Daarom.... better safe then be sorry... ik rij wel even langs de werkplaats en kijk gewoon even heel charmant.. een dame in nood zouden ze toch wel willen helpen lijkt mequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Mirgeam het volgende:
2.2 voor, 2.5 achter lijkt de consensus te zijn
en als je niet weet hoe je psi naar bar converteert is er altijd google'36 psi to bar' etc
nee tenzij kort rokje en veel gebakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom.... better safe then be sorry... ik rij wel even langs de werkplaats en kijk gewoon even heel charmant.. een dame in nood zouden ze toch wel willen helpen lijkt me
Hehehehe... Dat korte rokje moet kunnen maar veel gebak.. nee, dat is niet goed voor mijn lijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
nee tenzij kort rokje en veel gebak
jou lijn wie zeg dat dat gebak dan ook voor jou is je moet de monteurs tevreden stellen hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehehe... Dat korte rokje moet kunnen maar veel gebak.. nee, dat is niet goed voor mijn lijn
Ja duh, die mogen al naar mij kijken dan... is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:56 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
jou lijn wie zeg dat dat gebak dan ook voor jou is je moet de monteurs tevreden stellen hoor
eh ff denken NEEquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, die mogen al naar mij kijken dan... is dat niet genoeg?
Dan hebben ze mooi pechquote:
Welkom terugquote:
hehehe... JK1982 doe maar. Als het bevalt mogen wat mij betreft de volgende keer meer meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ja hoor..
Morgen 2 mini-meets geloof ik xD.
Dekatria, Salatrel en ik.
Mickeys en JJ nogwatcijfers
Ook goed, lastige nicknamequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... JK1982 doe maar. Als het bevalt mogen wat mij betreft de volgende keer meer mee
Jawel, garage schuren & verven bij m'n opa & omaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Moet er dan echt gewoon niemand werken hier ofzo?
Ik zit in-between-jobs, maar we gaan ook pas rond half 6 rijden hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Moet er dan echt gewoon niemand werken hier ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |