abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:53:47 #201
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115890544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ja. :'(
Ow, dat klinkt niet hoopvol (voor de 16e)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:55:04 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_115890621
Bagger -> kappen -> ontopic -> or else!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:56:27 #203
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115890672
quote:
4s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
Huh?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115890747
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ow, dat klinkt niet hoopvol (voor de 16e)
Het komt er op neer: Ik heb nog 'geluk'. Ik zit al wel in de drukte, maar omdat ik zowel theorie en AVB heel snel heb gehaald (+ snel voor anderen dat konden een paar AVD lessen geplant) voor loop op de rest. Alleen, gewoonlijk starten er zo'n 30 mensen per maand bij de rijschool, augustus waren dat er 70. En deze rijschool is geen uitzondering.

CBR kan het allemaal niet meer aan, dus er zat nu 6 weken wachttijd op het examen (ze verwachten dat het de komende 2 maanden nog wel een paar weken meer wordt zelfs).. 24 september was de eerste mogelijkheid, maar net op een dag dat ik tentamen had, dus toen kon ik niet, uiteindelijk is het een week later geworden, 2 oktober. :'(
pi_115890782
Excuus SD, zag je post pas na mijn post (mobiel).

Morgen vroeg weg lekker stuk rijden naar Dekatria en Salatrel :9
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:59:46 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_115890827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:56 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Huh?
Niet huh, ONTOPIC!

or else, pleur ik de bende gewoon dicht tot nader order, of dat jullie een andere dagbesteding hebben verzonnen.

Capice?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:00:07 #207
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115890847
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:58 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Het komt er op neer: Ik heb nog 'geluk'. Ik zit al wel in de drukte, maar omdat ik zowel theorie en AVB heel snel heb gehaald (+ snel voor anderen dat konden een paar AVD lessen geplant) voor loop op de rest. Alleen, gewoonlijk starten er zo'n 30 mensen per maand bij de rijschool, augustus waren dat er 70. En deze rijschool is geen uitzondering.

CBR kan het allemaal niet meer aan, dus er zat nu 6 weken wachttijd op het examen (ze verwachten dat het de komende 2 maanden nog wel een paar weken meer wordt zelfs).. 24 september was de eerste mogelijkheid, maar net op een dag dat ik tentamen had, dus toen kon ik niet, uiteindelijk is het een week later geworden, 2 oktober. :'(
Ah, dat is balen. Ik had nog een beetje hoop op een vrouw erbij nu Anne ook al niet gaat. Leek mij nu juist zo leuk nog een dame er bij
pi_115890910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ah, dat is balen. Ik had nog een beetje hoop op een vrouw erbij nu Anne ook al niet gaat. Leek mij nu juist zo leuk nog een dame er bij
Eens. :) Maja, september wordt hem niet..

Al moet ik zeggen: De jongens zijn toch wel erg vrouwvriendelijk moet ik zeggen. :P :)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:01:28 #209
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115890923
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet huh, ONTOPIC!

or else, pleur ik de bende gewoon dicht tot nader order, of dat jullie een andere dagbesteding hebben verzonnen.

Capice?
Ik begreep het te laat. Ben ook net weer even online in dit topic. excuses hoor.

(overigens was het meeste van mij ontopic dacht ik, zo niet, dan excuus)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:04:02 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_115891038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik begreep het te laat. Ben ook net weer even online in dit topic. excuses hoor.

(overigens was het meeste van mij ontopic dacht ik, zo niet, dan excuus)
Gedlt niet alleen voor jou, ook voor alle anderen, vanaf nu notes en if needed een slotje voor zomaar een weekje ofzo.. waarschuwen helpt niet, dus dan maar even recht voor den raap, nu weet iedereen waar ze aan toe zijn.

einde van deze mededeling.
pi_115891115
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Eens. :) Maja, september wordt hem niet..

Al moet ik zeggen: De jongens zijn toch wel erg vrouwvriendelijk moet ik zeggen. :P :)
Hoe meer mensen hoe meer vreugt, of dat vrouwen of mannen zijn maakt dat in principe niet uit :) voor de vrouwen kan ik het wel begrijpen ja :Y.

Ik ga zo maar eens slapen denk ik. Tot morgen Dekatria en Salatrel :W

Wat gingen jullie ook alweer doen? Olie + filter verversen toch?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:07:20 #212
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115891199
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik. Tot morgen Dekatria en Salatrel :W

Wat gingen jullie ook alweer doen? Olie + filter verversen toch?
Yeap :Y)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sounddragon op 23-08-2012 00:09:06 (Werd dus niet gewaardeerd +1) ]
pi_115891285
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gedlt niet alleen voor jou, ook voor alle anderen, vanaf nu notes en if needed een slotje voor zomaar een weekje ofzo.. waarschuwen helpt niet, dus dan maar even recht voor den raap, nu weet iedereen waar ze aan toe zijn.

einde van deze mededeling.
Misschien handig om even iets meer toelichting de geven dan? Want ik zie roze motoren voorbij komen, het een en ander over een dodelijk motorongeval, wat over motorrijlessen, vanmiddag ging het over acculaders, het ging even over wat motorritjes.. allemaal ontopic.

Spinnen en slaapfeestjes zijn niet bepaald ontopic nee, ok. Maar ik vind dit ook wel een beetje kort door de bocht..
Althans, laat ik het zo zeggen: ik persoonlijk ben me op dit moment van geen kwaad bewust :?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:12:29 #214
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115891414
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Misschien handig om even iets meer toelichting de geven dan? Want ik zie roze motoren voorbij komen, het een en ander over een dodelijk motorongeval, wat over motorrijlessen, vanmiddag ging het over acculaders, het ging even over wat motorritjes.. allemaal ontopic.

Spinnen en slaapfeestjes zijn niet bepaald ontopic nee, ok. Maar ik vind dit ook wel een beetje kort door de bocht..
Eens. Plaatjes van bikerbabes mogen ook niet meer dus?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:12:31 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_115891421
Lees deze pagina nog eens terug kids?

Ik ga er verder niet over uitweiden, jullie begrijpen best waar ik op doel..

Eerste note is een feit.

En ja ik hang idd flink aan de rem, al 2 keer eerder iets vriendelijker geprobeerd, werkte niet, nu snapt iedereen het hoop ik.. de tijd van waarschuwen is voorbij.

welterusten.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:14:57 #216
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_115891506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:12 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Eens. Plaatjes van bikerbabes mogen ook niet meer dus?
Wrong time, wrong context.
pi_115891748
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
Lees deze pagina nog eens terug kids?

Ik ga er verder niet over uitweiden, jullie begrijpen best waar ik op doel..

Eerste note is een feit.

En ja ik hang idd flink aan de rem, al 2 keer eerder iets vriendelijker geprobeerd, werkte niet, nu snapt iedereen het hoop ik.. de tijd van waarschuwen is voorbij.

welterusten.
Nouja, bij mijn pagina-indeling is de 2e post al deze, van jou:
quote:
4s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ik voel me i.i.g. (hopelijk terecht) niet echt aangesproken..
Maargoed, je hebt het voor vanavond in ieder geval voor elkaar hoor..

Ouwe brombeer.. ;)

Slaap lekker alvast!
pi_115891941
Waarom is er niet meer van dit te vinden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al hélemaal weing van dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zeggen dat ik die beeldvorming wat betreft vrouwen icm motorrijden toch af en toe een beetje zat word, namelijk.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:29:13 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_115891982
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:21 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Nouja, bij mijn pagina-indeling is de 2e post al deze, van jou:

[..]

Ik voel me i.i.g. (hopelijk terecht) niet echt aangesproken..
Maargoed, je hebt het voor vanavond in ieder geval voor elkaar hoor..

Ouwe brombeer.. ;)

Slaap lekker alvast!
Dan lees je de vorige pagina er maar op na, slimmerd, ik hanteer de bazen-indeling. ;)

En indien alleen effectief vanavond, dan staan de consequenties een paar posts hierboven..

En ja, ik heb een ietswat minder vrolijke bui, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meen wat ik zeg 4.gif

Voor de faint-hearted; excuses voor de harde aanpak, maar blijkbaar is het even nodig om tot iedereen door te dringen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:31:47 #220
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115892061
Zou de discussie ook via DM/PM kunnen gaan alsjeblieft? Ik vind het nu niet leuk meer en durf op die manier al nergens meer op te reageren, zoals de laatste reactie van Lillie... ik wil er op reageren maar ... nah.. het mogen duidelijk zijn.

(Veeg deze reactie zo anders maar even weg SD. is nl inderdaad niet OT)
pi_115892069
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan lees je de vorige pagina er maar op na, slimmerd, ik hanteer de bazen-indeling. ;)

En indien alleen effectief vanavond, dan staan de consequenties een paar posts hierboven..

En ja, ik heb een ietswat minder vrolijke bui, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meen wat ik zeg [ afbeelding ]

Voor de faint-hearted; excuses voor de harde aanpak, maar blijkbaar is het even nodig om tot iedereen door te dringen.
Mag ik vragen waarom we geen Motor SC topic hebben/kunnen maken? :)

En sterkte ;)

Laat maar als je niet wilt antwoorden ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Vinniiee op 23-08-2012 00:40:18 ]
pi_115892096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:31 schreef Mickeys het volgende:
Zou de discussie ook via DM/PM kunnen gaan alsjeblieft? Ik vind het nu niet leuk meer en durf op die manier al nergens meer op te reageren, zoals de laatste reactie van Lillie... ik wil er op reageren maar ... nah.. het mogen duidelijk zijn.

(Veeg deze reactie zo anders maar even weg SD. is nl inderdaad niet OT)
Reageer juist, jouw reactie als vrouw wil ik juist weten! Mijn post is perfect ontopic: Namelijk over de vrouwen in de motorcultuur. Als zelfs dat niet meer ontopic is, dan weet ik het ook niet meer.
pi_115892200
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom is er niet meer van dit te vinden?

SPOILER
En al hélemaal weing van dit?

SPOILER
Moet zeggen dat ik die beeldvorming wat betreft vrouwen icm motorrijden toch af en toe een beetje zat word, namelijk.
Doel je nu op de blonde-dikke tieten-bikinimeisjes die je er vaak over een motor heen gedrapeerd ziet? Of juist op de korte pittige kapsels?

Ik vind die dame op foto 1 inderdaad wel :9
Gewoon stoer, maar niet té. En toch heeft ze wat..

quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
*knip*
Komt goed ;)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:36:45 #224
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115892209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:33 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Reageer juist, jouw reactie als vrouw wil ik juist weten! Mijn post is perfect ontopic: Namelijk over de vrouwen in de motorcultuur. Als zelfs dat niet meer ontopic is, dan weet ik het ook niet meer.
Ik zou liever ook mooie mannen zien, maar net als bij auto's zie je altijd halfnaakte vrouwen en dat kan mij niet bekoren.
pi_115892277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:36 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Doel je nu op de blonde-dikke tieten-bikinimeisjes die je er vaak over een motor heen gedrapeerd ziet? Of juist op de korte pittige kapsels?

Ik vind die dame op foto 1 inderdaad wel :9
Gewoon stoer, maar niet té. En toch heeft ze wat..

[..]

Komt goed ;)
Dat eerste dus. Ik denk, zeker als vrouw buiten de motorcultuur heb je toch gewoon vaak het beeld dat vrouwen icm met motoren of 'hoer' is, of 'pittig kort kapsel, butch type'. Jammer... :N

En zelfs binnen de cultuur zie je dat de 'mannen' constant zitten te geilen op die bikinibabes en vrouwen niet echt serieus genomen worden.

Al valt dat hier gelukkig héél erg mee. (Goed, jullie geilen daar ook op met z'n allen, maar zonder dat het denigrerend wordt. :) ^O^ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')