Open demper ftwquote:
Komen we morgen nog wat tunnels tegen of watquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Dekatria het volgende:
Sommige automobilisten zijn wat dat betreft echt volslagen krankjorum. Heb dat ook een keer gehad, dat er ineens zo'n rasmongool 'm erlangs probeerde te persen in dezelfde rijbaan
ik zat laatst achterin de cabine toen ik hem per ongeluk raaktequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Kan je geen tyfoon van een trein jatten
Helaas niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Komen we morgen nog wat tunnels tegen of wat
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zat laatst achterin de cabine toen ik hem per ongeluk raaktebleek er een vogel op te zitten
zag je zo die veren onder de trein vandaan komen
wellicht iemand die erg dicht bij de rand van perron stond ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje terug op station Arnhem Presikhaaf (kleine halte; amper bankjes), raast er ineens een trein met tyfoon langs... Was niet heel erg tof...
Hmjaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Salatrel het volgende:
misschien dan toch maar een goldwing anders past het niet
Ik 19.50quote:
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Salatrel het volgende:
lekdijk tussen lexmond/vianen en kinderdijk controleren ze vaak en aan de overkant bij lopik liggen tegenwoordig van die rubberen drempelsdenk waarschuw je ff voor het geval dat
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the mathquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksWou daar wel langs rijden ja. Maar controleren ze daar ook overdag dan?
GADVERDAMME, alweer een joekel van een spin
Gelukkig geen weekendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the math
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksWou daar wel langs rijden ja. Maar controleren ze daar ook overdag dan?
GADVERDAMME, alweer een joekel van een spin
Pak bij Vianen wel stukkie snelweg denk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is wakansie en lekker rijweer morgen... you do the math
Meh die niet, was een grondspinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Spinnen zijn tof, eten irritante kut vliegen/muggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |