Oh. Nee, ik heb wel andere cholestorolverlagers voorgeschreven gekregen. Los van mijn bloeddrukverlagers, maagbeschermers, anti-jicht- en schildklierrregelende pillen die ik dagelijks moet slikken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Knoflookpillen voor de cholesterol.
Het gaat niet om garantie, het gaat individueel gezien persoonlijk om het minimaliseren van mijn eigen risico, en epidemiologisch gezien het minimaliseren van de verspreiding van de welvaartsziekten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Gezond leven helpt natuurlijk wel, maar is helaas geen enkele garantie.
Ik heb die met statines ook niet willen slikken vanwege de bijwerkingen (krampen), nu andere gekregen die daadwerkelijk wel wat doen: Ezetrol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Cholesterolverlagers zijn leuk voor de statistiek. Ik zou ze zelf niet nemen.
Dat is een mooi streven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
M'n pa zit aan de Statins en m'n ma aan de Metformin. Dus heb een lekker risicoprofiel. Hoop toch dmv voeding en beweging spulvrij te blijven van deze welvaartziektes...
Leger in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Bluezz het volgende:
En dat schdochter L aangenomen is op de opleiding? En dat Zoon F. ook ineens een move maakt en op introductie gaat a la Braamyo?![]()
Dan nog grijpen dezelfde interventies in eetpatronen op dezelfde positieve manier in, met of zonder schildklierafwijking. De grootte van het effect kan verschillen door afwijkende T3 of T4 concentraties en zo makkelijk als iemand zonder schildklierafwijking ga je het idd absoluut niet krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven.
Maar er bestaat ook erfelijkheid qua schildklierafwijkingen.. die vervolgens zorgen voor de kettingreaktie/domino-effect /mus
/niet te snel oordelen waarom ziekten zich ontwikkelen zoals ze zich ontwikkelen
Ik vind DE hier altijd zo'n geweldig voorbeeld van. Die heeft haar eet/-leefpatroon omgegooid om in elk geval dat aandeel in het ziekteverloop voor eigen rekening te nemen. Ze moest o.a. stoppen met de wijn, ze moest minder zout eten etc. Dan moet je dus altijd opletten. En kennelijk doet het haar dus wel erg goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog grijpen dezelfde interventies in eetpatronen op dezelfde positieve manier in, met of zonder schildklierafwijking. De grootte van het effect kan verschillen door afwijkende T3 of T4 concentraties en zo makkelijk als iemand zonder schildklierafwijking ga je het idd absoluut niet krijgen.
Oh fijn, geen statines. Wat een troep is dat zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb die met statines ook niet willen slikken vanwege de bijwerkingen (krampen), nu andere gekregen die daadwerkelijk wel wat doen: Ezetrol.
Of MarMar bij de Dieetjes, min of meer gebonden aan een rolstoel en toch al een paar jaartjes tientallen kg's kwijt door eetlijstjes te maken en bij te houden wat ze eetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind DE hier altijd zo'n geweldig voorbeeld van. Die heeft haar eet/-leefpatroon omgegooid om in elk geval dat aandeel in het ziekteverloop voor eigen rekening te nemen. Ze moest o.a. stoppen met de wijn, ze moest minder zout eten etc. Dan moet je dus altijd opletten. En kennelijk doet het haar dus wel erg goed.
Ik weet niet of ik het zou kunnen. Vind haar echt geweldig. Ik zou misschien wel denken: kop in het zand en doorgaan tot het op is. Terwijl ik dt anderzijds zó onnodig stom zou vinden.
Oh heus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:53 schreef borisz het volgende:
Pfff na een paar dagen weg te zijn geweest zie je nog meer dat het niet goed gaat met Bellefleur. Ze wordt/is dement + d'r heupen werken niet meer mee. Gelukkig weet ze d'r bak nog te vinden en ze is zeer aanhankelijk naar mij toe. Maar dan slaat het een beetje door zegmaar.
Zou ze opa herkennen mét baard?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
Maar weer eens naar Rijswijk. Dit keer om de alweer 7e verjaardag van mijn kleindochter te vieren.
Ze eet/drinkt/poept nog wel goed maar ja instabiel als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:
AllemachtigDan mag je ook wel een beetje dementeren! Maar ik kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt om de oude dame.
Oef, borisz : het is wel een respectabele leeftijd al weer voor een kat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze eet/drinkt/poept nog wel goed maar ja instabiel als maar zijn kan.
Beest waar ik groot mee geworden ben dus ja. Deze aftakeling is een beetje, al is het nog te vroeg voor de beslissende prik.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.htmlquote:Katy Perry gespot met Robert Pattinson
van onze redactie
AMSTERDAM - Katy Perry en Robert Pattinson, allebei sinds kort weer vrijgezel, zoeken troost bij elkaar.
Nadat Katy eerder deze week aan de kant werd gezet door zanger John Mayer, zocht ze meteen contact met Robert. De Twilight-ster nam haar mee naar een hip restaurant in Los Angeles. Dit meldt blogger Perez Hilton.
Robert en Katy zijn al een tijdje goed bevriend met elkaar. Toen de acteur onlangs werd bedrogen door Kristen Stewart, bood Katy hem een luisterend oor.
Volgens diverse bronnen is de kans groot dat er een nieuw showbizzkoppel is geboren...
Is dit SHOquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.html
*jengelt BLVDjingle er tussendoor*quote:
Dit is een running gag hier op slowchat.quote:
Gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een running gag hier op slowchat.
Je bent wel begaan met het lot van die 2 hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.html
Heb donderdag en vrijdag ook gesprongenquote:
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je bent wel begaan met het lot van die 2 he
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef z80 het volgende:
iemand een idee wat te maken van een kilo kalfs-braadvlees.
was in de aanbieding en bleek bij de kassa in mijn kar te liggen.
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.
Ik drink helemaal geen alcoholquote:
De Mart Smeets rel is helemaal langs me gegaan. Weet alleen dat Patrick Kickenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.
als ik vlees moet stoven gaat dat altijd in een grotere hoeveelheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |