Volgens mij zijn de royalties nog springlevend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar die was toch dood
ja dat wel hequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
. En groter is toch niet persé beter?
Totdat ze op je knieën gaan hangen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:21 schreef HD9 het volgende:
[..]
ja dat wel he
stevige DD cup is altijd beter
Last van apenvingers, Karina?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Totdat ze op je knieën gaan hangen...
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind een B-tje genoeg. Meer heb ik niet nodig.
Je nichtje aan de andere kant van de oceaan moet Engels leren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:30 schreef Snowsquall het volgende:
Precies! Zoals mijn nichtje aan de andere kant van de oceaan zegt:
"More then a handful is a waste anyways"![]()
Ik ben een man, een klootzak zelfs, en ik vind kleine tietjes bijzonder geil. Grote tieten (echt of nep) vind ik ontsierend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:35 schreef Karina het volgende:
Als ik een man had, zou ik liever een vrouw zien met echte, niet zulke grote tieten, dan een leeghoofd met grote neptieten inderdaad.
Maar misschien vallen domme mannen op grote neptieten, dat kan ook.
Wat doe je dan als je kleine tieten bekijkt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dom ben ik niet, maar echt handig ook niet.
Laat ik het nuanceren: als mannen alleen maar op een vrouw vallen omdat ze grote neptieten heeft, dan vind ik dat dom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben een man, een klootzak zelfs, en ik vind kleine tietjes bijzonder geil. Grote tieten (echt of nep) vind ik ontsierend.
Dom ben ik niet, maar echt handig ook niet.
Misschien had ze hangers en daar helpt dit ook wel tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook al, ga je met neptieten lopen terwijl de echte al mooi waren
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Zit wat in. Grote of kleine borsten maakt mij niets uit (cup A ofzo uitgezonderd). Ik ben een billen man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Want?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
Je nichtje aan de andere kant van de oceaan moet Engels leren.
quote:Roxeanne Hazes blijft trots op nieuwe borsten
In augustus onderging Roxeanne Hazes een borstvergroting. Sindsdien schroomt de dochter van wijlen André Hazes er niet voor om haar voorgevel wat extra te accentueren. Afgelopen weekend werd de zangeres vastgelegd in een sexy outfit tijdens het Amsterdam Dance Event.
'Eerlijkheid duurt het langst, of ik het nu vertel of over een maand boeit ook niets meer', tweette Roxeanne toen de operatie aan haar borsten voorbij was.
Niet lang daarna vloog de zangeres naar Turkije om daar opnames te maken voor het programma Hart Voor Muziek. Vriendje en makelaar Nick mocht ook mee, zo blijkt uit verschillende foto's op Twitter. Ze werden overdag op het strand, maar ook 's avonds vastgelegd. Op één van de foto's draagt Roxeanne een laag uitgesneden topje met pailletten dat het accent op haar nieuwe borsten legt.
Kippenvel
Afgelopen vrijdag bracht het koppel tijdens het Amsterdam Dance Event een bezoek aan The Sand, waar David Guetta optrad. Ook Roxeannes broertje André Hazes junior was daarbij. Roxeanne op Twitter: 'Ik krijg toch altijd kippenvel als ik naar dat soort vette feesten kijk @ADE. Hopelijk sta ik daar ook snel!' Op een foto van AT5 die werd gemaakt op het feest is te zien dat Roxeanne nog steeds blij is met haar nieuwe borsten. Een strak zwart topje zorgde voor een sexy look.
En nu moet de zangeres het wat rustiger aan doen. Een dag na het Dance Event twitterde 'Roxy' dat ze veroordeeld is tot de lappenmand door een griepje.
Goed gesproken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het nuanceren: als mannen alleen maar op een vrouw vallen omdat ze grote neptieten heeft, dan vind ik dat dom.
Dat is hetzelfde als een vrouw alleen maar op een vent valt omdat hij dikke spierballen heeft...
Het is net André Hazes met tieten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Mixende_match het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry, maar ze zijn toch prima? Ik snap echt niet dat ze dat doet op dr 19e terwijl ze best wat heeft hoor...
Ik vraag me af met welke zoekopdracht de tetten van Roxane boven water kwamen.quote:
Jaloezie is kleine tetters.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is net André Hazes met tieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |