Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je bent wel begaan met het lot van die 2 he
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef z80 het volgende:
iemand een idee wat te maken van een kilo kalfs-braadvlees.
was in de aanbieding en bleek bij de kassa in mijn kar te liggen.
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Braden en serveren met een blauwschimmel roomsaus met pijnboompitten.
Ik drink helemaal geen alcoholquote:
De Mart Smeets rel is helemaal langs me gegaan. Weet alleen dat Patrick Kickenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren. Net als bij Mart Smeets, de personen jeuken me, ik vind de rel leuk.
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.
als ik vlees moet stoven gaat dat altijd in een grotere hoeveelheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerste keer en gelijk een kilo in je eentje?
Katy met R-Patzquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ot_met_Robert__.html
Je kan het aan grove stukken snijden, aanbraden, wat water erbij en dan smoren tot het zacht is, proeven, of je braad het aan en steekt het in de oven tot de kerntemperatuur 70 graden is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe lang moet dit op staan in een pan? dit is de eerste keer dat ik kalfs-vlees heb.
*burp*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
*jengelt BLVDjingle er tussendoor*
Zo maar eens naar Haarlem toeVerslagje volgt natuurlijk
.
Ik weet nog steeds niet wie het zijn en wil dat graag zo houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Tot het begon wist ik geeneens wie het waren.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie het zijn en wil dat graag zo houden.
Ben jij voor kamp Bella of kamp R-Patz?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Felagund het volgende:
Ik weet van alle twee wie het zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oe dat is wel heel ongelukkig inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Ongelukkige dag voor deze grap
RIP Neil Armstrong
Ik heb Twilight nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij voor kamp Bella of kamp R-Patz?
Kom maar op met zijn opvolgertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Mart Smeets rel is helemaal langs me gegaan. Weet alleen dat Patrick Kickenhet leuk vond om allerlei dingen over em te zeggen en daarmee door bleef gaan. Geen idee wat er mis is met Mart.
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
RIP Neil Armstrong
huh?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.
hoezo eerlijk proces? is toch nergens goed voor.
Ik neem aan dat je het nu over Lance hebt en niet over Neil Armstrong? Vreemd is het wel, normale gang van zaken is dat je eerst bewijst dat iemand schuldig is. Ook vreemd dat een Amerikaanse bond de titels van de Tour kan afpakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
we hebben geen bewijs dat je schuldig bent. maar we blijven je net zo lang achtervolgen tot je het op geeft. en als je dat doet verklaren we je schuldig omdat je jezelf niet verdedigd.
hoezo eerlijk proces? is toch nergens goed voor.
Oeps, ongelukkig toeval, dat wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
RIP Neil Armstrong
dit nieuws had ik nog niet mee gekregen. keek niet verder dan Armstrong.quote:
Och, iedereen zal Lance blijven zien als dé held van de Tour de France. Met of zonder doping.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Felagund het volgende:
Ik neem aan dat je het nu over Lance hebt en niet over Neil Armstrong? Vreemd is het wel, normale gang van zaken is dat je eerst bewijst dat iemand schuldig is. Ook vreemd dat een Amerikaanse bond de titels van de Tour kan afpakken.
voor mij niet bepaald. Ik ben een groot wielerkijker, maar op de een of andere manier heeft hij me nooit kunnen boeien. Nu ook niet overigens. Als je de nummers 2 van al die 7 jaren ziet, die hebben ook een dopingverleden, dus van mij hadden ze die titels niet hoeven afpakken. Maar nu het wel gebeurt is, zegt het me ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, iedereen zal Lance blijven zien als dé held van de Tour de France. Met of zonder doping.
Wat missen we nou weerquote:
quote:
Kijk eens rond in wat andere topics?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Weet iemand hier nog makkelijk te maken dingen? of iig goedkope ingredienten..
Gewoon als snack/lunch?
Sarcastische Comments staat dat voor, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk eens rond in wat andere topics?
Dit is de SC.
Een tosti. Cup-a-soup. Bitterballen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Gewoon als snack/lunch?
Alles met ei (gebakken, gekookt, gevuld, roer).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Gewoon als snack/lunch?
quote:
Het hoogtepunt van mn avond. Bij iedere herhaling lag ik weer kromquote:
Tot ze live gaat zingen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Katy met R-PatzGeweldige stem heeft ze.
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Het hoogtepunt van mn avond. Bij iedere herhaling lag ik weer krom
Wie is dat?quote:
Schoonspringenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?
Patty is Brard en die ging zwemmen?
In welk kader werd dat gedaan?quote:
Best wel een mooi meisje al.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
En kleindochter van G. is al een hele meid!
'Sterren springen in het diepe'; bekende mensen die van de duikplank springen. Keuze uit 3, 5, 7 1/2 en 10 meter hoog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?
Patty is Brard en die ging zwemmen?
Ondeugende blikquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT : http://www.noordhollandsd(...)ndt-aan-als-opvolger
Haha wie springt t mooist voor de treinquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Zwembad vergeten te vullenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Ik keek voetbal.quote:
Ruimt al lekker op, denk ik.quote:
Is sexy, samen met dat varkensneusje en het Amsterdamse accent van haar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Trijntje kijkt scheel
Zag het gisteren bij de The Voice audities.
Is goed hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik keek voetbal..
Eigenlijk het enige wat ik nog kijk. Sport + actualiteit en af en toe een serie tussendoor. Oh en KookTV
Heerlijk hè!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk al maanden geen TV meer, maar mis dus duidelijk niets.
Ik ook niet hoor. Dirk Taat bvquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruimt al lekker op, denk ik.
Overigens net die programma-info bekeken en ik ken werkelijk haast niemand van die zogenaamde 'sterren' die daar aan mee doen.
Loop blijkbaar lichtjaren achter qua pulp.
Nee hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk al maanden geen TV meer, maar mis dus duidelijk niets.
Zalig, nu mezelf nog aanzetten tot meer boeken en minder fokken.quote:
Zelfde hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Zalig, nu mezelf nog aanzetten tot meer boeken en minder fokken.
Ze lijkt ontzettend op haar broer. Alleen bij haar broer staat het beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Is sexy, samen met dat varkensneusje en het Amsterdamse accent van haar.![]()
Maar officieel in haar paspoort heet B. dus ook zo.
Hoewel, ik wil niet roomser dan de paus zijn, voor Vexed maak ik een uitzondering, maar dat is ook het enige wat ik kijk.quote:
Let niet op die jongen tussendoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op jouw post, maar Boor zat ertussen
Die jongen tussendoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Let niet op die jongen tussendoor
Altijd nog beter dan haar een klisma te zien krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Let niet op die jongen tussendoor
Touch me here. Baby won't you kiss me there. Zo'n leuk nummer! Mooiste nummer van haar vind ik overigens 'De Zee' maar dat komt meer door het prachtige orkest erachter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Total Touch
Ik ben daar toen zo onwijs voor gevallen en grijs gedraaid
Leuke enthousiaste meid!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
Die achtergrondzangeres van Trijntje die zo enthousiast zong bij The Voice bekijk ik nu heel anders. Wat een leuk wijf is dat.
Die ken ik niet maar zal vast muzikaal zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder was dan weer fan van hun vader
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huub_Oosterhuisquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar zal vast muzikaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |