https://p.twimg.com/A0gkckpCcAA98uW.jpgquote:Roxeanne Hazes is dolgelukkig. De 19-jarige zangeres heeft zich vandaag een paar nieuwe borsten aan laten meten. 'Eindelijk is mijn wens in vervulling gegaan', twittert de dochter van wijlen André. 'Borstvergroting achter de rug. Net terug uit de kliniek, voel mij fantastisch.'[lees verder in bron]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nieuwe-borsten.dhtml
Het is dat ik de tekst las, anders had ik het verband niet gelegd. Dacht even aan één of andere countryzangeres.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen of je onder een steen leeft is nooit grappig.
Wijlen pappa heeft aardig wat bij elkaar weten te kwelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Een proletariër die een borstvergroting kan betalen? Wat klopt hier niet?
Mannen met geld vallen op grote borsten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Karina het volgende:
Ze was toch helemaal niet zo plat? Waarom moesten ze nog groter
Nee, sommige vrouwen denken dat mannen op grote neptieten vallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Mannen met geld vallen op grote borsten?
Compensatiegedrag... Weinig hersenen = veel borsten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Karina het volgende:
Ze was toch helemaal niet zo plat? Waarom moesten ze nog groter
Jij hebt geen geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen denken dat mannen op grote neptieten vallen.
Dat is direct te linken aan intelligentie, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:35 schreef Karina het volgende:
Als ik een man had, zou ik liever een vrouw zien met echte, niet zulke grote tieten, dan een leeghoofd met grote neptieten inderdaad.
Maar misschien vallen domme mannen op grote neptieten, dat kan ook.
Nu alleen nog een smaaktest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef sweetscent het volgende:
vind dat ze een mooie maat heeft gekozen, tot zo ver dat nu te zien is.
vooral als ze uit gaan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent wel van de kleding merk ik.
Wat heb je toch goede ideeën.quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:49 schreef Abed het volgende:
Ik hoorde dat het hier over tetten ging, dus ik kom eens even kijken.
Nee, maar het kan beter toch? vond ze zelf ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef Karina het volgende:
Zo was het eerst, toch niets mis mee?
[ afbeelding ]
nee maar ze wil haar fatsige figuur compenseren met grote tieten. dat is makkelijker dan afvallen voor de meestequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik niet, op je negentiende een borstvergroting nemen vind ik sowieso waanzin. En groter is toch niet persé beter?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef sweetscent het volgende:
[..]
Nee, maar het kan beter toch? vond ze zelf ook.
Nee, maar vaak wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet, op je negentiende een borstvergroting nemen vind ik sowieso waanzin. En groter is toch niet persé beter?
Nee zeker niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind groter vaker wel mooier uitzien. vrouwelijker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet, op je negentiende een borstvergroting nemen vind ik sowieso waanzin. En groter is toch niet persé beter?
zo duur is dat helemaal nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Een proletariër die een borstvergroting kan betalen? Wat klopt hier niet?
Dat zijn ook twee verschillende dingen ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik vind groter vaker wel mooier uitzien. vrouwelijker.
Maar ze was al mooi, nu gewoon geiler
Ja 2 tieten jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zijn ook twee verschillende dingen ja.
Maar ze moeten wel iedere 10 a 15 jr vervangen worden, het blijft niet bij 1 operatie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:02 schreef sweetscent het volgende:
[..]
4000 euro ofzo heb je ze toch wel ?
Ze heeft centjes genoeg door papa. dus zal voor haar geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel iedere 10 a 15 jr vervangen worden, het blijft niet bij 1 operatie.
dacht ik?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:02 schreef sweetscent het volgende:
[..]
4000 euro ofzo heb je ze toch wel ?
Kan in termijnen, eerst 1 tiet, en dan die andere.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dacht ik?
of het per tet is weet ik niet maar dat kunnen 'proletariers' ook wel betalen met een beetje goede wil en planning ... al heb ik natuurlijk geen idee hoe krap het is in huize Hoplahopla
Wij zijn niet degene met een borstvergroting.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Snowsquall het volgende:
Nee klopt, maar je lichaam wordt er ook niet beter van(al dat gesnij)
ik heb geen borstvergroting nodigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wij zijn niet degene met een borstvergroting.
geweldige wereld is het toch ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan in termijnen, eerst 1 tiet, en dan die andere.
Hehe, dat doet me hieraan denken:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dacht ik?
of het per tet is weet ik niet maar dat kunnen 'proletariers' ook wel betalen met een beetje goede wil en planning ... al heb ik natuurlijk geen idee hoe krap het is in huize Hoplahopla
Daten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik heb geen borstvergroting nodig
Dreetje Hazes ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik heb geen borstvergroting nodig
Smaken verschillen zeggen we dan maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik vind groter vaker wel mooier uitzien. vrouwelijker.
Maar ze was al mooi, nu gewoon geiler
Precies, vandaar ook mijn opmerking "op je negentiende". Als je nou 35 bent en ze gaan hangen, kan ik het me nog voorstellen, maar zo jong al in je laten snijden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Snowsquall het volgende:
Nee klopt, maar je lichaam wordt er ook niet beter van(al dat gesnij)
Zeggen wij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeggen we dan maar
Dat dacht ik ja!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:10 schreef sp3c het volgende:
dit topic gaat de goede kant op zie ik!
Hoe kon je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
We, wij al ben ik een van de weinige hier die het NIET nodig vond
vind het ook niet nodig hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
We, wij al ben ik een van de weinige hier die het NIET nodig vond
Warmte? Ik vind dit wel een vaag gesprek worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kon ik wat? Volgens mij is de warmte op mijn hersens geslagen.
Mwhehe, jij snapt het.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind het ook niet nodig hoor
maar ik vind het niet nodig om erover te klagen in haar geval
Gaan we katten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
In ieder geval heeft ze blijkbaar het effect behaald wat de bedoeling was: aandacht en geilende mannen
Dat bedoel ik, ik volg het niet helemaal meer, zal de warmte zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Warmte? Ik vind dit wel een vaag gesprek worden.
[..]
Nou ik heb het ondertussen anders ook al erg warm door jouquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Warmte? Ik vind dit wel een vaag gesprek worden.
Ok. Kan gebeuren. Niet zo gemeen worden, dat staat je niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik volg het niet helemaal meer, zal de warmte zijn.
Ah, dus het ligt niet aan mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef sweetscent het volgende:
[..]
Nou ik heb het ondertussen anders ook al erg warm door jou
Nee, maar misschien andere mannen wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je het een belediging om een geilende man genoemd te worden?
Uh gemeen? Wat was er gemeen dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok. Kan gebeuren. Niet zo gemeen worden, dat staat je niet.
het is gewoon feitelijk onjuist ... als we gaan geilen merk je het echt welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je het een belediging om een geilende man genoemd te worden?
Mooi lang haar is ook sexy hoorquote:Precies, vandaar ook mijn opmerking "op je negentiende". Als je nou 35 bent en ze gaan hangen, kan ik het me nog voorstellen, maar zo jong al in je laten snijden?
Ik zou het zelf nooit laten doen (en ik heb amper wat, dan maar niet sexy, het blijft toch een operatie met alle risico's van dien).
Beetje roepen dat ze alleen aandacht wil van geilende mannen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh gemeen? Wat was er gemeen dan?
Ja dat vind ik ook, moeders is al behoorlijk aangetast!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Ze kan het beter nu laten doen, nu ze er nog wat aan heeft. Ik bedoel als ze de genen van haar moeder heeft, dan ziet ze er op haar 42ste dus ongeveer zo uit:
http://forum.mokkels.nl/showthread.php?p=688091
Waarom heeft ze het anders gedaan? Daar ben ik dan wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje roepen dat ze alleen aandacht wil van geilende mannen.
Ja, want je moet er meteen mee trouwen als je er naar kijkt en het mooi vindt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Ze kan het beter nu laten doen, nu ze er nog wat aan heeft. Ik bedoel als ze de genen van haar moeder heeft, dan ziet ze er op haar 42ste dus ongeveer zo uit:
Omdat tieten leuk en mooi zijn? Zou het?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het anders gedaan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar
ECHTE tieten zijn leuk en mooi, neptieten vind ik niet leuk en mooi (zeker niet die van moeders op die fotoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat tieten leuk en mooi zijn? Zou het?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het anders gedaan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar
twitter:RoxyHazes twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 00:42:11@NickyVeenstra Puur omdat ik graag grotere borsten wilde. Ben er heel blij mee. 😊 reageer retweet
Maar het ook gaat niet om jou, dat realiseren mensen zich vaak niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ECHTE tieten zijn leuk en mooi, neptieten vind ik niet leuk en mooi (zeker niet die van moeders op die foto)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Ferry_76 het volgende:
hoe weet je dat nouquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ECHTE tieten zijn leuk en mooi, neptieten vind ik niet leuk en mooi (zeker niet die van moeders op die foto)
Vandaar dat ik zeg: ik vind het niet mooi, niet het IS niet mooi... Verder moet ze het lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het ook gaat niet om jou, dat realiseren mensen zich vaak niet.
Hoe weet ik watquote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg: ik vind het niet mooi, niet het IS niet mooi... Verder moet ze het lekker zelf weten.
of ze leuk zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet ik watDie tieten van Rachel op die foto zijn toch lelijk? Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat mooi vindt.
Ik heb nooit aan neptieten gevoeld, maar ik kan me zo voorstellen dat het anders voelt dan echtequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan neptieten gevoeld
quote:
ja of leuker!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan neptieten gevoeld, maar ik kan me zo voorstellen dat het anders voelt dan echteMinder leuk dus.
Mooie cirkelredenering, maar goed, zijn er meer pix?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:RoxyHazes twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 00:42:11@NickyVeenstra Puur omdat ik graag grotere borsten wilde. Ben er heel blij mee. 😊 reageer retweet
Dat doe ik hier niet, want dan is mijn intelligentie in het geding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je aan beide "soorten" hebt gevoeld, mag je verslag uitbrengen
Kan jou het schelen, niemand die je kent hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doe ik hier niet, want dan is mijn intelligentie in het geding.
Dat is maar de vraag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, niemand die je kent hier
Aw. Wat aardig.quote:Of je noemt het "wetenschappelijk onderzoek" dan kom je juist weer heel intelligent over.
beide soorten hebben ook weer verschillende variaties dus eigenlijk moet je dat breder trekkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je aan beide "soorten" hebt gevoeld, mag je verslag uitbrengen
B's zijn ook super, maar het moet in verhouding zijn. Bij zo'n lekker gevulde kroegtijger met buikje en flinke dijen, passen dikke bollen juist weer goed. Het is allemaal wat minder verfijnd, wat meer commercieel ingesteld. Denk Muziekfeest op het plein, ongeschoold werk, bier over elkaar heen gooien in de kroeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Die dingen kunnen gaan zweten en laten dan deeltjes los en die gaan in je lichaam zweven en daar kan je dood aan gaan.
Ik vind een B-tje genoeg. Meer heb ik niet nodig.
Een wetenschappelijk onderzoek moet natuurlijk meerdere subjects hebben, dus van elk soort 10 onderzoeken? Dat zijn er eigenlijk 20 van elke soort natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
beide soorten hebben ook weer verschillende variaties dus eigenlijk moet je dat breder trekken
Er is meer tussen nep en echt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
beide soorten hebben ook weer verschillende variaties dus eigenlijk moet je dat breder trekken
Dat begrijp ik niet. Het is OF nep OF echt, wat zit er tussenin dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is meer tussen nep en echt.
en een kratje bier!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderzoek moet natuurlijk meerdere subjects hebben, dus van elk soort 10 onderzoeken? Dat zijn er eigenlijk 20 van elke soort natuurlijk
Dat klopt, alleen zien sommige nepperds er soms niet nep uit. Ik denk dat je een denkfout maak om bij 'nep' meteen aan van die ballonnen te denken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Het is OF nep OF echt, wat zit er tussenin dan?
Precies! Zoals mijn nichtje aan de andere kant van de oceaan zegt:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Die dingen kunnen gaan zweten en laten dan deeltjes los en die gaan in je lichaam zweven en daar kan je dood aan gaan.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Precies! Zoals mijn nichtje aan de andere kant van de oceaan zegt:
"More then a handful is a waste anyways"![]()
Diagnose: gebrek aan ervaring.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Overigens hangt het van je postuur af welke cup het beste bij je past(als je 1m80 bent en 60kg weegt moet je geen DD hebben want dat is geen gezicht
Nee bij nep denk ik aan vrouwen die eerst haast niets hadden en daarna opeens cup C. Maar je hebt wel gelijk: soms ziet het er niet heel nep uit: al denk ik dat je het meestal toch wel kunt zien en, ik kom er weer op terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen zien sommige nepperds er soms niet nep uit. Ik denk dat je een denkfout maak om bij 'nep' meteen aan van die ballonnen te denken.
Vooral voelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij nep denk ik aan vrouwen die eerst haast niets hadden en daarna opeens cup C. Maar je hebt wel gelijk: soms ziet het er niet heel nep uit: al denk ik dat je het meestal toch wel kunt zien en, ik kom er weer op terugvooral voelen.
Klein zonder litteken is beter dan groter met litteken en implantaten die uiteindelijk ingekapseld wordenquote:
En alweer een zwart-wit denker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:51 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Klein zonder litteken is beter dan groter met litteken en implantaten die uiteindelijk ingekapseld worden
dus jij hebt een beetje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Nou inderdaad...alleen maar een beetje hebben en dan het gore lef hebben om jezelf supergirl te noemen.quote:
in principe niet maar een beetje luchtigheid op zijn tijd kan geen kwaad vinden wijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef DS4 het volgende:
Als ze er gelukkig mee is vind ik het prima, maar is dit echt iets voor NWS?
O, zijn het opblaasbare? Handig! Voor iedere gelegenheid een cupmaat...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef sp3c het volgende:
in principe niet maar een beetje luchtigheid op zijn tijd kan geen kwaad vinden wij
Ik begrijp het wel hoor, daarom geen boobjob voor mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef hellsgate het volgende:
Waarom begrijpen die vrouwen nou niet dat het ons mannen alleen om het innerlijk te doen is...
gelukkig ;-) die cosmetische ingrepen zijn echt een afknapper.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, daarom geen boobjob voor mij
maar waarom? mij doet die cupmaat echt niets... geef mij maar een leuk gezichtje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:20 schreef DS4 het volgende:
Wil jij even voor jezelf spreken. Mits goed uitgevoerd heb ik er niets op tegen! Integendeel.
Misschien omdat het mij wel wat doet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:29 schreef hellsgate het volgende:
maar waarom? mij doet die cupmaat echt niets... geef mij maar een leuk gezichtje.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef hellsgate het volgende:
Waarom begrijpen die vrouwen nou niet dat het ons mannen alleen om het innerlijk te doen is...
Daarom willen mannen het innerlijk ook voelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef hellsgate het volgende:
Ik dacht ook eerst aan een grap, maar verderop bleek het bloedserieus...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef Taurus het volgende:
gezien je volgende reactie is dit niet eens als grap bedoeld of wel?
Dat vond ik dus ook al, ga je met neptieten lopen terwijl de echte al mooi warenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Mixende_match het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry, maar ze zijn toch prima? Ik snap echt niet dat ze dat doet op dr 19e terwijl ze best wat heeft hoor...
Dit, er was niks mis mee, maar als ik die twitterfoto zie die ze geplaatst heeft zijn het volgens mij van die knalharde grote pornotieten. Ach ja, als het met de zangcarriere niks wordt zie ik ze binnenkort wel bij meiden van Holland ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Mixende_match het volgende:
Sorry, maar ze zijn toch prima? Ik snap echt niet dat ze dat doet op dr 19e terwijl ze best wat heeft hoor...
Maar die was toch doodquote:Ook op de vraag wie haar nieuwe setje heeft betaald, geeft de brunette snel antwoord: 'Dankjewel mama en papa.'
Volgens mij zijn de royalties nog springlevend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar die was toch dood
ja dat wel hequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
. En groter is toch niet persé beter?
Totdat ze op je knieën gaan hangen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:21 schreef HD9 het volgende:
[..]
ja dat wel he
stevige DD cup is altijd beter
Last van apenvingers, Karina?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Totdat ze op je knieën gaan hangen...
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Je nichtje aan de andere kant van de oceaan moet Engels leren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:30 schreef Snowsquall het volgende:
Ik ben een man, een klootzak zelfs, en ik vind kleine tietjes bijzonder geil. Grote tieten (echt of nep) vind ik ontsierend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:35 schreef Karina het volgende:
Als ik een man had, zou ik liever een vrouw zien met echte, niet zulke grote tieten, dan een leeghoofd met grote neptieten inderdaad.
Maar misschien vallen domme mannen op grote neptieten, dat kan ook.
Wat doe je dan als je kleine tieten bekijkt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dom ben ik niet, maar echt handig ook niet.
Laat ik het nuanceren: als mannen alleen maar op een vrouw vallen omdat ze grote neptieten heeft, dan vind ik dat dom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben een man, een klootzak zelfs, en ik vind kleine tietjes bijzonder geil. Grote tieten (echt of nep) vind ik ontsierend.
Dom ben ik niet, maar echt handig ook niet.
Misschien had ze hangers en daar helpt dit ook wel tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook al, ga je met neptieten lopen terwijl de echte al mooi waren
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Zit wat in. Grote of kleine borsten maakt mij niets uit (cup A ofzo uitgezonderd). Ik ben een billen man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Want?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
Je nichtje aan de andere kant van de oceaan moet Engels leren.
quote:Roxeanne Hazes blijft trots op nieuwe borsten
In augustus onderging Roxeanne Hazes een borstvergroting. Sindsdien schroomt de dochter van wijlen André Hazes er niet voor om haar voorgevel wat extra te accentueren. Afgelopen weekend werd de zangeres vastgelegd in een sexy outfit tijdens het Amsterdam Dance Event.
'Eerlijkheid duurt het langst, of ik het nu vertel of over een maand boeit ook niets meer', tweette Roxeanne toen de operatie aan haar borsten voorbij was.
Niet lang daarna vloog de zangeres naar Turkije om daar opnames te maken voor het programma Hart Voor Muziek. Vriendje en makelaar Nick mocht ook mee, zo blijkt uit verschillende foto's op Twitter. Ze werden overdag op het strand, maar ook 's avonds vastgelegd. Op één van de foto's draagt Roxeanne een laag uitgesneden topje met pailletten dat het accent op haar nieuwe borsten legt.
Kippenvel
Afgelopen vrijdag bracht het koppel tijdens het Amsterdam Dance Event een bezoek aan The Sand, waar David Guetta optrad. Ook Roxeannes broertje André Hazes junior was daarbij. Roxeanne op Twitter: 'Ik krijg toch altijd kippenvel als ik naar dat soort vette feesten kijk @ADE. Hopelijk sta ik daar ook snel!' Op een foto van AT5 die werd gemaakt op het feest is te zien dat Roxeanne nog steeds blij is met haar nieuwe borsten. Een strak zwart topje zorgde voor een sexy look.
En nu moet de zangeres het wat rustiger aan doen. Een dag na het Dance Event twitterde 'Roxy' dat ze veroordeeld is tot de lappenmand door een griepje.
Goed gesproken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het nuanceren: als mannen alleen maar op een vrouw vallen omdat ze grote neptieten heeft, dan vind ik dat dom.
Dat is hetzelfde als een vrouw alleen maar op een vent valt omdat hij dikke spierballen heeft...
Het is net André Hazes met tieten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Mixende_match het volgende:
Ik vraag me af met welke zoekopdracht de tetten van Roxane boven water kwamen.quote:
Jaloezie is kleine tetters.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is net André Hazes met tieten.
Maar zou je haar doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:34 schreef OProg het volgende:
De tetten zijn nu net zo rond als het hoofd.
Dat moet ze wel d'r klep houden.quote:
Doe eens effe normaal man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Mannen vinden alles met dikke tieten geil.
Nou nee hoor, er zijn wel grenzen, en die schapekop zit ver over de grens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Alsof je penis daar moeite mee gaat hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Breekfast het volgende:
Naast de grootte gaat het ook om de vorm, en dit zijn gewoon 2 ronde skippyballen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Ik lees teveel op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat waarheid noemen, je leest gewoon teveel Opzij.
Ging er ook direct een lampje branden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Plaatje doet ut niet. Maar ik zie in de url wie het is.
Ik ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Ging er ook direct een lampje branden?
Je klinkt verbitterd...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Heb jij foto's die wij niet hebben?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind het geen verbetering.![]()
Naast de grootte gaat het ook om de vorm, en dit zijn gewoon 2 ronde skippyballen.
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb jij foto's die wij niet hebben?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat geld in een liposuctie gestoken.
Voor 1 keer kan altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het nuanceren: als mannen alleen maar op een vrouw vallen omdat ze grote neptieten heeft, dan vind ik dat dom.
Dat is hetzelfde als een vrouw alleen maar op een vent valt omdat hij dikke spierballen heeft...
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Te erg die memmen. Zijn er serieus kerels die het geil vinden als een wijf 2 voetballen als tieten heeft die zo flexibel zijn als een deur
Kolere wat een proportiesquote:
En jij vindt dat erg? Met Stacy in je UI?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere wat een proporties
Wat zei ze tegen de uitvoerend arts; doe maar gewoon lekker groot !
Neem 'm mee naar SHO.quote:
quote:
Ik vind als je chubby bent een d-cup veel beter in proporties dan een b-cup. In het laatste geval ben je gewoon een dikke prop, in het eerste geval volslank.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere wat een proporties
Wat zei ze tegen de uitvoerend arts; doe maar gewoon lekker groot !
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind als je chubby bent een d-cup veel beter in proporties dan een b-cup. In het laatste geval ben je gewoon een dikke prop, in het eerste geval volslank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |