Ik heb 5 minuten geleden de 2e in 2 dagen platgeslagenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh die niet, was een grondspinIs al de 3e in 2 dagen
Leuk tochquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pak bij Vianen wel stukkie snelweg denk.
[..]
Meh die niet, was een grondspinIs al de 3e in 2 dagen
Ik was vanmorgen vrolijk mijn brood aan het smeren, kom me ma eraan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Spin in een glas aan de andere kant van de gootsteenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten geleden de 2e in 2 dagen platgeslagen
Nee, ranzige kut beesten. Als je zo'n beest voor me neus gaat houden dan krijg je een mep in je gezicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Leuk toch
Wij hebben van die tering grote en snelle spinnen in de steeg zitten naast ons huis. Die zijn altijd wel leuk om mensen te laten schrikken
Raketjes? Stoplichten hebben we nu hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ben overgestapt op Raketjes, te veel Festini's gehad de afgelopen tijd.
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Spoiler pleasequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Maar, serieus, met dat ding kom je toch amper drempels e.d. over?
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter Dekatria?
Wat zijn drempels?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Maar, serieus, met dat ding kom je toch amper drempels e.d. over?
De horrorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Die foto is Lil bij een meet in 2013quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat terwijl ik zocht op 'pink xt660z'
Regel jij de XTZ/KTMquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die foto is Lil bij een meet in 2013
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Moet de rest ook mee doen met het verkleedpartijtje.
[ afbeelding ]
Met kussengevecht! En roze muffins! En een chick-flick film! En elkaars nagels lakken, elkaars haar doen, make-up uitproberen! En praten over welke jongens we allemaal leuk vinden!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?
Daar kan ze ook wel opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
Als ik in 2013 een nieuwe fiets moet hebben zal het geen XT660 zijn denkeerder een AT if only
of 'n ouwe XTZ750
OMGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Moet de rest ook mee doen met het verkleedpartijtje.
[ afbeelding ]
JAAA, slaapfeestjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?
Ik bak de muffinsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met kussengevecht! En roze muffins! En een chick-flick film! En elkaars nagels lakken, elkaars haar doen, make-up uitproberen! En praten over welke jongens we allemaal leuk vinden!![]()
![]()
![]()
Wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |