Balenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
http://www.112barneveld.n(...)l-in-kootwijkerbroek
Maatje van MF![]()
Ow, maar dat ben ik ook echt wel hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagEcht nice hoor
Wees er maar trots op
Oh jakkes. Sterkte !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Moest het even opzoeken, maar dat haal ik ook uit de tekst. Er staat dat de bestuurder van het busje de weg wilde oversteken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Balenziet eruit als een SMIDSY.
quote:Sorry mate, I didn't see you.
Zozo, echte klusvrouw dusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, maar dat ben ik ook echt wel hoorKeuken zelf geplaatst, Bad zelf geplaatst etc etc
Pff, dat is wel balen om zoiets te horen te krijgen/lezen. Super veel sterkte!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
paar ritten mee gereden, toffe gozer, reed wel vaak te hard waar het niet kon
Kommie morgen wel achterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Salatrel het volgende:
ik las iets over een leuke route naar sweetlakecity dekatria? vertel me meer
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Vanmorgen nog eentje die me bijna de vangrail indruktequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar dat haal ik ook uit de tekst. Er staat dat de bestuurder van het busje de weg wilde oversteken.
Voor mensen die het niet kennen:
[..]
Ai, dat zijn kloteberichten man..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
Maatje van MF![]()
Ik reed laatst naar een sollicitatiegesprek in Veenendaal (in het koekblik) en ik reed op de middelste rijstrook omdat rechts voornamelijk vrachtwaggels reden. Werd ingehaald door een motoragent die verder sjeesd en op een gegeven moment naast een rood autootje zit. Begint ineens een van die vrachtwaggels met een inhaalmanouvre, dat rooie autootje had dus geen keus dan ook een baan op te schuiven. De vrachtwagenchauffeur kreeg geen lieve blik van de motoragent...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Vanmorgen nog eentje die me bijna de vangrail indrukte
Agree, motion granted!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef Salatrel het volgende:
sobelso zou inhalen voor vrachtwagens verboden moeten zijn
Kan je geen tyfoon van een trein jattenquote:
Dan monteer ik liever alleen een Stebel. Die dingen zijn al zo groot dat het een beetje decadent is om nog de originele erop te houden.quote:
Open demper ftwquote:
Komen we morgen nog wat tunnels tegen of watquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Dekatria het volgende:
Sommige automobilisten zijn wat dat betreft echt volslagen krankjorum. Heb dat ook een keer gehad, dat er ineens zo'n rasmongool 'm erlangs probeerde te persen in dezelfde rijbaan
ik zat laatst achterin de cabine toen ik hem per ongeluk raaktequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Kan je geen tyfoon van een trein jatten
Helaas niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Komen we morgen nog wat tunnels tegen of wat
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zat laatst achterin de cabine toen ik hem per ongeluk raaktebleek er een vogel op te zitten
zag je zo die veren onder de trein vandaan komen
wellicht iemand die erg dicht bij de rand van perron stond ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...
Hmjaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Salatrel het volgende:
misschien dan toch maar een goldwing anders past het niet
Ik 19.50quote:
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Salatrel het volgende:
lekdijk tussen lexmond/vianen en kinderdijk controleren ze vaak en aan de overkant bij lopik liggen tegenwoordig van die rubberen drempelsdenk waarschuw je ff voor het geval dat
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the mathquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksWou daar wel langs rijden ja. Maar controleren ze daar ook overdag dan?
GADVERDAMME, alweer een joekel van een spin
Gelukkig geen weekendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the math
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksWou daar wel langs rijden ja. Maar controleren ze daar ook overdag dan?
GADVERDAMME, alweer een joekel van een spin
Pak bij Vianen wel stukkie snelweg denk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the math
Meh die niet, was een grondspinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.
Ik heb 5 minuten geleden de 2e in 2 dagen platgeslagenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh die niet, was een grondspinIs al de 3e in 2 dagen
Leuk tochquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pak bij Vianen wel stukkie snelweg denk.
[..]
Meh die niet, was een grondspinIs al de 3e in 2 dagen
Ik was vanmorgen vrolijk mijn brood aan het smeren, kom me ma eraan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Spin in een glas aan de andere kant van de gootsteenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten geleden de 2e in 2 dagen platgeslagen
Nee, ranzige kut beesten. Als je zo'n beest voor me neus gaat houden dan krijg je een mep in je gezicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Leuk toch
Wij hebben van die tering grote en snelle spinnen in de steeg zitten naast ons huis. Die zijn altijd wel leuk om mensen te laten schrikken
Raketjes? Stoplichten hebben we nu hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ben overgestapt op Raketjes, te veel Festini's gehad de afgelopen tijd.
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Spoiler pleasequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Maar, serieus, met dat ding kom je toch amper drempels e.d. over?
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter Dekatria?
Wat zijn drempels?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Maar, serieus, met dat ding kom je toch amper drempels e.d. over?
De horrorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Die foto is Lil bij een meet in 2013quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat terwijl ik zocht op 'pink xt660z'
Regel jij de XTZ/KTMquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die foto is Lil bij een meet in 2013
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Moet de rest ook mee doen met het verkleedpartijtje.
[ afbeelding ]
Met kussengevecht! En roze muffins! En een chick-flick film! En elkaars nagels lakken, elkaars haar doen, make-up uitproberen! En praten over welke jongens we allemaal leuk vinden!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?
Daar kan ze ook wel opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
Als ik in 2013 een nieuwe fiets moet hebben zal het geen XT660 zijn denkeerder een AT if only
of 'n ouwe XTZ750
OMGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[ afbeelding ]
JAAA, slaapfeestjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een slaapfeestje houden bij jou thuis?
Ik bak de muffinsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met kussengevecht! En roze muffins! En een chick-flick film! En elkaars nagels lakken, elkaars haar doen, make-up uitproberen! En praten over welke jongens we allemaal leuk vinden!![]()
![]()
![]()
Wanneer?
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nodig maar wat vriendinnen uit, dan kijk ik wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!![]()
Ik bedoel, zeker jij moet weten hoe geweldig het is om vlechtjes in je haar te laten zetten.
Verder dan 1 vlechtje kwam ze nooitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik bedoel, zeker jij moet weten hoe geweldig het is om vlechtjes in je haar te laten zetten.
Jups... zeker wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zozo, echte klusvrouw dusKeuken niet kunnen vinden
Opa!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik 19.50
De leeftijd hè, ik moet het toch wat rustiger aan doen
Oeh, nu nog een bijpassend pak en helm erbijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Ah, daar is ze al hehehehequote:
Oeh, gezellig, dan vallen we wel lekker goed opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.. ik wil helpen... vlechtjes zetten danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!![]()
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zal m'n haar wel even laten groeien
Krullen en zulks krijg ik dan
Vlechtjes in kun je ook in dat soort haar zetten... Heb krullen en slagen in mijn eigen haar (en dan heb ik het over het haar op mijn hoofd!)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zal m'n haar wel even laten groeien
Krullen en zulks krijg ik dan
Heb jij die? Gaan we uitproberenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.
Ik ben trots op mijn krullen en slagen !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij die? Gaan we uitproberen
Zou best kunnen jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vlechtjes in kun je ook in dat soort haar zetten... Heb krullen en slagen in mijn eigen haar (en dan heb ik het over het haar op mijn hoofd!)
Augustus is onder andere spinnenmaand... welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen jaMaar voordat dat kan durt et wel een euwigheid.
GODVER WEER EEN SPIN
4 in 2 dagenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Augustus is onder andere spinnenmaand... welkom
Ik sloop ze wel heurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit! Waar zijn de grote, sterke, brede mannen als je ze nodig hebt!
Daarom is het ook de stoere nilfiks ..... die zuigt die krengen wel wegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit! Waar zijn de grote, sterke, brede mannen als je ze nodig hebt!
dierenbeulquote:
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef Mickeys het volgende:
Trouwens... weet je al wanneer je mag afrijden Lillie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |