Maar zou je haar doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:34 schreef OProg het volgende:
De tetten zijn nu net zo rond als het hoofd.
Dat moet ze wel d'r klep houden.quote:
Doe eens effe normaal man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Mannen vinden alles met dikke tieten geil.
Nou nee hoor, er zijn wel grenzen, en die schapekop zit ver over de grens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Alsof je penis daar moeite mee gaat hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Breekfast het volgende:
Naast de grootte gaat het ook om de vorm, en dit zijn gewoon 2 ronde skippyballen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Ik lees teveel op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat waarheid noemen, je leest gewoon teveel Opzij.
Ging er ook direct een lampje branden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Plaatje doet ut niet. Maar ik zie in de url wie het is.
Ik ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Ging er ook direct een lampje branden?
Je klinkt verbitterd...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Heb jij foto's die wij niet hebben?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind het geen verbetering.![]()
Naast de grootte gaat het ook om de vorm, en dit zijn gewoon 2 ronde skippyballen.
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb jij foto's die wij niet hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |