Ja duh.. ik schrok me rot dat ik die andere sloot... verzin dan maar iets even heel snel als je het niet kan volgenquote:
Ja... tuurlijk.... ik ook van jou hoor hahahahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Maar mijn busa die heb de kleurstelling van 2011 maar de kleurstelling van 2012 heb ik nog nergens gezien maar hij staat wel in het boekje maar ik zag dat de kleurstelling van 2011 gewoon hetzelfde is als die van 2010 zo rood boven de koplampen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... tuurlijk.... ik ook van jou hoor hahahaha
Ik ga mijn haar blonderen... dat past er denk ik beter bij
Kan je nagaan hoe Sala en ik erbij zatenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Ja... tuurlijk.... ik ook van jou hoor hahahaha
Ik ga mijn haar blonderen... dat past er denk ik beter bij
Ik zou mega schaapachtig gaan kijken inderdaad... jij vermoedelijk ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe Sala en ik erbij zatenwereldgozer die busagast hoor, maar ik snapte er geen jota van.
Mijn voorkeur gaat uit naar F1 maar die kaarten zijn al helemaal niet te betalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef JK1982 het volgende:
@Mickeys: TT moest en zou mijn ex ieder jaar naartoe. Ik vind de kaarten voor een zitplaats (meestal Strubben-tribune) zwaar overpriced.
Dit jaar voor het eerst niet naar de TT geweest. Zij wilde de kaarten graag. Nou, geluk ermee..
Ik zit straks lekker bij het WSBK op de Nürburgring. Veel meer spektakel!
F1 heb ik dan weer helemaal niks mee.. Mits Tenzij in Monacoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar F1 maar die kaarten zijn al helemaal niet te betalen.
1:19.7 vandaag met de TA, 150km snelwegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat die xtz een zuiniger verbruik heeft dan een AT of TA.
Werkt best goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, de Raptor is gewassen, de auto ook en zelfs de auto van m'n buurvrouwtje..
Wanneer moet ik de 10 komen halen?
[..]
Even serieus, werkt dat nou een beetje? Of moet je alsnog behoorlijk boenen daarna?
Nog niet gedaan... zal het eens doen inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
F1 heb ik dan weer helemaal niks mee.. Mits Tenzij in Monaco
Is het nog gelukt met de druppellader trouwens?
Baas, ikke ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:09 schreef stinkie het volgende:
Thuis. Snel wat yoghurt naar binnen en naar sportschool
De welbewuste 'Mikey' hebben we nooit gesprokenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
Kan oude topic niet quoten op mobiel
Mickeys, nog bedankt. Was leuk stukkie. Morgen van Arnhem tot Rotterdam dijkjes
Dekatria, waar spraken jullie Mikey dan.
Eeeeuw, ik dacht dat die Surinamer Mikey, was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De welbewuste 'Mikey' hebben we nooit gesprokende Surinamer vertelde alleen over 'm
kom tie weer welke heb je ik val in herhaaling geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:21 schreef Mickeys het volgende:
goed.. battery charger er aan maar geen handleiding erbij... geen idee hoe het werkt (blonT). Op hoop van zegen dan maar
is dat het metk van de laderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:26 schreef Mickeys het volgende:
hein geriecke (of hoe je het ook schrijft). Die winkel zit niet meer in Almere, Ex wil ik niet bellen en veel keuze zit er niet op dat ding. standby, motor/auto of iets met een zonnetje)
Ja, maar op de site staat een look-a-like en een foto krijg ik even niet zo snel geupload... monumentjequote:
zoiets geloof ikquote:
Ja, ok, maar waarom dat ding dan niet aangeeft hoe de status van de accu is, is mij dan weer een raadselquote:
Wat is dat vakje rechtsboven dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, ok, maar waarom dat ding dan niet aangeeft hoe de status van de accu is, is mij dan weer een raadsel
hoe bedoel je met statusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, ok, maar waarom dat ding dan niet aangeeft hoe de status van de accu is, is mij dan weer een raadsel
Dat zou je denken, maar mooi nie doen niequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat is dat vakje rechtsboven dan?
Die woorden gaan oplichten lijkt mij?
Dat vakje rechtsboven op de laderquote:
Ah oke. Morgen bandenspanning laten checken en even volgooien met peut. Dan moet die er morgenmiddag/avond tegen kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef peterzx9r het volgende:
maak je daar maar niet druk om alles boven de 12.5 v is hij aan het laden
We gaan ons best doen, anders kan ik de 16e niet mee met de toerrit en daar heb ik nu juist zo'n zin in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:29 schreef peterzx9r het volgende:
maar hou dan wel het rubber onder he
Laten checken? dat kan je toch nog wel zelf?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah oke. Morgen bandenspanning laten checken en even volgooien met peut. Dan moet die er morgenmiddag/avond tegen kunnen.
Omdat het niet duidelijk is hoeveel bar/psi er nu echt daadwerkelijk in moet wou ik even bij motoport langs. Ik woon zelf vlakbij de tussenring, daar waar al die motorongelukken de laatste tijd gebeurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Laten checken? dat kan je toch nog wel zelf?
Weet niet waar je in Almere woont, maar bij de Q8 is het iig nog gratis
Heb je geen werkplaatshandboek waar je dat in op kan zoeken? Anders staat dat toch ook vast wel ergens op internet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat het niet duidelijk is hoeveel bar/psi er nu echt daadwerkelijk in moet wou ik even bij motoport langs. Ik woon zelf vlakbij de tussenring, daar waar al die motorongelukken de laatste tijd gebeuren
Dat handboek ligt nog bij mijn ex (to-be) en daar heb ik nu even geen contact mee. En juist op internet is de verwarring ontstaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb je geen werkplaatshandboek waar je dat in op kan zoeken? Anders staat dat toch ook vast wel ergens op internet?
Daarom.... better safe then be sorry... ik rij wel even langs de werkplaats en kijk gewoon even heel charmant.. een dame in nood zouden ze toch wel willen helpen lijkt mequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Mirgeam het volgende:
2.2 voor, 2.5 achter lijkt de consensus te zijn
en als je niet weet hoe je psi naar bar converteert is er altijd google'36 psi to bar' etc
nee tenzij kort rokje en veel gebakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom.... better safe then be sorry... ik rij wel even langs de werkplaats en kijk gewoon even heel charmant.. een dame in nood zouden ze toch wel willen helpen lijkt me
Hehehehe... Dat korte rokje moet kunnen maar veel gebak.. nee, dat is niet goed voor mijn lijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
nee tenzij kort rokje en veel gebak
jou lijn wie zeg dat dat gebak dan ook voor jou is je moet de monteurs tevreden stellen hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehehe... Dat korte rokje moet kunnen maar veel gebak.. nee, dat is niet goed voor mijn lijn
Ja duh, die mogen al naar mij kijken dan... is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:56 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
jou lijn wie zeg dat dat gebak dan ook voor jou is je moet de monteurs tevreden stellen hoor
eh ff denken NEEquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, die mogen al naar mij kijken dan... is dat niet genoeg?
Dan hebben ze mooi pechquote:
Welkom terugquote:
hehehe... JK1982 doe maar. Als het bevalt mogen wat mij betreft de volgende keer meer meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ja hoor..
Morgen 2 mini-meets geloof ik xD.
Dekatria, Salatrel en ik.
Mickeys en JJ nogwatcijfers
Ook goed, lastige nicknamequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... JK1982 doe maar. Als het bevalt mogen wat mij betreft de volgende keer meer mee
Jawel, garage schuren & verven bij m'n opa & omaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Moet er dan echt gewoon niemand werken hier ofzo?
Ik zit in-between-jobs, maar we gaan ook pas rond half 6 rijden hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Werken doe ik van 08.15 uur tot 17.00 uurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Nice, goed bezig man! Succes bij je sollicitatiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jawel, garage schuren & verven bij m'n opa & oma
Ben druk opzoek naar werk, zo goed als afgestudeerd. Morgen gesprek bij een bedrijf in Nieuwegein, over 2 weken bij een bedrijf in Amsterdam
Oh, en zaterdag werken bij Mysteryland
Inderdaad, succes met de sollicitaties en veel plezier bij MLquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ben druk opzoek naar werk, zo goed als afgestudeerd. Morgen gesprek bij een bedrijf in Nieuwegein, over 2 weken bij een bedrijf in Amsterdam
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, goed bezig man! Succes bij je sollicitatie
Danku, dankuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad, succes met de sollicitaties en veel plezier bij ML
Succesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan kom ik meestal ongeveer thuis...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit in-between-jobs, maar we gaan ook pas rond half 6 rijden hoor.
Ik momenteel ongeveer 7.30 - 16.15 a 16.30, alleen heb ik nog wel 2x bijna een uur reistijd, dan heb ik 's avonds niet echt zin meer om te rijdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Werken doe ik van 08.15 uur tot 17.00 uur's Avonds is dus vrije tijd
Desnoods spreken we een keer in een weekend af. An sich wonen we redelijk bij elkaar in de buurt en ik moet echt weer die feeling gaan krijgen voordat de 16e de toerrit is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Succes
[..]
Dan kom ik meestal ongeveer thuis...
[..]
Ik momenteel ongeveer 7.30 - 16.15 a 16.30, alleen heb ik nog wel 2x bijna een uur reistijd, dan heb ik 's avonds niet echt zin meer om te rijden
Zou kunnen, alleen een beetje jammer dat we al wel geconstateerd hadden dat hier geen leuke wegen zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Desnoods spreken we een keer in een weekend af. An sich wonen we redelijk bij elkaar in de buurt en ik moet echt weer die feeling gaan krijgen voordat de 16e de toerrit is.
Ah, ik heb slechts 2x een half uurtje reistijd, en ik werk drie dagen per week doordat het een bijbaan is (studeer nog). Dus de dagen die beginnen met een D ben ik vrijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:49 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik momenteel ongeveer 7.30 - 16.15 a 16.30, alleen heb ik nog wel 2x bijna een uur reistijd, dan heb ik 's avonds niet echt zin meer om te rijden
Hollandse brug over en dan moet je volgens mij langs Muiden en zo toch wel iets kunnen vinden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen een beetje jammer dat we al wel geconstateerd hadden dat hier geen leuke wegen zijn
Dat is helemaal relax! Ik mis wat dat betreft m'n studententijd wel een beetjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah, ik heb slechts 2x een half uurtje reistijd, en ik werk drie dagen per week doordat het een bijbaan is (studeer nog). Dus de dagen die beginnen met een D ben ik vrij
Ik heb daar tijdens m'n lessen ooit wel eens een leuk weggetje tussen de weilanden door gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hollandse brug over en dan moet je volgens mij langs Muiden en zo toch wel iets kunnen vinden?
Nice! Ik moet nog een half jaar. Bijbaantje vloeide voort uit m'n stage, en kwa loon mag ik niet klagen. In november start ik als het goed is met afstuderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat is helemaal relax! Ik mis wat dat betreft m'n studententijd wel een beetjeHelemaal nu ik ook 's avonds nog weer bezig ben gelukkig wel tijdelijk
M'n eerste jaar fulltime werken zit er bijna op.
Dat had ik ook tijdens m'n rijlessen. Zodra we terug waren op de rijschool was ik al vergeten waar ik gereden hadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb daar tijdens m'n lessen ooit wel eens een leuk weggetje tussen de weilanden door gedaandie kon ik alleen zodra ik m'n rijbewijs had al niet meer terug vinden
Ik kom morgen ook weer op oude leswegenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat had ik ook tijdens m'n rijlessen. Zodra we terug waren op de rijschool was ik al vergeten waar ik gereden had![]()
Afstuderen liep bij mij ook een beetje uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nice! Ik moet nog een half jaar. Bijbaantje vloeide voort uit m'n stage, en kwa loon mag ik niet klagen. In november start ik als het goed is met afstuderen
[..]
Dat had ik ook tijdens m'n rijlessen. Zodra we terug waren op de rijschool was ik al vergeten waar ik gereden had![]()
AVB was bij mij gewoon op een parkeerplaats, AVD was meestal richting Hilversum, Naarden, enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef Mickeys het volgende:
Al mijn rijlessen waren in Lelystad (AVB) en Harderwijk (AVD)
Mooi dat je al redelijk snel een koper hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Mickeys het volgende:
Oeh, heel misschien verkoop ik de motortrailer zaterdag. Zou wel gaaf zijn ook al moet ik er met pijn in mijn hart afstand van doen.
Lol, dank je.... hard voor gewerktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi dat je al redelijk snel een koper hebt
Bekeek net even je flickr pagina, leuk huisje heb je![]()
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, dank je.... hard voor gewerkt
Niet echt handigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef Salatrel het volgende:
zo en weer thuissaai zeg met blik
bijna in slaap gevallen
Raampje openquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Salatrel het volgende:
ja normaal waai ik wakker op weg naar huis maar dat zat er vandaag niet in
Kende je hem? Sterkte ermee!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
http://www.112barneveld.n(...)l-in-kootwijkerbroek
Maatje van MF![]()
Da's inderdaad klotequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
http://www.112barneveld.n(...)l-in-kootwijkerbroek
Maatje van MF![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |