nee maar ze wil haar fatsige figuur compenseren met grote tieten. dat is makkelijker dan afvallen voor de meestequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef Karina het volgende:
Zo was het eerst, toch niets mis mee?
[ afbeelding ]
Vind ik niet, op je negentiende een borstvergroting nemen vind ik sowieso waanzin. En groter is toch niet persé beter?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef sweetscent het volgende:
[..]
Nee, maar het kan beter toch? vond ze zelf ook.
Nee, maar vaak wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet, op je negentiende een borstvergroting nemen vind ik sowieso waanzin. En groter is toch niet persé beter?
Nee zeker niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef Karina het volgende:
Zo was het eerst, toch niets mis mee?
[ afbeelding ]
ik vind groter vaker wel mooier uitzien. vrouwelijker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet, op je negentiende een borstvergroting nemen vind ik sowieso waanzin. En groter is toch niet persé beter?
zo duur is dat helemaal nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Een proletariër die een borstvergroting kan betalen? Wat klopt hier niet?
Dat zijn ook twee verschillende dingen ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik vind groter vaker wel mooier uitzien. vrouwelijker.
Maar ze was al mooi, nu gewoon geiler
Ja 2 tieten jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zijn ook twee verschillende dingen ja.
Maar ze moeten wel iedere 10 a 15 jr vervangen worden, het blijft niet bij 1 operatie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:02 schreef sweetscent het volgende:
[..]
4000 euro ofzo heb je ze toch wel ?
Ze heeft centjes genoeg door papa. dus zal voor haar geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel iedere 10 a 15 jr vervangen worden, het blijft niet bij 1 operatie.
dacht ik?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:02 schreef sweetscent het volgende:
[..]
4000 euro ofzo heb je ze toch wel ?
Kan in termijnen, eerst 1 tiet, en dan die andere.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dacht ik?
of het per tet is weet ik niet maar dat kunnen 'proletariers' ook wel betalen met een beetje goede wil en planning ... al heb ik natuurlijk geen idee hoe krap het is in huize Hoplahopla
Wij zijn niet degene met een borstvergroting.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Snowsquall het volgende:
Nee klopt, maar je lichaam wordt er ook niet beter van(al dat gesnij)
ik heb geen borstvergroting nodigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wij zijn niet degene met een borstvergroting.
geweldige wereld is het toch ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan in termijnen, eerst 1 tiet, en dan die andere.
Hehe, dat doet me hieraan denken:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dacht ik?
of het per tet is weet ik niet maar dat kunnen 'proletariers' ook wel betalen met een beetje goede wil en planning ... al heb ik natuurlijk geen idee hoe krap het is in huize Hoplahopla
Daten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik heb geen borstvergroting nodig
Dreetje Hazes ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik heb geen borstvergroting nodig
Smaken verschillen zeggen we dan maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef sweetscent het volgende:
[..]
ik vind groter vaker wel mooier uitzien. vrouwelijker.
Maar ze was al mooi, nu gewoon geiler
Precies, vandaar ook mijn opmerking "op je negentiende". Als je nou 35 bent en ze gaan hangen, kan ik het me nog voorstellen, maar zo jong al in je laten snijden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Snowsquall het volgende:
Nee klopt, maar je lichaam wordt er ook niet beter van(al dat gesnij)
Zeggen wij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeggen we dan maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |