quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat geld in een liposuctie gestoken.
Voor 1 keer kan altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het nuanceren: als mannen alleen maar op een vrouw vallen omdat ze grote neptieten heeft, dan vind ik dat dom.
Dat is hetzelfde als een vrouw alleen maar op een vent valt omdat hij dikke spierballen heeft...
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Te erg die memmen. Zijn er serieus kerels die het geil vinden als een wijf 2 voetballen als tieten heeft die zo flexibel zijn als een deur
Kolere wat een proportiesquote:
En jij vindt dat erg? Met Stacy in je UI?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere wat een proporties
Wat zei ze tegen de uitvoerend arts; doe maar gewoon lekker groot !
Neem 'm mee naar SHO.quote:
quote:
Ik vind als je chubby bent een d-cup veel beter in proporties dan een b-cup. In het laatste geval ben je gewoon een dikke prop, in het eerste geval volslank.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere wat een proporties
Wat zei ze tegen de uitvoerend arts; doe maar gewoon lekker groot !
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind als je chubby bent een d-cup veel beter in proporties dan een b-cup. In het laatste geval ben je gewoon een dikke prop, in het eerste geval volslank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |