Het ruitje is was aftermarketquote:
Mwoh, de motor ken er wel tegen... maar dat plastic heaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje erg aan de vroege kant. Ik sta nu precies op de splitsing van West en Oost Kinderdijk. Zag net een bordje Rotterdam 20km xD.
Nu maar even boterham eten.
Balen van je motor Dek!
Ik moet eigenlijk nog kettingspray halen, maar dat krijg ik niet mee denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, de motor ken er wel tegen... maar dat plastic hea
Meteen excuus om bij Hans van Wijk straks even wat ruitschroefies te halen
Mijne is officieel 25KW (24,9)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
De 25kw'ers hier, rijden jullie op uitdraai of officieel? Wil mn Monster 25kw maken, maar twijfel welke manier de beste is. ($ speelt uiteraard een rol)
moet toch gewoon te achterhalen zijn wie dat geweest is? bij de VVE of woningbouwstichting?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme, kwam daarstraks bij het beest, ruitje doormidden. Ik zag dat ze van de week bezig waren met hydraulische leidingen tegen de gevel aan, klaarblijkelijk hebben ze ze bij vertrek ook over de Alp gemieterd. Dodemansknop was ingedrukt, spiegeltje scheef, en ruitje dus krak.
En nu weet ik dus niet de naam van het bedrijf.
Lijers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Salatrel hard aan het werk met het vastdraaien van het nieuwe filter
[ afbeelding ]
Vinniiee stond erbij en keek ernaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je cameralens is viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of beslagen. Maar gaaf!quote:
Dank je wel en zeker weten een overwinningsgevoelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef whY... het volgende:
Veel plezier Mickeys! Klinkt allemaal als een overwinning en dat er maar weer schitterende kilometers weg op je wachten.
Dát laat ik me geen 2x zeggen..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
(...) Nu wachten op JK1982![]()
Heb er echt zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog steeds die witte Ninja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dank je wel en zeker weten een overwinningsgevoel
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dát laat ik me geen 2x zeggen..Lol... Zo hard kan ik niet. Wel staat mijn Ninja nu in de zon op te warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik heb een zwarte Ninja met een volledig wit leren pak incl witte laarzen, handschoenen en helmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds die witte Ninja?
Lol. Ziet er voor mij als dat beruchte achterbruggetje, maar dat is het vast niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
beetje doe-het-zelven is nooit verkeerd
Ziet eruit alsof er wat gaat afbreken als je met dat 1-assige scharnier over een drempel rijdt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
beetje doe-het-zelven is nooit verkeerd
Huh? Je 1e was toch een witte? Die 250 cc?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte Ninja met een volledig wit leren pak incl witte laarzen, handschoenen en helmEn ja, die heb ik nog steeds
Deze motor is mijn 1e en enige 250CC.... Misschien laat ik strakjes nog wel een foto maken... dan kun je het zienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Je 1e was toch een witte? Die 250 cc?
Dan haal ik de kleur van je pak en motor ws door elkaar. Ben al lang blij dat ik nog wist dat het een Ninja 250 was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze motor is mijn 1e en enige 250CC.... Misschien laat ik strakjes nog wel een foto maken... dan kun je het zien
(op Hyves kun je de foto volgens mij ook nog steeds zien)
lkkr wijf waarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
of beslagen. Maar gaaf!
Mijn motor is ook gereed. Tank vol (inclusief veel mannelijk bekijks), bandenspanning op orde gebracht (2.2 bar voor en 2.5 bar achter) even kleine ienie mienie check gedaan zonder dat ik er om vroeg (voor een "lekker wijf" doen ze nu eenmaal wat extra blijkbaar) dus ikke blij. Nu wachten op JK1982![]()
Heb er echt zin in.
Hier !quote:
wel een hele lange achterbrug dit....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Mirgeam het volgende:
beetje doe-het-zelven is nooit verkeerd
bewijsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier !
Overigens trek ik net mijn super geweldige witte motorbroek aan.... is die best wel erg ruim geworden of ik ben waanzinnig afgevallen. Zal het laatste wel zijn. Zie het niet zo zitten om een nieuw pak te gaan kopen. Heb al 2 leren pakken en een zomerpak. En ik ben verliefd op mijn witte
sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Anne het volgende:
Peter, ook jij wat minderen svp met dat soort reacties..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Bandit 600, dus alleen beperkt op kenteken. Was al zo toen we hem kochten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
De 25kw'ers hier, rijden jullie op uitdraai of officieel? Wil mn Monster 25kw maken, maar twijfel welke manier de beste is. ($ speelt uiteraard een rol)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Het was geniaal mannen, geslaagd dagje.Even helemaal nergens aan denken is goed gelukt.
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Salatrel hard aan het werk met het vastdraaien van het nieuwe filter
[ afbeelding ]
Vinniiee stond erbij en keek ernaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles met de motor gelukt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
alles met de motor gelukt dus
Heb al gebeld met Ducatiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb een Bandit 600, dus alleen beperkt op kenteken. Was al zo toen we hem kochten.
Maar, als je eigen motor meer dan 25kw is, dan zie ik niet echt in welke andere mogelijkheid je hebt om hem te laten begrenzen en vervolgens het kentekenbewijs erop aan te passen.
je hebt de pomp dus geredquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
Het was geniaal mannen, geslaagd dagje.Even helemaal nergens aan denken is goed gelukt.
Dat is mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:03 schreef Salatrel het volgende:
ik ook niet echt file.. klein stukje waar ik niet harder kon dan 60 maar dat was toch op het stukje waar normaliter trajectcontrole is dus weinig tijd verloren
A12 bij Utrecht schijnt trajectmeting te zijn. Volgens mij reed ik 120/130 terwijl je daar 100 magquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef Salatrel het volgende:
ohh nou ik weet dat je bij die op de a20 gewoon 90 op de teller kunt rijden...
Trajectcontrole geldt niet voor motoren, faalhaasjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef Salatrel het volgende:
ohh nou ik weet dat je bij die op de a20 gewoon 90 op de teller kunt rijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trajectcontrole geldt niet voor motoren, faalhaasjes
Ik dacht dat het van die camera dingen warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maar even wat meer info er over zoeken
Volgens wikipedia:![]()
Die activeren door de lussen op de wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van die camera dingen warenMisschien maar even wat meer info er over zoeken
Duidelijk! Weet ik dat ook weer. Naja, ik ga er maar vanuit dat ik een boete krijg, kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die activeren door de lussen op de weg
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,315.6,,0,-0.45
Lussen in het asfalt, camera's achter de borden.
Meesten lussen kun je nu overigens niet meer ontwijken.
Jep, klopt, net onder het portaal door zitten lussen, en als je daar overheen rijdt knipt hij een foto idd; goed te zien in de nacht aan de blauwe flitsjes op de tegenliggende baan, maar als je dus tussen de lussen door rijdt; geen foto, en geen controle.. anders heb ik er nog een wagonlading te goed van de A12 bij Utrecht.. echt nog nóóit eentje gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van die camera dingen warenMisschien maar even wat meer info er over zoeken
Volgens wikipedia:
[ afbeelding ]
Hmm dan hoop ik maar dat ik toevallig niet te hard reed, anders kan het wel eens een duur grapje gaan worden (30 te hard)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, klopt, net onder het portaal door zitten lussen, en als je daar overheen rijdt knipt hij een foto idd; goed te zien in de nacht aan de blauwe flitsjes op de tegenliggende baan, maar als je dus tussen de lussen door rijdt; geen foto, en geen controle.. anders heb ik er nog een wagonlading te goed van de A12 bij Utrecht.. echt nog nóóit eentje gehad.
Gewoon proberen; één keertje met 10 op GPS te hard erdoorheen is genoeg.. kost je een paar tientjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die activeren door de lussen op de weg
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,315.6,,0,-0.45
Lussen in het asfalt, camera's achter de borden.
Meesten lussen kun je nu overigens niet meer ontwijken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trajectcontrole geldt niet voor motoren, faalhaasjes
*kuch* bullshit alarmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de oude op de A13 was dat zo ja, de nieuwe meten ook de lijnen. Alleen in de file heb je kans ermee weg te komenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |