld als probeersel overgaat tot dit middel om uit te proberen. Vandaar dus over 3 maanden weer bloedprikken en tel. consult. om te kijken of het aanslaat.
Heeft hij het überhaupt over je voeding gehad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was mijn internist/endocrinoloog waar ik al 3 jaar bij loop en die nu pas, na alle andere zaken die hij heeft geconstateerd en bijgeregeld als probeersel overgaat tot dit middel om uit te proberen. Vandaar dus over 3 maanden weer bloedprikken en tel. consult. om te kijken of het aanslaat.
Hier zijn lokaal nieuwe standaarden geschreven voor de hele eerste lijn ismquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft hij het überhaupt over je voeding gehad?
Oefen je op je solii gesprekken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen zo veel geld besparen op gezondheidszorg als we de voeding op orde krijgen als maatschappij. Welvaartsziektes kosten een hoop duiten.
Sport ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen zo veel geld besparen op gezondheidszorg als we de voeding op orde krijgen als maatschappij. Welvaartsziektes kosten een hoop duiten.
zolang de papzakjes met de auto naar school gebracht worden (waarbij de op de zebra dubbel geparkeerde ouders klagen over de onveilige verkeerssituatie) verwacht ik niet dat die zelfde papzakken gaan sporten. laat staan dat de ouders 1 meter verder dan de auto lopen.quote:
Sportblessures zijn de belangrijkste reden voor ziekenhuisbezoek zover ik weetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
zolang de papzakjes met de auto naar school gebracht worden (waarbij de op de zebra dubbel geparkeerde ouders klagen over de onveilige verkeerssituatie) verwacht ik niet dat die zelfde papzakken gaan sporten. laat staan dat de ouders 1 meter verder dan de auto lopen.
Betwijfel hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sportblessures zijn de belangrijkste reden voor ziekenhuisbezoek zover ik weet
Lijkt me idd een goed idee om bij de basis te beginnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
zolang de papzakjes met de auto naar school gebracht worden (waarbij de op de zebra dubbel geparkeerde ouders klagen over de onveilige verkeerssituatie) verwacht ik niet dat die zelfde papzakken gaan sporten. laat staan dat de ouders 1 meter verder dan de auto lopen.
Ja, al een paar jaar. Cholesterol en schildklier en nieren en lactose-intolerantie etc. etc. hebben natuurlijk ook wel iets daarmee te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft hij het überhaupt over je voeding gehad?
Huh? Wat zijn dat?quote:
Oh. Nee, ik heb wel andere cholestorolverlagers voorgeschreven gekregen. Los van mijn bloeddrukverlagers, maagbeschermers, anti-jicht- en schildklierrregelende pillen die ik dagelijks moet slikken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Knoflookpillen voor de cholesterol.
Het gaat niet om garantie, het gaat individueel gezien persoonlijk om het minimaliseren van mijn eigen risico, en epidemiologisch gezien het minimaliseren van de verspreiding van de welvaartsziekten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Gezond leven helpt natuurlijk wel, maar is helaas geen enkele garantie.
Ik heb die met statines ook niet willen slikken vanwege de bijwerkingen (krampen), nu andere gekregen die daadwerkelijk wel wat doen: Ezetrol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Cholesterolverlagers zijn leuk voor de statistiek. Ik zou ze zelf niet nemen.
Dat is een mooi streven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
M'n pa zit aan de Statins en m'n ma aan de Metformin. Dus heb een lekker risicoprofiel. Hoop toch dmv voeding en beweging spulvrij te blijven van deze welvaartziektes...
Leger in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Bluezz het volgende:
En dat schdochter L aangenomen is op de opleiding? En dat Zoon F. ook ineens een move maakt en op introductie gaat a la Braamyo?![]()
Dan nog grijpen dezelfde interventies in eetpatronen op dezelfde positieve manier in, met of zonder schildklierafwijking. De grootte van het effect kan verschillen door afwijkende T3 of T4 concentraties en zo makkelijk als iemand zonder schildklierafwijking ga je het idd absoluut niet krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven.
Maar er bestaat ook erfelijkheid qua schildklierafwijkingen.. die vervolgens zorgen voor de kettingreaktie/domino-effect /mus
/niet te snel oordelen waarom ziekten zich ontwikkelen zoals ze zich ontwikkelen
Ik vind DE hier altijd zo'n geweldig voorbeeld van. Die heeft haar eet/-leefpatroon omgegooid om in elk geval dat aandeel in het ziekteverloop voor eigen rekening te nemen. Ze moest o.a. stoppen met de wijn, ze moest minder zout eten etc. Dan moet je dus altijd opletten. En kennelijk doet het haar dus wel erg goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog grijpen dezelfde interventies in eetpatronen op dezelfde positieve manier in, met of zonder schildklierafwijking. De grootte van het effect kan verschillen door afwijkende T3 of T4 concentraties en zo makkelijk als iemand zonder schildklierafwijking ga je het idd absoluut niet krijgen.
Oh fijn, geen statines. Wat een troep is dat zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb die met statines ook niet willen slikken vanwege de bijwerkingen (krampen), nu andere gekregen die daadwerkelijk wel wat doen: Ezetrol.
Of MarMar bij de Dieetjes, min of meer gebonden aan een rolstoel en toch al een paar jaartjes tientallen kg's kwijt door eetlijstjes te maken en bij te houden wat ze eetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind DE hier altijd zo'n geweldig voorbeeld van. Die heeft haar eet/-leefpatroon omgegooid om in elk geval dat aandeel in het ziekteverloop voor eigen rekening te nemen. Ze moest o.a. stoppen met de wijn, ze moest minder zout eten etc. Dan moet je dus altijd opletten. En kennelijk doet het haar dus wel erg goed.
Ik weet niet of ik het zou kunnen. Vind haar echt geweldig. Ik zou misschien wel denken: kop in het zand en doorgaan tot het op is. Terwijl ik dt anderzijds zó onnodig stom zou vinden.
Oh heus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:53 schreef borisz het volgende:
Pfff na een paar dagen weg te zijn geweest zie je nog meer dat het niet goed gaat met Bellefleur. Ze wordt/is dement + d'r heupen werken niet meer mee. Gelukkig weet ze d'r bak nog te vinden en ze is zeer aanhankelijk naar mij toe. Maar dan slaat het een beetje door zegmaar.
Zou ze opa herkennen mét baard?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
Maar weer eens naar Rijswijk. Dit keer om de alweer 7e verjaardag van mijn kleindochter te vieren.
Ze eet/drinkt/poept nog wel goed maar ja instabiel als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:
AllemachtigDan mag je ook wel een beetje dementeren! Maar ik kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt om de oude dame.
Oef, borisz : het is wel een respectabele leeftijd al weer voor een kat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze eet/drinkt/poept nog wel goed maar ja instabiel als maar zijn kan.
Beest waar ik groot mee geworden ben dus ja. Deze aftakeling is een beetje, al is het nog te vroeg voor de beslissende prik.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.htmlquote:Katy Perry gespot met Robert Pattinson
van onze redactie
AMSTERDAM - Katy Perry en Robert Pattinson, allebei sinds kort weer vrijgezel, zoeken troost bij elkaar.
Nadat Katy eerder deze week aan de kant werd gezet door zanger John Mayer, zocht ze meteen contact met Robert. De Twilight-ster nam haar mee naar een hip restaurant in Los Angeles. Dit meldt blogger Perez Hilton.
Robert en Katy zijn al een tijdje goed bevriend met elkaar. Toen de acteur onlangs werd bedrogen door Kristen Stewart, bood Katy hem een luisterend oor.
Volgens diverse bronnen is de kans groot dat er een nieuw showbizzkoppel is geboren...
Is dit SHOquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.html
*jengelt BLVDjingle er tussendoor*quote:
Dit is een running gag hier op slowchat.quote:
Gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een running gag hier op slowchat.
Je bent wel begaan met het lot van die 2 hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.html
Heb donderdag en vrijdag ook gesprongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |