Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nodig maar wat vriendinnen uit, dan kijk ik wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!![]()
Ik bedoel, zeker jij moet weten hoe geweldig het is om vlechtjes in je haar te laten zetten.
Verder dan 1 vlechtje kwam ze nooitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik bedoel, zeker jij moet weten hoe geweldig het is om vlechtjes in je haar te laten zetten.
Jups... zeker wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zozo, echte klusvrouw dusKeuken niet kunnen vinden
Opa!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik 19.50
De leeftijd hè, ik moet het toch wat rustiger aan doen
Oeh, nu nog een bijpassend pak en helm erbijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ben overgestapt op Raketjes, te veel Festini's gehad de afgelopen tijd.
Oh, en trouwens..
[ afbeelding ]
Ah, daar is ze al hehehehequote:
Oeh, gezellig, dan vallen we wel lekker goed opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Moet de rest ook mee doen met het verkleedpartijtje.
[ afbeelding ]
Oh.. ik wil helpen... vlechtjes zetten danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... Jullie zijn mijn vriendinnen.. toch?!![]()
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zal m'n haar wel even laten groeien
Krullen en zulks krijg ik dan
Vlechtjes in kun je ook in dat soort haar zetten... Heb krullen en slagen in mijn eigen haar (en dan heb ik het over het haar op mijn hoofd!)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zal m'n haar wel even laten groeien
Krullen en zulks krijg ik dan
Heb jij die? Gaan we uitproberenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.
Ik ben trots op mijn krullen en slagen !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daar, mijn lieve vriendin, hebben ze stijltangen voor uitgevonden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij die? Gaan we uitproberen
Zou best kunnen jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vlechtjes in kun je ook in dat soort haar zetten... Heb krullen en slagen in mijn eigen haar (en dan heb ik het over het haar op mijn hoofd!)
Augustus is onder andere spinnenmaand... welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen jaMaar voordat dat kan durt et wel een euwigheid.
GODVER WEER EEN SPIN
4 in 2 dagenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Augustus is onder andere spinnenmaand... welkom
Ik sloop ze wel heurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit! Waar zijn de grote, sterke, brede mannen als je ze nodig hebt!
Daarom is het ook de stoere nilfiks ..... die zuigt die krengen wel wegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit! Waar zijn de grote, sterke, brede mannen als je ze nodig hebt!
dierenbeulquote:
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef Mickeys het volgende:
Trouwens... weet je al wanneer je mag afrijden Lillie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |