Ah, dus het ligt niet aan mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef sweetscent het volgende:
[..]
Nou ik heb het ondertussen anders ook al erg warm door jou
Nee, maar misschien andere mannen wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je het een belediging om een geilende man genoemd te worden?
Uh gemeen? Wat was er gemeen dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok. Kan gebeuren. Niet zo gemeen worden, dat staat je niet.
het is gewoon feitelijk onjuist ... als we gaan geilen merk je het echt welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je het een belediging om een geilende man genoemd te worden?
Mooi lang haar is ook sexy hoorquote:Precies, vandaar ook mijn opmerking "op je negentiende". Als je nou 35 bent en ze gaan hangen, kan ik het me nog voorstellen, maar zo jong al in je laten snijden?
Ik zou het zelf nooit laten doen (en ik heb amper wat, dan maar niet sexy, het blijft toch een operatie met alle risico's van dien).
Beetje roepen dat ze alleen aandacht wil van geilende mannen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh gemeen? Wat was er gemeen dan?
Ja dat vind ik ook, moeders is al behoorlijk aangetast!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Ze kan het beter nu laten doen, nu ze er nog wat aan heeft. Ik bedoel als ze de genen van haar moeder heeft, dan ziet ze er op haar 42ste dus ongeveer zo uit:
http://forum.mokkels.nl/showthread.php?p=688091
Waarom heeft ze het anders gedaan? Daar ben ik dan wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje roepen dat ze alleen aandacht wil van geilende mannen.
Ja, want je moet er meteen mee trouwen als je er naar kijkt en het mooi vindt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Ze kan het beter nu laten doen, nu ze er nog wat aan heeft. Ik bedoel als ze de genen van haar moeder heeft, dan ziet ze er op haar 42ste dus ongeveer zo uit:
Omdat tieten leuk en mooi zijn? Zou het?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het anders gedaan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar
ECHTE tieten zijn leuk en mooi, neptieten vind ik niet leuk en mooi (zeker niet die van moeders op die fotoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat tieten leuk en mooi zijn? Zou het?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het anders gedaan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar
twitter:RoxyHazes twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 00:42:11@NickyVeenstra Puur omdat ik graag grotere borsten wilde. Ben er heel blij mee. 😊 reageer retweet
Maar het ook gaat niet om jou, dat realiseren mensen zich vaak niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ECHTE tieten zijn leuk en mooi, neptieten vind ik niet leuk en mooi (zeker niet die van moeders op die foto)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Ferry_76 het volgende:
hoe weet je dat nouquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ECHTE tieten zijn leuk en mooi, neptieten vind ik niet leuk en mooi (zeker niet die van moeders op die foto)
Vandaar dat ik zeg: ik vind het niet mooi, niet het IS niet mooi... Verder moet ze het lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het ook gaat niet om jou, dat realiseren mensen zich vaak niet.
Hoe weet ik watquote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg: ik vind het niet mooi, niet het IS niet mooi... Verder moet ze het lekker zelf weten.
of ze leuk zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet ik watDie tieten van Rachel op die foto zijn toch lelijk? Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat mooi vindt.
Ik heb nooit aan neptieten gevoeld, maar ik kan me zo voorstellen dat het anders voelt dan echtequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan neptieten gevoeld
quote:
ja of leuker!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan neptieten gevoeld, maar ik kan me zo voorstellen dat het anders voelt dan echteMinder leuk dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |