Best wel een mooi meisje al.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
En kleindochter van G. is al een hele meid!
'Sterren springen in het diepe'; bekende mensen die van de duikplank springen. Keuze uit 3, 5, 7 1/2 en 10 meter hoog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over ging?
Patty is Brard en die ging zwemmen?
Ondeugende blikquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT : http://www.noordhollandsd(...)ndt-aan-als-opvolger
Haha wie springt t mooist voor de treinquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Zwembad vergeten te vullenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
OMG
Wie verzint toch altijd die ranzigheid?
Kan er niet een nieuw format bedacht worden: 'Sterren' (C-artiesten) plegen zelfmoord?
Ik keek voetbal.quote:
Ruimt al lekker op, denk ik.quote:
Is sexy, samen met dat varkensneusje en het Amsterdamse accent van haar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Trijntje kijkt scheel
Zag het gisteren bij de The Voice audities.
Is goed hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik keek voetbal..
Eigenlijk het enige wat ik nog kijk. Sport + actualiteit en af en toe een serie tussendoor. Oh en KookTV
Heerlijk hè!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk al maanden geen TV meer, maar mis dus duidelijk niets.
Ik ook niet hoor. Dirk Taat bvquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruimt al lekker op, denk ik.
Overigens net die programma-info bekeken en ik ken werkelijk haast niemand van die zogenaamde 'sterren' die daar aan mee doen.
Loop blijkbaar lichtjaren achter qua pulp.
Nee hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk al maanden geen TV meer, maar mis dus duidelijk niets.
Zalig, nu mezelf nog aanzetten tot meer boeken en minder fokken.quote:
Zelfde hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Zalig, nu mezelf nog aanzetten tot meer boeken en minder fokken.
Ze lijkt ontzettend op haar broer. Alleen bij haar broer staat het beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Is sexy, samen met dat varkensneusje en het Amsterdamse accent van haar.![]()
Maar officieel in haar paspoort heet B. dus ook zo.
Hoewel, ik wil niet roomser dan de paus zijn, voor Vexed maak ik een uitzondering, maar dat is ook het enige wat ik kijk.quote:
Let niet op die jongen tussendoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op jouw post, maar Boor zat ertussen
Die jongen tussendoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Let niet op die jongen tussendoor
Altijd nog beter dan haar een klisma te zien krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Let niet op die jongen tussendoor
Touch me here. Baby won't you kiss me there. Zo'n leuk nummer! Mooiste nummer van haar vind ik overigens 'De Zee' maar dat komt meer door het prachtige orkest erachter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Total Touch
Ik ben daar toen zo onwijs voor gevallen en grijs gedraaid
Leuke enthousiaste meid!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
Die achtergrondzangeres van Trijntje die zo enthousiast zong bij The Voice bekijk ik nu heel anders. Wat een leuk wijf is dat.
Die ken ik niet maar zal vast muzikaal zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder was dan weer fan van hun vader
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huub_Oosterhuisquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar zal vast muzikaal zijn
Morgen ook laatste Zomergasten met Van Dis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen nieuwe afleveringen van Top Gear
http://www.bbc.co.uk/programmes/b01bmq59
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |