Volgens mij zijn de royalties nog springlevend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar die was toch dood
ja dat wel hequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
. En groter is toch niet persé beter?
Totdat ze op je knieën gaan hangen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:21 schreef HD9 het volgende:
[..]
ja dat wel he
stevige DD cup is altijd beter
Last van apenvingers, Karina?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Totdat ze op je knieën gaan hangen...
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind een B-tje genoeg. Meer heb ik niet nodig.
Je nichtje aan de andere kant van de oceaan moet Engels leren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:30 schreef Snowsquall het volgende:
Precies! Zoals mijn nichtje aan de andere kant van de oceaan zegt:
"More then a handful is a waste anyways"![]()
Ik ben een man, een klootzak zelfs, en ik vind kleine tietjes bijzonder geil. Grote tieten (echt of nep) vind ik ontsierend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:35 schreef Karina het volgende:
Als ik een man had, zou ik liever een vrouw zien met echte, niet zulke grote tieten, dan een leeghoofd met grote neptieten inderdaad.
Maar misschien vallen domme mannen op grote neptieten, dat kan ook.
Wat doe je dan als je kleine tieten bekijkt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dom ben ik niet, maar echt handig ook niet.
Laat ik het nuanceren: als mannen alleen maar op een vrouw vallen omdat ze grote neptieten heeft, dan vind ik dat dom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben een man, een klootzak zelfs, en ik vind kleine tietjes bijzonder geil. Grote tieten (echt of nep) vind ik ontsierend.
Dom ben ik niet, maar echt handig ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |