Het ruitje is was aftermarketquote:
Mwoh, de motor ken er wel tegen... maar dat plastic heaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje erg aan de vroege kant. Ik sta nu precies op de splitsing van West en Oost Kinderdijk. Zag net een bordje Rotterdam 20km xD.
Nu maar even boterham eten.
Balen van je motor Dek!
Ik moet eigenlijk nog kettingspray halen, maar dat krijg ik niet mee denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, de motor ken er wel tegen... maar dat plastic hea
Meteen excuus om bij Hans van Wijk straks even wat ruitschroefies te halen
Mijne is officieel 25KW (24,9)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
De 25kw'ers hier, rijden jullie op uitdraai of officieel? Wil mn Monster 25kw maken, maar twijfel welke manier de beste is. ($ speelt uiteraard een rol)
moet toch gewoon te achterhalen zijn wie dat geweest is? bij de VVE of woningbouwstichting?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme, kwam daarstraks bij het beest, ruitje doormidden. Ik zag dat ze van de week bezig waren met hydraulische leidingen tegen de gevel aan, klaarblijkelijk hebben ze ze bij vertrek ook over de Alp gemieterd. Dodemansknop was ingedrukt, spiegeltje scheef, en ruitje dus krak.
En nu weet ik dus niet de naam van het bedrijf.
Lijers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Salatrel hard aan het werk met het vastdraaien van het nieuwe filter
[ afbeelding ]
Vinniiee stond erbij en keek ernaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je cameralens is viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of beslagen. Maar gaaf!quote:
Dank je wel en zeker weten een overwinningsgevoelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef whY... het volgende:
Veel plezier Mickeys! Klinkt allemaal als een overwinning en dat er maar weer schitterende kilometers weg op je wachten.
Dát laat ik me geen 2x zeggen..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
(...) Nu wachten op JK1982![]()
Heb er echt zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog steeds die witte Ninja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dank je wel en zeker weten een overwinningsgevoel
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dát laat ik me geen 2x zeggen..Lol... Zo hard kan ik niet. Wel staat mijn Ninja nu in de zon op te warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik heb een zwarte Ninja met een volledig wit leren pak incl witte laarzen, handschoenen en helmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds die witte Ninja?
Lol. Ziet er voor mij als dat beruchte achterbruggetje, maar dat is het vast niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
beetje doe-het-zelven is nooit verkeerd
Ziet eruit alsof er wat gaat afbreken als je met dat 1-assige scharnier over een drempel rijdt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
beetje doe-het-zelven is nooit verkeerd
Huh? Je 1e was toch een witte? Die 250 cc?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte Ninja met een volledig wit leren pak incl witte laarzen, handschoenen en helmEn ja, die heb ik nog steeds
Deze motor is mijn 1e en enige 250CC.... Misschien laat ik strakjes nog wel een foto maken... dan kun je het zienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Je 1e was toch een witte? Die 250 cc?
Dan haal ik de kleur van je pak en motor ws door elkaar. Ben al lang blij dat ik nog wist dat het een Ninja 250 was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze motor is mijn 1e en enige 250CC.... Misschien laat ik strakjes nog wel een foto maken... dan kun je het zien
(op Hyves kun je de foto volgens mij ook nog steeds zien)
lkkr wijf waarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
of beslagen. Maar gaaf!
Mijn motor is ook gereed. Tank vol (inclusief veel mannelijk bekijks), bandenspanning op orde gebracht (2.2 bar voor en 2.5 bar achter) even kleine ienie mienie check gedaan zonder dat ik er om vroeg (voor een "lekker wijf" doen ze nu eenmaal wat extra blijkbaar) dus ikke blij. Nu wachten op JK1982![]()
Heb er echt zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |