Mooie cirkelredenering, maar goed, zijn er meer pix?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:RoxyHazes twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 00:42:11@NickyVeenstra Puur omdat ik graag grotere borsten wilde. Ben er heel blij mee. 😊 reageer retweet
Dat doe ik hier niet, want dan is mijn intelligentie in het geding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je aan beide "soorten" hebt gevoeld, mag je verslag uitbrengen
Kan jou het schelen, niemand die je kent hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doe ik hier niet, want dan is mijn intelligentie in het geding.
Dat is maar de vraag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, niemand die je kent hier
Aw. Wat aardig.quote:Of je noemt het "wetenschappelijk onderzoek" dan kom je juist weer heel intelligent over.
beide soorten hebben ook weer verschillende variaties dus eigenlijk moet je dat breder trekkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je aan beide "soorten" hebt gevoeld, mag je verslag uitbrengen
B's zijn ook super, maar het moet in verhouding zijn. Bij zo'n lekker gevulde kroegtijger met buikje en flinke dijen, passen dikke bollen juist weer goed. Het is allemaal wat minder verfijnd, wat meer commercieel ingesteld. Denk Muziekfeest op het plein, ongeschoold werk, bier over elkaar heen gooien in de kroeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Die dingen kunnen gaan zweten en laten dan deeltjes los en die gaan in je lichaam zweven en daar kan je dood aan gaan.
Ik vind een B-tje genoeg. Meer heb ik niet nodig.
Een wetenschappelijk onderzoek moet natuurlijk meerdere subjects hebben, dus van elk soort 10 onderzoeken? Dat zijn er eigenlijk 20 van elke soort natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
beide soorten hebben ook weer verschillende variaties dus eigenlijk moet je dat breder trekken
Er is meer tussen nep en echt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
beide soorten hebben ook weer verschillende variaties dus eigenlijk moet je dat breder trekken
Dat begrijp ik niet. Het is OF nep OF echt, wat zit er tussenin dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is meer tussen nep en echt.
en een kratje bier!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderzoek moet natuurlijk meerdere subjects hebben, dus van elk soort 10 onderzoeken? Dat zijn er eigenlijk 20 van elke soort natuurlijk
Dat klopt, alleen zien sommige nepperds er soms niet nep uit. Ik denk dat je een denkfout maak om bij 'nep' meteen aan van die ballonnen te denken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Het is OF nep OF echt, wat zit er tussenin dan?
Precies! Zoals mijn nichtje aan de andere kant van de oceaan zegt:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Die dingen kunnen gaan zweten en laten dan deeltjes los en die gaan in je lichaam zweven en daar kan je dood aan gaan.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Precies! Zoals mijn nichtje aan de andere kant van de oceaan zegt:
"More then a handful is a waste anyways"![]()
Diagnose: gebrek aan ervaring.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Precies! Zoals mijn nichtje aan de andere kant van de oceaan zegt:
"More then a handful is a waste anyways"![]()
Overigens hangt het van je postuur af welke cup het beste bij je past(als je 1m80 bent en 60kg weegt moet je geen DD hebben want dat is geen gezicht
Nee bij nep denk ik aan vrouwen die eerst haast niets hadden en daarna opeens cup C. Maar je hebt wel gelijk: soms ziet het er niet heel nep uit: al denk ik dat je het meestal toch wel kunt zien en, ik kom er weer op terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen zien sommige nepperds er soms niet nep uit. Ik denk dat je een denkfout maak om bij 'nep' meteen aan van die ballonnen te denken.
Vooral voelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij nep denk ik aan vrouwen die eerst haast niets hadden en daarna opeens cup C. Maar je hebt wel gelijk: soms ziet het er niet heel nep uit: al denk ik dat je het meestal toch wel kunt zien en, ik kom er weer op terugvooral voelen.
Klein zonder litteken is beter dan groter met litteken en implantaten die uiteindelijk ingekapseld wordenquote:
En alweer een zwart-wit denker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:51 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Klein zonder litteken is beter dan groter met litteken en implantaten die uiteindelijk ingekapseld worden
dus jij hebt een beetje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |