Oeps, ongelukkig toeval, dat wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Ongelukkige dag voor deze grap
RIP Neil Armstrong
dit nieuws had ik nog niet mee gekregen. keek niet verder dan Armstrong.quote:
Och, iedereen zal Lance blijven zien als dé held van de Tour de France. Met of zonder doping.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Felagund het volgende:
Ik neem aan dat je het nu over Lance hebt en niet over Neil Armstrong? Vreemd is het wel, normale gang van zaken is dat je eerst bewijst dat iemand schuldig is. Ook vreemd dat een Amerikaanse bond de titels van de Tour kan afpakken.
voor mij niet bepaald. Ik ben een groot wielerkijker, maar op de een of andere manier heeft hij me nooit kunnen boeien. Nu ook niet overigens. Als je de nummers 2 van al die 7 jaren ziet, die hebben ook een dopingverleden, dus van mij hadden ze die titels niet hoeven afpakken. Maar nu het wel gebeurt is, zegt het me ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, iedereen zal Lance blijven zien als dé held van de Tour de France. Met of zonder doping.
Wat missen we nou weerquote:
quote:
Kijk eens rond in wat andere topics?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Weet iemand hier nog makkelijk te maken dingen? of iig goedkope ingredienten..
Gewoon als snack/lunch?
Sarcastische Comments staat dat voor, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk eens rond in wat andere topics?
Dit is de SC.
Een tosti. Cup-a-soup. Bitterballen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Gewoon als snack/lunch?
Alles met ei (gebakken, gekookt, gevuld, roer).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Gewoon als snack/lunch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |