Het hoogtepunt van mn avond. Bij iedere herhaling lag ik weer kromquote:
Tot ze live gaat zingen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Katy met R-PatzGeweldige stem heeft ze.
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Het hoogtepunt van mn avond. Bij iedere herhaling lag ik weer krom
Wie is dat?quote:
Schoonspringenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?
Patty is Brard en die ging zwemmen?
In welk kader werd dat gedaan?quote:
Best wel een mooi meisje al.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
En kleindochter van G. is al een hele meid!
'Sterren springen in het diepe'; bekende mensen die van de duikplank springen. Keuze uit 3, 5, 7 1/2 en 10 meter hoog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?
Patty is Brard en die ging zwemmen?
Ondeugende blikquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT : http://www.noordhollandsd(...)ndt-aan-als-opvolger
Haha wie springt t mooist voor de treinquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Zwembad vergeten te vullenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Ik keek voetbal.quote:
Ruimt al lekker op, denk ik.quote:
Is sexy, samen met dat varkensneusje en het Amsterdamse accent van haar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Trijntje kijkt scheel
Zag het gisteren bij de The Voice audities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |