SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetjes,
TjackaGroot fan van User Wotte
Mwa, ik denk dat het wel mee valt, en bieden mag altijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil een motor, moet rijbewijs nog halen. Dit is wel een heel aantrekkelijke maar voor die km stand en bouwjaar vind ik het wel veel geld.
Heb je gelijk in, ik biedt 2200.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat het wel mee valt, en bieden mag altijd.
Een R1 is niet de standaard beginnersmotor... Weet waar je aan begint!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil een motor, moet rijbewijs nog halen. Dit is wel een heel aantrekkelijke maar voor die km stand en bouwjaar vind ik het wel veel geld.
Weet ik, maat van me heeft net rijbewijs en gelijk motor gekocht.. een Ninja 900cc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef PressPlayOnTape het volgende:
[..]
Een R1 is niet de standaard beginnersmotor... Weet waar je aan begint!
Mooi ding overigens. Zit zelf te twijfelen of ik mijn CBR600F moet inruilen voor iets dergelijks.
Rechtdoorridders zeker? Leer eerst maar eens een 600 tot het randje te rijden. Vrij weinig mensen lukt dat. Maarja, snel rechtdoor is ook spannend natuurlijk (NOT!)quote:Weet ik, maat van me heeft net rijbewijs en gelijk motor gekocht.. een Ninja 900cc.
Die was van een kenner en motorliefhebber en die gaf zelf aan dat je beter gelijk een dikke motor kan kopen.
Het went heel snel en als je met 600cc begint wil je al heel snel meer cc. Hij is overigens niet de enige die mij dat vertelde.
Heeft grote beurt gehad vorig jaar september. Banden en ketting zijn inderdaad nieuw, bonnetjes zijn misschien aan te komen, maar zal nagevraagd moeten worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Rechtdoorridders zeker? Leer eerst maar eens een 600 tot het randje te rijden. Vrij weinig mensen lukt dat. Maarja, snel rechtdoor is ook spannend natuurlijk (NOT!)
Verder zegt het aantal CC's NIKS over wat een motor wel/niet kan. Aantal cilinders, PK's en Nm komen al meer in de buurt. Een R1 voor een beginner is absoluut overkill. Tenzij je een echte poser bent natuurlijk...
Anyway, is er ook iets van onderhoud bekend? Kleppen al een keer gehad? Bonnetjes aanwezig? Vrij nieuwe banden zie ik (en lekker dikke schaamranden)?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Een R1 is niet de standaard beginnersmotor... Weet waar je aan begint!
Dat. En het leergeld dikwijls 'duur' (lees: lethal).quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef Henkerbedenker het volgende:
Een R1 voor een beginner is absoluut overkill.
jep en een 98er is nog vals, die van na 2000 zijn al flink getemdquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Dat. En het leergeld dikwijls 'duur' (lees: lethal).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |