Ja duh.. ik schrok me rot dat ik die andere sloot... verzin dan maar iets even heel snel als je het niet kan volgenquote:
Ja... tuurlijk.... ik ook van jou hoor hahahahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Maar mijn busa die heb de kleurstelling van 2011 maar de kleurstelling van 2012 heb ik nog nergens gezien maar hij staat wel in het boekje maar ik zag dat de kleurstelling van 2011 gewoon hetzelfde is als die van 2010 zo rood boven de koplampen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... tuurlijk.... ik ook van jou hoor hahahaha
Ik ga mijn haar blonderen... dat past er denk ik beter bij
Kan je nagaan hoe Sala en ik erbij zatenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Ja... tuurlijk.... ik ook van jou hoor hahahaha
Ik ga mijn haar blonderen... dat past er denk ik beter bij
Ik zou mega schaapachtig gaan kijken inderdaad... jij vermoedelijk ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe Sala en ik erbij zatenwereldgozer die busagast hoor, maar ik snapte er geen jota van.
Mijn voorkeur gaat uit naar F1 maar die kaarten zijn al helemaal niet te betalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef JK1982 het volgende:
@Mickeys: TT moest en zou mijn ex ieder jaar naartoe. Ik vind de kaarten voor een zitplaats (meestal Strubben-tribune) zwaar overpriced.
Dit jaar voor het eerst niet naar de TT geweest. Zij wilde de kaarten graag. Nou, geluk ermee..
Ik zit straks lekker bij het WSBK op de Nürburgring. Veel meer spektakel!
F1 heb ik dan weer helemaal niks mee.. Mits Tenzij in Monacoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar F1 maar die kaarten zijn al helemaal niet te betalen.
1:19.7 vandaag met de TA, 150km snelwegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat die xtz een zuiniger verbruik heeft dan een AT of TA.
Werkt best goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, de Raptor is gewassen, de auto ook en zelfs de auto van m'n buurvrouwtje..
Wanneer moet ik de 10 komen halen?
[..]
Even serieus, werkt dat nou een beetje? Of moet je alsnog behoorlijk boenen daarna?
Nog niet gedaan... zal het eens doen inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
F1 heb ik dan weer helemaal niks mee.. Mits Tenzij in Monaco
Is het nog gelukt met de druppellader trouwens?
Baas, ikke ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:09 schreef stinkie het volgende:
Thuis. Snel wat yoghurt naar binnen en naar sportschool
De welbewuste 'Mikey' hebben we nooit gesprokenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
Kan oude topic niet quoten op mobiel
Mickeys, nog bedankt. Was leuk stukkie. Morgen van Arnhem tot Rotterdam dijkjes
Dekatria, waar spraken jullie Mikey dan.
Eeeeuw, ik dacht dat die Surinamer Mikey, was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De welbewuste 'Mikey' hebben we nooit gesprokende Surinamer vertelde alleen over 'm
kom tie weer welke heb je ik val in herhaaling geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:21 schreef Mickeys het volgende:
goed.. battery charger er aan maar geen handleiding erbij... geen idee hoe het werkt (blonT). Op hoop van zegen dan maar
is dat het metk van de laderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:26 schreef Mickeys het volgende:
hein geriecke (of hoe je het ook schrijft). Die winkel zit niet meer in Almere, Ex wil ik niet bellen en veel keuze zit er niet op dat ding. standby, motor/auto of iets met een zonnetje)
Ja, maar op de site staat een look-a-like en een foto krijg ik even niet zo snel geupload... monumentjequote:
zoiets geloof ikquote:
Ja, ok, maar waarom dat ding dan niet aangeeft hoe de status van de accu is, is mij dan weer een raadselquote:
Wat is dat vakje rechtsboven dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, ok, maar waarom dat ding dan niet aangeeft hoe de status van de accu is, is mij dan weer een raadsel
hoe bedoel je met statusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, ok, maar waarom dat ding dan niet aangeeft hoe de status van de accu is, is mij dan weer een raadsel
Dat zou je denken, maar mooi nie doen niequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat is dat vakje rechtsboven dan?
Die woorden gaan oplichten lijkt mij?
Dat vakje rechtsboven op de laderquote:
Ah oke. Morgen bandenspanning laten checken en even volgooien met peut. Dan moet die er morgenmiddag/avond tegen kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef peterzx9r het volgende:
maak je daar maar niet druk om alles boven de 12.5 v is hij aan het laden
We gaan ons best doen, anders kan ik de 16e niet mee met de toerrit en daar heb ik nu juist zo'n zin in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:29 schreef peterzx9r het volgende:
maar hou dan wel het rubber onder he
Laten checken? dat kan je toch nog wel zelf?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah oke. Morgen bandenspanning laten checken en even volgooien met peut. Dan moet die er morgenmiddag/avond tegen kunnen.
Omdat het niet duidelijk is hoeveel bar/psi er nu echt daadwerkelijk in moet wou ik even bij motoport langs. Ik woon zelf vlakbij de tussenring, daar waar al die motorongelukken de laatste tijd gebeurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Laten checken? dat kan je toch nog wel zelf?
Weet niet waar je in Almere woont, maar bij de Q8 is het iig nog gratis
Heb je geen werkplaatshandboek waar je dat in op kan zoeken? Anders staat dat toch ook vast wel ergens op internet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat het niet duidelijk is hoeveel bar/psi er nu echt daadwerkelijk in moet wou ik even bij motoport langs. Ik woon zelf vlakbij de tussenring, daar waar al die motorongelukken de laatste tijd gebeuren
Dat handboek ligt nog bij mijn ex (to-be) en daar heb ik nu even geen contact mee. En juist op internet is de verwarring ontstaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb je geen werkplaatshandboek waar je dat in op kan zoeken? Anders staat dat toch ook vast wel ergens op internet?
Daarom.... better safe then be sorry... ik rij wel even langs de werkplaats en kijk gewoon even heel charmant.. een dame in nood zouden ze toch wel willen helpen lijkt mequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Mirgeam het volgende:
2.2 voor, 2.5 achter lijkt de consensus te zijn
en als je niet weet hoe je psi naar bar converteert is er altijd google'36 psi to bar' etc
nee tenzij kort rokje en veel gebakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom.... better safe then be sorry... ik rij wel even langs de werkplaats en kijk gewoon even heel charmant.. een dame in nood zouden ze toch wel willen helpen lijkt me
Hehehehe... Dat korte rokje moet kunnen maar veel gebak.. nee, dat is niet goed voor mijn lijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
nee tenzij kort rokje en veel gebak
jou lijn wie zeg dat dat gebak dan ook voor jou is je moet de monteurs tevreden stellen hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehehe... Dat korte rokje moet kunnen maar veel gebak.. nee, dat is niet goed voor mijn lijn
Ja duh, die mogen al naar mij kijken dan... is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:56 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
jou lijn wie zeg dat dat gebak dan ook voor jou is je moet de monteurs tevreden stellen hoor
eh ff denken NEEquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, die mogen al naar mij kijken dan... is dat niet genoeg?
Dan hebben ze mooi pechquote:
Welkom terugquote:
hehehe... JK1982 doe maar. Als het bevalt mogen wat mij betreft de volgende keer meer meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ja hoor..
Morgen 2 mini-meets geloof ik xD.
Dekatria, Salatrel en ik.
Mickeys en JJ nogwatcijfers
Ook goed, lastige nicknamequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... JK1982 doe maar. Als het bevalt mogen wat mij betreft de volgende keer meer mee
Jawel, garage schuren & verven bij m'n opa & omaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Moet er dan echt gewoon niemand werken hier ofzo?
Ik zit in-between-jobs, maar we gaan ook pas rond half 6 rijden hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Werken doe ik van 08.15 uur tot 17.00 uurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Nice, goed bezig man! Succes bij je sollicitatiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jawel, garage schuren & verven bij m'n opa & oma
Ben druk opzoek naar werk, zo goed als afgestudeerd. Morgen gesprek bij een bedrijf in Nieuwegein, over 2 weken bij een bedrijf in Amsterdam
Oh, en zaterdag werken bij Mysteryland
Inderdaad, succes met de sollicitaties en veel plezier bij MLquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ben druk opzoek naar werk, zo goed als afgestudeerd. Morgen gesprek bij een bedrijf in Nieuwegein, over 2 weken bij een bedrijf in Amsterdam
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, goed bezig man! Succes bij je sollicitatie
Danku, dankuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad, succes met de sollicitaties en veel plezier bij ML
Succesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan kom ik meestal ongeveer thuis...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit in-between-jobs, maar we gaan ook pas rond half 6 rijden hoor.
Ik momenteel ongeveer 7.30 - 16.15 a 16.30, alleen heb ik nog wel 2x bijna een uur reistijd, dan heb ik 's avonds niet echt zin meer om te rijdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Werken doe ik van 08.15 uur tot 17.00 uur's Avonds is dus vrije tijd
Desnoods spreken we een keer in een weekend af. An sich wonen we redelijk bij elkaar in de buurt en ik moet echt weer die feeling gaan krijgen voordat de 16e de toerrit is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Succes
[..]
Dan kom ik meestal ongeveer thuis...
[..]
Ik momenteel ongeveer 7.30 - 16.15 a 16.30, alleen heb ik nog wel 2x bijna een uur reistijd, dan heb ik 's avonds niet echt zin meer om te rijden
Zou kunnen, alleen een beetje jammer dat we al wel geconstateerd hadden dat hier geen leuke wegen zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Desnoods spreken we een keer in een weekend af. An sich wonen we redelijk bij elkaar in de buurt en ik moet echt weer die feeling gaan krijgen voordat de 16e de toerrit is.
Ah, ik heb slechts 2x een half uurtje reistijd, en ik werk drie dagen per week doordat het een bijbaan is (studeer nog). Dus de dagen die beginnen met een D ben ik vrijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:49 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik momenteel ongeveer 7.30 - 16.15 a 16.30, alleen heb ik nog wel 2x bijna een uur reistijd, dan heb ik 's avonds niet echt zin meer om te rijden
Hollandse brug over en dan moet je volgens mij langs Muiden en zo toch wel iets kunnen vinden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen een beetje jammer dat we al wel geconstateerd hadden dat hier geen leuke wegen zijn
Dat is helemaal relax! Ik mis wat dat betreft m'n studententijd wel een beetjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah, ik heb slechts 2x een half uurtje reistijd, en ik werk drie dagen per week doordat het een bijbaan is (studeer nog). Dus de dagen die beginnen met een D ben ik vrij
Ik heb daar tijdens m'n lessen ooit wel eens een leuk weggetje tussen de weilanden door gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hollandse brug over en dan moet je volgens mij langs Muiden en zo toch wel iets kunnen vinden?
Nice! Ik moet nog een half jaar. Bijbaantje vloeide voort uit m'n stage, en kwa loon mag ik niet klagen. In november start ik als het goed is met afstuderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat is helemaal relax! Ik mis wat dat betreft m'n studententijd wel een beetjeHelemaal nu ik ook 's avonds nog weer bezig ben gelukkig wel tijdelijk
M'n eerste jaar fulltime werken zit er bijna op.
Dat had ik ook tijdens m'n rijlessen. Zodra we terug waren op de rijschool was ik al vergeten waar ik gereden hadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb daar tijdens m'n lessen ooit wel eens een leuk weggetje tussen de weilanden door gedaandie kon ik alleen zodra ik m'n rijbewijs had al niet meer terug vinden
Ik kom morgen ook weer op oude leswegenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat had ik ook tijdens m'n rijlessen. Zodra we terug waren op de rijschool was ik al vergeten waar ik gereden had![]()
Afstuderen liep bij mij ook een beetje uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nice! Ik moet nog een half jaar. Bijbaantje vloeide voort uit m'n stage, en kwa loon mag ik niet klagen. In november start ik als het goed is met afstuderen
[..]
Dat had ik ook tijdens m'n rijlessen. Zodra we terug waren op de rijschool was ik al vergeten waar ik gereden had![]()
AVB was bij mij gewoon op een parkeerplaats, AVD was meestal richting Hilversum, Naarden, enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef Mickeys het volgende:
Al mijn rijlessen waren in Lelystad (AVB) en Harderwijk (AVD)
Mooi dat je al redelijk snel een koper hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Mickeys het volgende:
Oeh, heel misschien verkoop ik de motortrailer zaterdag. Zou wel gaaf zijn ook al moet ik er met pijn in mijn hart afstand van doen.
Lol, dank je.... hard voor gewerktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi dat je al redelijk snel een koper hebt
Bekeek net even je flickr pagina, leuk huisje heb je![]()
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, dank je.... hard voor gewerkt
Niet echt handigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef Salatrel het volgende:
zo en weer thuissaai zeg met blik
bijna in slaap gevallen
Raampje openquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Salatrel het volgende:
ja normaal waai ik wakker op weg naar huis maar dat zat er vandaag niet in
Kende je hem? Sterkte ermee!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
http://www.112barneveld.n(...)l-in-kootwijkerbroek
Maatje van MF![]()
Da's inderdaad klotequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Balenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Ow, maar dat ben ik ook echt wel hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagEcht nice hoor
Wees er maar trots op
Oh jakkes. Sterkte !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Moest het even opzoeken, maar dat haal ik ook uit de tekst. Er staat dat de bestuurder van het busje de weg wilde oversteken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Balenziet eruit als een SMIDSY.
quote:Sorry mate, I didn't see you.
Zozo, echte klusvrouw dusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, maar dat ben ik ook echt wel hoorKeuken zelf geplaatst, Bad zelf geplaatst etc etc
Pff, dat is wel balen om zoiets te horen te krijgen/lezen. Super veel sterkte!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
paar ritten mee gereden, toffe gozer, reed wel vaak te hard waar het niet kon
Kommie morgen wel achterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Salatrel het volgende:
ik las iets over een leuke route naar sweetlakecity dekatria? vertel me meer
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Vanmorgen nog eentje die me bijna de vangrail indruktequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar dat haal ik ook uit de tekst. Er staat dat de bestuurder van het busje de weg wilde oversteken.
Voor mensen die het niet kennen:
[..]
Ai, dat zijn kloteberichten man..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Ik reed laatst naar een sollicitatiegesprek in Veenendaal (in het koekblik) en ik reed op de middelste rijstrook omdat rechts voornamelijk vrachtwaggels reden. Werd ingehaald door een motoragent die verder sjeesd en op een gegeven moment naast een rood autootje zit. Begint ineens een van die vrachtwaggels met een inhaalmanouvre, dat rooie autootje had dus geen keus dan ook een baan op te schuiven. De vrachtwagenchauffeur kreeg geen lieve blik van de motoragent...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Vanmorgen nog eentje die me bijna de vangrail indrukte
Agree, motion granted!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef Salatrel het volgende:
sobelso zou inhalen voor vrachtwagens verboden moeten zijn
Kan je geen tyfoon van een trein jattenquote:
Dan monteer ik liever alleen een Stebel. Die dingen zijn al zo groot dat het een beetje decadent is om nog de originele erop te houden.quote:
Open demper ftwquote:
Komen we morgen nog wat tunnels tegen of watquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Dekatria het volgende:
Sommige automobilisten zijn wat dat betreft echt volslagen krankjorum. Heb dat ook een keer gehad, dat er ineens zo'n rasmongool 'm erlangs probeerde te persen in dezelfde rijbaan
ik zat laatst achterin de cabine toen ik hem per ongeluk raaktequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Kan je geen tyfoon van een trein jatten
Helaas niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Komen we morgen nog wat tunnels tegen of wat
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zat laatst achterin de cabine toen ik hem per ongeluk raaktebleek er een vogel op te zitten
zag je zo die veren onder de trein vandaan komen
wellicht iemand die erg dicht bij de rand van perron stond ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...
Hmjaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Salatrel het volgende:
misschien dan toch maar een goldwing anders past het niet
Ik 19.50quote:
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Salatrel het volgende:
lekdijk tussen lexmond/vianen en kinderdijk controleren ze vaak en aan de overkant bij lopik liggen tegenwoordig van die rubberen drempelsdenk waarschuw je ff voor het geval dat
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the mathquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksWou daar wel langs rijden ja. Maar controleren ze daar ook overdag dan?
GADVERDAMME, alweer een joekel van een spin
Gelukkig geen weekendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the math
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksWou daar wel langs rijden ja. Maar controleren ze daar ook overdag dan?
GADVERDAMME, alweer een joekel van een spin
Pak bij Vianen wel stukkie snelweg denk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the math
Meh die niet, was een grondspinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.
Ik heb 5 minuten geleden de 2e in 2 dagen platgeslagenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh die niet, was een grondspinIs al de 3e in 2 dagen
Leuk tochquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pak bij Vianen wel stukkie snelweg denk.
[..]
Meh die niet, was een grondspinIs al de 3e in 2 dagen
Ik was vanmorgen vrolijk mijn brood aan het smeren, kom me ma eraan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Spin in een glas aan de andere kant van de gootsteenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten geleden de 2e in 2 dagen platgeslagen
Nee, ranzige kut beesten. Als je zo'n beest voor me neus gaat houden dan krijg je een mep in je gezicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Leuk toch
Wij hebben van die tering grote en snelle spinnen in de steeg zitten naast ons huis. Die zijn altijd wel leuk om mensen te laten schrikken
Raketjes? Stoplichten hebben we nu hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ben overgestapt op Raketjes, te veel Festini's gehad de afgelopen tijd.
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Spoiler pleasequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Maar, serieus, met dat ding kom je toch amper drempels e.d. over?
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter Dekatria?
Wat zijn drempels?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Maar, serieus, met dat ding kom je toch amper drempels e.d. over?
De horrorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Die foto is Lil bij een meet in 2013quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat terwijl ik zocht op 'pink xt660z'
Regel jij de XTZ/KTMquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die foto is Lil bij een meet in 2013
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Moet de rest ook mee doen met het verkleedpartijtje.
[ afbeelding ]
Met kussengevecht! En roze muffins! En een chick-flick film! En elkaars nagels lakken, elkaars haar doen, make-up uitproberen! En praten over welke jongens we allemaal leuk vinden!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?
Daar kan ze ook wel opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
Als ik in 2013 een nieuwe fiets moet hebben zal het geen XT660 zijn denkeerder een AT if only
of 'n ouwe XTZ750
OMGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[ afbeelding ]
JAAA, slaapfeestjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?
Ik bak de muffinsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met kussengevecht! En roze muffins! En een chick-flick film! En elkaars nagels lakken, elkaars haar doen, make-up uitproberen! En praten over welke jongens we allemaal leuk vinden!![]()
![]()
![]()
Wanneer?
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nodig maar wat vriendinnen uit, dan kijk ik wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!![]()
Ik bedoel, zeker jij moet weten hoe geweldig het is om vlechtjes in je haar te laten zetten.
Verder dan 1 vlechtje kwam ze nooitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik bedoel, zeker jij moet weten hoe geweldig het is om vlechtjes in je haar te laten zetten.
Jups... zeker wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zozo, echte klusvrouw dusKeuken niet kunnen vinden
Opa!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik 19.50
De leeftijd hè, ik moet het toch wat rustiger aan doen
Oeh, nu nog een bijpassend pak en helm erbijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Ah, daar is ze al hehehehequote:
Oeh, gezellig, dan vallen we wel lekker goed opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.. ik wil helpen... vlechtjes zetten danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!![]()
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zal m'n haar wel even laten groeien
Krullen en zulks krijg ik dan
Vlechtjes in kun je ook in dat soort haar zetten... Heb krullen en slagen in mijn eigen haar (en dan heb ik het over het haar op mijn hoofd!)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zal m'n haar wel even laten groeien
Krullen en zulks krijg ik dan
Heb jij die? Gaan we uitproberenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.
Ik ben trots op mijn krullen en slagen !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij die? Gaan we uitproberen
Zou best kunnen jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vlechtjes in kun je ook in dat soort haar zetten... Heb krullen en slagen in mijn eigen haar (en dan heb ik het over het haar op mijn hoofd!)
Augustus is onder andere spinnenmaand... welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen jaMaar voordat dat kan durt et wel een euwigheid.
GODVER WEER EEN SPIN
4 in 2 dagenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Augustus is onder andere spinnenmaand... welkom
Ik sloop ze wel heurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit! Waar zijn de grote, sterke, brede mannen als je ze nodig hebt!
Daarom is het ook de stoere nilfiks ..... die zuigt die krengen wel wegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit! Waar zijn de grote, sterke, brede mannen als je ze nodig hebt!
dierenbeulquote:
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef Mickeys het volgende:
Trouwens... weet je al wanneer je mag afrijden Lillie?
Ow, dat klinkt niet hoopvol (voor de 16e)quote:
Huh?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
Bagger -> kappen -> ontopic -> or else!
Het komt er op neer: Ik heb nog 'geluk'. Ik zit al wel in de drukte, maar omdat ik zowel theorie en AVB heel snel heb gehaald (+ snel voor anderen dat konden een paar AVD lessen geplant) voor loop op de rest. Alleen, gewoonlijk starten er zo'n 30 mensen per maand bij de rijschool, augustus waren dat er 70. En deze rijschool is geen uitzondering.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt niet hoopvol (voor de 16e)
Niet huh, ONTOPIC!quote:
Ah, dat is balen. Ik had nog een beetje hoop op een vrouw erbij nu Anne ook al niet gaat. Leek mij nu juist zo leuk nog een dame er bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Het komt er op neer: Ik heb nog 'geluk'. Ik zit al wel in de drukte, maar omdat ik zowel theorie en AVB heel snel heb gehaald (+ snel voor anderen dat konden een paar AVD lessen geplant) voor loop op de rest. Alleen, gewoonlijk starten er zo'n 30 mensen per maand bij de rijschool, augustus waren dat er 70. En deze rijschool is geen uitzondering.
CBR kan het allemaal niet meer aan, dus er zat nu 6 weken wachttijd op het examen (ze verwachten dat het de komende 2 maanden nog wel een paar weken meer wordt zelfs).. 24 september was de eerste mogelijkheid, maar net op een dag dat ik tentamen had, dus toen kon ik niet, uiteindelijk is het een week later geworden, 2 oktober.
Eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, dat is balen. Ik had nog een beetje hoop op een vrouw erbij nu Anne ook al niet gaat. Leek mij nu juist zo leuk nog een dame er bij
Ik begreep het te laat. Ben ook net weer even online in dit topic. excuses hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet huh, ONTOPIC!
or else, pleur ik de bende gewoon dicht tot nader order, of dat jullie een andere dagbesteding hebben verzonnen.
Capice?
Gedlt niet alleen voor jou, ook voor alle anderen, vanaf nu notes en if needed een slotje voor zomaar een weekje ofzo.. waarschuwen helpt niet, dus dan maar even recht voor den raap, nu weet iedereen waar ze aan toe zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik begreep het te laat. Ben ook net weer even online in dit topic. excuses hoor.
(overigens was het meeste van mij ontopic dacht ik, zo niet, dan excuus)
Hoe meer mensen hoe meer vreugt, of dat vrouwen of mannen zijn maakt dat in principe niet uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Eens.Maja, september wordt hem niet..
Al moet ik zeggen: De jongens zijn toch wel erg vrouwvriendelijk moet ik zeggen.![]()
Yeapquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik. Tot morgen Dekatria en Salatrel
Wat gingen jullie ook alweer doen? Olie + filter verversen toch?
Misschien handig om even iets meer toelichting de geven dan? Want ik zie roze motoren voorbij komen, het een en ander over een dodelijk motorongeval, wat over motorrijlessen, vanmiddag ging het over acculaders, het ging even over wat motorritjes.. allemaal ontopic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gedlt niet alleen voor jou, ook voor alle anderen, vanaf nu notes en if needed een slotje voor zomaar een weekje ofzo.. waarschuwen helpt niet, dus dan maar even recht voor den raap, nu weet iedereen waar ze aan toe zijn.
einde van deze mededeling.
Eens. Plaatjes van bikerbabes mogen ook niet meer dus?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien handig om even iets meer toelichting de geven dan? Want ik zie roze motoren voorbij komen, het een en ander over een dodelijk motorongeval, wat over motorrijlessen, vanmiddag ging het over acculaders, het ging even over wat motorritjes.. allemaal ontopic.
Spinnen en slaapfeestjes zijn niet bepaald ontopic nee, ok. Maar ik vind dit ook wel een beetje kort door de bocht..
Wrong time, wrong context.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens. Plaatjes van bikerbabes mogen ook niet meer dus?
Nouja, bij mijn pagina-indeling is de 2e post al deze, van jou:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
Lees deze pagina nog eens terug kids?
Ik ga er verder niet over uitweiden, jullie begrijpen best waar ik op doel..
Eerste note is een feit.
En ja ik hang idd flink aan de rem, al 2 keer eerder iets vriendelijker geprobeerd, werkte niet, nu snapt iedereen het hoop ik.. de tijd van waarschuwen is voorbij.
welterusten.
Ik voel me i.i.g. (hopelijk terecht) niet echt aangesproken..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
Bagger -> kappen -> ontopic -> or else!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al hélemaal weing van dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zeggen dat ik die beeldvorming wat betreft vrouwen icm motorrijden toch af en toe een beetje zat word, namelijk.
Dan lees je de vorige pagina er maar op na, slimmerd, ik hanteer de bazen-indeling.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, bij mijn pagina-indeling is de 2e post al deze, van jou:
[..]
Ik voel me i.i.g. (hopelijk terecht) niet echt aangesproken..
Maargoed, je hebt het voor vanavond in ieder geval voor elkaar hoor..
Ouwe brombeer..
Slaap lekker alvast!
Mag ik vragen waarom we geen Motor SC topic hebben/kunnen maken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan lees je de vorige pagina er maar op na, slimmerd, ik hanteer de bazen-indeling.
En indien alleen effectief vanavond, dan staan de consequenties een paar posts hierboven..
En ja, ik heb een ietswat minder vrolijke bui, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meen wat ik zeg [ afbeelding ]
Voor de faint-hearted; excuses voor de harde aanpak, maar blijkbaar is het even nodig om tot iedereen door te dringen.
Reageer juist, jouw reactie als vrouw wil ik juist weten! Mijn post is perfect ontopic: Namelijk over de vrouwen in de motorcultuur. Als zelfs dat niet meer ontopic is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:31 schreef Mickeys het volgende:
Zou de discussie ook via DM/PM kunnen gaan alsjeblieft? Ik vind het nu niet leuk meer en durf op die manier al nergens meer op te reageren, zoals de laatste reactie van Lillie... ik wil er op reageren maar ... nah.. het mogen duidelijk zijn.
(Veeg deze reactie zo anders maar even weg SD. is nl inderdaad niet OT)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom is er niet meer van dit te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al hélemaal weing van dit?Doel je nu op de blonde-dikke tieten-bikinimeisjes die je er vaak over een motor heen gedrapeerd ziet? Of juist op de korte pittige kapsels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zeggen dat ik die beeldvorming wat betreft vrouwen icm motorrijden toch af en toe een beetje zat word, namelijk.
Ik vind die dame op foto 1 inderdaad wel
Gewoon stoer, maar niet té. En toch heeft ze wat..Komt goedquote:![]()
Ik zou liever ook mooie mannen zien, maar net als bij auto's zie je altijd halfnaakte vrouwen en dat kan mij niet bekoren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Reageer juist, jouw reactie als vrouw wil ik juist weten! Mijn post is perfect ontopic: Namelijk over de vrouwen in de motorcultuur. Als zelfs dat niet meer ontopic is, dan weet ik het ook niet meer.
Dat eerste dus. Ik denk, zeker als vrouw buiten de motorcultuur heb je toch gewoon vaak het beeld dat vrouwen icm met motoren of 'hoer' is, of 'pittig kort kapsel, butch type'. Jammer...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doel je nu op de blonde-dikke tieten-bikinimeisjes die je er vaak over een motor heen gedrapeerd ziet? Of juist op de korte pittige kapsels?
Ik vind die dame op foto 1 inderdaad wel
Gewoon stoer, maar niet té. En toch heeft ze wat..
[..]
Komt goed
Even serieus.. ik vind dat dus helemaal niet nodig hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat eerste dus. Ik denk, zeker als vrouw buiten de motorcultuur heb je toch gewoon vaak het beeld dat vrouwen icm met motoren of 'hoer' is, of 'pittig kort kapsel, butch type'. Jammer...
En zelfs binnen de cultuur zie je dat de 'mannen' constant zitten te geilen op die bikinibabes en vrouwen niet echt serieus genomen worden.
Al valt dat hier gelukkig héél erg mee. (Goed, jullie geilen daar ook op met z'n allen, maar zonder dat het denigrerend wordt.![]()
)
Maar wáárom zijn het dan de foto's uit categorie 2 die de boventoon voeren in het algemeen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Even serieus.. ik vind dat dus helemaal niet nodig hoor
Ik vind dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vooral..
[ afbeelding ]
véle malen aantrekkelijker dan bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dezelfde dame, dezelfde setting, alleen ik denk dat voor mij het verschil zit in het feit dat op de eerdere foto's de nadruk niet zo heel erg ligt op: kijk mij eens sexy zijn..
De onderste foto's komen een beetje gekunsteld over, de eerste niet imho..
Sex sells.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar wáárom zijn het dan de foto's uit categorie 2 die de boventoon voeren in het algemeen?
Er is niks mis met Lilliesleaf d'r vraag of vraagstelling; niet overal leeuwen en beren gaan zien; maar gewoon over motoren, motorrijden e.d lullen ipv over krullen, krulspelden, spinnen, perenijsjes en ander slap gelul. Dát mag via DMquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:31 schreef Mickeys het volgende:
Zou de discussie ook via DM/PM kunnen gaan alsjeblieft? Ik vind het nu niet leuk meer en durf op die manier al nergens meer op te reageren, zoals de laatste reactie van Lillie... ik wil er op reageren maar ... nah.. het mogen duidelijk zijn.
(Veeg deze reactie zo anders maar even weg SD. is nl inderdaad niet OT)
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom we geen Motor SC topic hebben/kunnen maken?
Ik zie de link met de motor'cultuur' niet helemaal; als je dat hele motorverhaal uit je vraag amputeert, staat er nog steeds waarheid.. zou niet goed zijn voor vrouwen (en tevens de gehele mensheid) als mannen er niet meer op zouden 'geilen'. En serieus nemen... sja.. ach..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat eerste dus. Ik denk, zeker als vrouw buiten de motorcultuur heb je toch gewoon vaak het beeld dat vrouwen icm met motoren of 'hoer' is, of 'pittig kort kapsel, butch type'. Jammer...
En zelfs binnen de cultuur zie je dat de 'mannen' constant zitten te geilen op die bikinibabes en vrouwen niet echt serieus genomen worden.
Al valt dat hier gelukkig héél erg mee. (Goed, jullie geilen daar ook op met z'n allen, maar zonder dat het denigrerend wordt.![]()
)
Excuus, is dat 'Ja dat mag je vragen' of 'Ja er mag een SC komen'?quote:
In before 'er is al een SC'quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:46 schreef Vinniiee het volgende:
Excuus, is dat 'Ja dat mag je vragen' of 'Ja er mag een SC komen'?
Tot straksquote:Zo, even ontbeten, nu op weg naar Dekatria en Salatrel!
terechtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef Salatrel het volgende:
lekker dan.... zij lekker op de motor en ik maar het huishouden doen
Dat is stevig balen inderdaad. En dat terwijl het gewoon verzekeringswerk is lijkt me. Kun je niet in de buurt informeren of iemand weet welk bedrijf het is geweest en deze alsnog aansprakelijk stellen? Maak even foto's ter plekke als het kan. Kan voor de verzekering soms nog wel eens handig zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme, kwam daarstraks bij het beest, ruitje doormidden. Ik zag dat ze van de week bezig waren met hydraulische leidingen tegen de gevel aan, klaarblijkelijk hebben ze ze bij vertrek ook over de Alp gemieterd. Dodemansknop was ingedrukt, spiegeltje scheef, en ruitje dus krak.
En nu weet ik dus niet de naam van het bedrijf.
Lijers
Die TA's gaan ook snel kapot zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme, kwam daarstraks bij het beest, ruitje doormidden. Ik zag dat ze van de week bezig waren met hydraulische leidingen tegen de gevel aan, klaarblijkelijk hebben ze ze bij vertrek ook over de Alp gemieterd. Dodemansknop was ingedrukt, spiegeltje scheef, en ruitje dus krak.
Lijers
Het ruitje is was aftermarketquote:
Mwoh, de motor ken er wel tegen... maar dat plastic heaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje erg aan de vroege kant. Ik sta nu precies op de splitsing van West en Oost Kinderdijk. Zag net een bordje Rotterdam 20km xD.
Nu maar even boterham eten.
Balen van je motor Dek!
Ik moet eigenlijk nog kettingspray halen, maar dat krijg ik niet mee denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, de motor ken er wel tegen... maar dat plastic hea
Meteen excuus om bij Hans van Wijk straks even wat ruitschroefies te halen
Mijne is officieel 25KW (24,9)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
De 25kw'ers hier, rijden jullie op uitdraai of officieel? Wil mn Monster 25kw maken, maar twijfel welke manier de beste is. ($ speelt uiteraard een rol)
moet toch gewoon te achterhalen zijn wie dat geweest is? bij de VVE of woningbouwstichting?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Dekatria het volgende:
Lijers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Salatrel hard aan het werk met het vastdraaien van het nieuwe filter
[ afbeelding ]
Vinniiee stond erbij en keek ernaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je cameralens is viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of beslagen. Maar gaaf!quote:
Dank je wel en zeker weten een overwinningsgevoelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef whY... het volgende:
Veel plezier Mickeys! Klinkt allemaal als een overwinning en dat er maar weer schitterende kilometers weg op je wachten.
Dát laat ik me geen 2x zeggen..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
(...) Nu wachten op JK1982![]()
Heb er echt zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog steeds die witte Ninja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dank je wel en zeker weten een overwinningsgevoel
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dát laat ik me geen 2x zeggen..Lol... Zo hard kan ik niet. Wel staat mijn Ninja nu in de zon op te warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik heb een zwarte Ninja met een volledig wit leren pak incl witte laarzen, handschoenen en helmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds die witte Ninja?
Lol. Ziet er voor mij als dat beruchte achterbruggetje, maar dat is het vast niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
beetje doe-het-zelven is nooit verkeerd
Ziet eruit alsof er wat gaat afbreken als je met dat 1-assige scharnier over een drempel rijdt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
Huh? Je 1e was toch een witte? Die 250 cc?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte Ninja met een volledig wit leren pak incl witte laarzen, handschoenen en helmEn ja, die heb ik nog steeds
Deze motor is mijn 1e en enige 250CC.... Misschien laat ik strakjes nog wel een foto maken... dan kun je het zienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Je 1e was toch een witte? Die 250 cc?
Dan haal ik de kleur van je pak en motor ws door elkaar. Ben al lang blij dat ik nog wist dat het een Ninja 250 was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze motor is mijn 1e en enige 250CC.... Misschien laat ik strakjes nog wel een foto maken... dan kun je het zien
(op Hyves kun je de foto volgens mij ook nog steeds zien)
lkkr wijf waarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
of beslagen. Maar gaaf!
Mijn motor is ook gereed. Tank vol (inclusief veel mannelijk bekijks), bandenspanning op orde gebracht (2.2 bar voor en 2.5 bar achter) even kleine ienie mienie check gedaan zonder dat ik er om vroeg (voor een "lekker wijf" doen ze nu eenmaal wat extra blijkbaar) dus ikke blij. Nu wachten op JK1982![]()
Heb er echt zin in.
Hier !quote:
wel een hele lange achterbrug dit....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
bewijsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier !
Overigens trek ik net mijn super geweldige witte motorbroek aan.... is die best wel erg ruim geworden of ik ben waanzinnig afgevallen. Zal het laatste wel zijn. Zie het niet zo zitten om een nieuw pak te gaan kopen. Heb al 2 leren pakken en een zomerpak. En ik ben verliefd op mijn witte
sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Anne het volgende:
Peter, ook jij wat minderen svp met dat soort reacties..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Bandit 600, dus alleen beperkt op kenteken. Was al zo toen we hem kochten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
De 25kw'ers hier, rijden jullie op uitdraai of officieel? Wil mn Monster 25kw maken, maar twijfel welke manier de beste is. ($ speelt uiteraard een rol)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Het was geniaal mannen, geslaagd dagje.Even helemaal nergens aan denken is goed gelukt.
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Salatrel hard aan het werk met het vastdraaien van het nieuwe filter
[ afbeelding ]
Vinniiee stond erbij en keek ernaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles met de motor gelukt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
alles met de motor gelukt dus
Heb al gebeld met Ducatiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb een Bandit 600, dus alleen beperkt op kenteken. Was al zo toen we hem kochten.
Maar, als je eigen motor meer dan 25kw is, dan zie ik niet echt in welke andere mogelijkheid je hebt om hem te laten begrenzen en vervolgens het kentekenbewijs erop aan te passen.
je hebt de pomp dus geredquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
Het was geniaal mannen, geslaagd dagje.Even helemaal nergens aan denken is goed gelukt.
Dat is mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:03 schreef Salatrel het volgende:
ik ook niet echt file.. klein stukje waar ik niet harder kon dan 60 maar dat was toch op het stukje waar normaliter trajectcontrole is dus weinig tijd verloren
A12 bij Utrecht schijnt trajectmeting te zijn. Volgens mij reed ik 120/130 terwijl je daar 100 magquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef Salatrel het volgende:
ohh nou ik weet dat je bij die op de a20 gewoon 90 op de teller kunt rijden...
Trajectcontrole geldt niet voor motoren, faalhaasjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef Salatrel het volgende:
ohh nou ik weet dat je bij die op de a20 gewoon 90 op de teller kunt rijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trajectcontrole geldt niet voor motoren, faalhaasjes
Ik dacht dat het van die camera dingen warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maar even wat meer info er over zoeken
Volgens wikipedia:![]()
Die activeren door de lussen op de wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van die camera dingen warenMisschien maar even wat meer info er over zoeken
Duidelijk! Weet ik dat ook weer. Naja, ik ga er maar vanuit dat ik een boete krijg, kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die activeren door de lussen op de weg
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,315.6,,0,-0.45
Lussen in het asfalt, camera's achter de borden.
Meesten lussen kun je nu overigens niet meer ontwijken.
Jep, klopt, net onder het portaal door zitten lussen, en als je daar overheen rijdt knipt hij een foto idd; goed te zien in de nacht aan de blauwe flitsjes op de tegenliggende baan, maar als je dus tussen de lussen door rijdt; geen foto, en geen controle.. anders heb ik er nog een wagonlading te goed van de A12 bij Utrecht.. echt nog nóóit eentje gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van die camera dingen warenMisschien maar even wat meer info er over zoeken
Volgens wikipedia:
[ afbeelding ]
Hmm dan hoop ik maar dat ik toevallig niet te hard reed, anders kan het wel eens een duur grapje gaan worden (30 te hard)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, klopt, net onder het portaal door zitten lussen, en als je daar overheen rijdt knipt hij een foto idd; goed te zien in de nacht aan de blauwe flitsjes op de tegenliggende baan, maar als je dus tussen de lussen door rijdt; geen foto, en geen controle.. anders heb ik er nog een wagonlading te goed van de A12 bij Utrecht.. echt nog nóóit eentje gehad.
Gewoon proberen; één keertje met 10 op GPS te hard erdoorheen is genoeg.. kost je een paar tientjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die activeren door de lussen op de weg
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,315.6,,0,-0.45
Lussen in het asfalt, camera's achter de borden.
Meesten lussen kun je nu overigens niet meer ontwijken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trajectcontrole geldt niet voor motoren, faalhaasjes
*kuch* bullshit alarmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de oude op de A13 was dat zo ja, de nieuwe meten ook de lijnen. Alleen in de file heb je kans ermee weg te komenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Daar rijd ik nooit, Op de A12 en A20 bij Rotterdam werkt het iig feilloos, en voor zover ik weet op de A10 ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
*kuch* bullshit alarm
Met de oude op de A13 was dat zo ja, de nieuwe meten ook de lijnen. Alleen in de file heb je kans ermee weg te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |