Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.quote:
Ruzie met je maten gehad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Vertel, ik ga zaterdagnacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ruzie met je maten gehad?
Naar de Playboy geweest, zit naast de Orange volgens mij?
Maar ze hebben je niet geslagen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.
Waar zit je?quote:
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar ze hebben je niet geslagen?
Klein stukje buiten het centrum, hotel imperial. Met privéstrandje inclusief gratis strandbar enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Kroegentochten zijn pure aids ja. Gewoon je eigen gang is 10x beter. Ben je nog in de Iceberg geweest? Dat vond ik echt een kankerdikke tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Ah, dat klinkt wel als Feijenoordsupporters, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.
Kanker gewoon op dudequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
heeeey[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En wie mag jij nu weer zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
heeeey[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mongool die hier altijd vervelend komt zijn
Ik las dat inderdaad. Wat was dat voor een mongool, joh?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?
Ja zeker vet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kroegentochten zijn pure aids ja. Gewoon je eigen gang is 10x beter. Ben je nog in de Iceberg geweest? Dat vond ik echt een kankerdikke tent.
laatste keer dat ik hier was was een week geleden ofzo en toen heb ik gewoon hallo gezegd, ik snap deze vijandigheid nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mongool die hier altijd vervelend komt zijn
Die gast met zijn 'alle voetballers verdienen teveel' gejank?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?
Één of andere kankernerd. Weet ik het.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik las dat inderdaad. Wat was dat voor een mongool, joh?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
laatste keer dat ik hier was was een week geleden ofzo en toen heb ik gewoon hallo gezegd, ik snap deze vijandigheid niet
Dude nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker vet.
En glade viking vond ik zelf nog vetter overigens. Alleen dat naakt óp de bar dansen doe ik niet meer.
Die shotjes kosten echt helemaal niks daar godver.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel als Feijenoordsupporters, ja.
Zelf een kroegentocht doen is beter. En dan bij elke kroeg een shotje doen.
[ afbeelding ]
Wtf, waarom dat dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude nee, gewoon nee.
Ik vond dat zo naar daar he, loop je lekker te zuipen, staat er een dude naakt op de bar. Doe goffetomme normaal joh, laat dat aan de wijven over
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hierquote:
Ach man laatste avond zal míj aan mij reet roesten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude nee, gewoon nee.
Ik vond dat zo naar daar he, loop je lekker te zuipen, staat er een dude naakt op de bar. Doe goffetomme normaal joh, laat dat aan de wijven over
De tering dat klinkt nog beter ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein stukje buiten het centrum, hotel imperial. Met privéstrandje inclusief gratis strandbar enzo.
Gratis shuttleservice naar de boulevard, dus dat is wel relaxed.
zei toch dat de viking geweldig was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker vet.
En glade viking vond ik zelf nog vetter overigens. Alleen dat naakt óp de bar dansen doe ik niet meer.
Staat nu al ergens op internetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach man laatste avond zal míj aan mij reet roesten.
Voor die miljoenmiljard plaatjes die ze postten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoof en DP nog een week gebanned
Oh.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat nu al ergens op internet
Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor die miljoenmiljard plaatjes die ze postten?
ik heb je op negeren staan hoezo zie ik je kankerposts alsnogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hier
Gewoon wegwezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hier
het spijt mequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb je op negeren staan hoezo zie ik je kankerposts alsnog
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme nooit geweten dat krokodillen zo gevaarlijk zijnen daarom kijk ik Schwarzenegger films.
Ik zie nu pas dat je abo hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Saind het volgende:
Hoe negeer je iemand fatsoenlijk? Deze shit werkt niet
[ afbeelding ]
Hij wilde minderen. 'De zolang ik geen geld op mijn rekening heb koop ik zelfs geel Euroshopper bier' methode van Sonja Bakker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een nepstudent, bier inleveren voor een fokabbo
mwa, dat werkt bij mij niet zo goed, dan ga ik nl aan de spiritusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wilde minderen. 'De zolang ik geen geld op mijn rekening heb koop ik zelfs geel Euroshopper bier' methode van Sonja Bakker.
hey die shit was gratis.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een nepstudent, bier inleveren voor een fokabbo
nuttigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Saind het volgende:
[..]
hey die shit was gratis.
Tot morgen, dan ben ik er vanaf
Heb net pas m'n eerste opengetrokken! Ben ook net een half uur uit de auto dus dat scheelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
mwa, dat werkt bij mij niet zo goed, dan ga ik nl aan de spiritus
Ik heb prijsvragen opgegevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
nuttig
ik moet ook nog eens aan die fok prijsvragen mee doen, de helft van de tijd win ik nog wat ook
ik normaal ook, maar bij fok heb ik altijd geluk. 5 keer meegedaan, 3 keer wat gewonnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb prijsvragen opgegevenHet enige wat ik ooit gewonnen heb is een CD van Akon
![]()
nee toch
Nog wat leuks/zinnigs? Ik heb volgens mij ook een aantal keer een poging gegeven toen de prijzen nog wel te doen waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar bij fok heb ik altijd geluk. 5 keer meegedaan, 3 keer wat gewonnen
yoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Adames het volgende:
wel flut dingen trouwens, een PS3 spel, een of ander boek van een Nederlandse schrijver en een jaarabonnement op US Sports.
Nu ik het er toch over heb, wie woont in Eindhoven en is geïnteresseerd in US Sports?
ik fiets toch elke week de hele stad rond. breng ik ze wel langs mocht ik weer eens in gestel zijnquote:
nee USA sports is een tijdschrift, maandbladquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
yo
Oh maar heb je zeker digitale tv nodig?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik fiets toch elke week de hele stad rond. breng ik ze wel langs mocht ik weer eens in gestel zijn
Oh, foutje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nee USA sports is een tijdschrift, maandblad
http://www.usasports.nl/
en basketbal zo te zien uiteraardquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Oh, foutje.
Nah ja zeker alleen American Football en honkbal? Leuk om naar te kijken vaak, dat wel, maar om nou uitgebreid te gaan zitten lezen
Ook leuk om te kijken, maar al die clubs enzo boeien me geen flikkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
en basketbal zo te zien uiteraard
Dat is wel aardig kansloos ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
valt toch mee, Rens en volgens mij een aantal anderen gaan er elke middag al om half 3 uit
Snap dat bizarre uitslapen nooit zo goed... Zit je dan wakker te blijven als iedereen al tukt, mwahquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel aardig kansloos ja.![]()
Al heb ik ook wel een periode gehad dat ik elke dag 1 uur 's middags wakker werd ofzo.
Maar Rens heeft zo'n bizar ritme volgens zichzelf. 1 dag vroeg opstaan en je bent er van af, maar okequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Snap dat bizarre uitslapen nooit zo goed... Zit je dan wakker te blijven als iedereen al tukt, mwah
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Fijnste is gewoon 9 uur je bed uit, rustig ontbijten, koffie drinken en een peuk roken.
Kutte is dat ik in een werkweek van een avond naar ochtenddienst ga. Liefst sta ik elke dag om 6-7 uur op, dan werken. Lekker 2-3 uur 's middags klaar. Heerlijk als je eenmaal dat ritme te pakken hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Fijnste is gewoon 9 uur je bed uit, rustig ontbijten, koffie drinken en een peuk roken.
wat voor eenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
9 maanden gestopt, van de vakantie 3 sigaren gerookt, in 2 weken ofzo. Heb écht moeite gehad niet weer te beginnen
Da's eigenlijk het beste ja. Maar dan moet je 's nachts vroeg naar bed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kutte is dat ik in een werkweek van een avond naar ochtenddienst ga. Liefst sta ik elke dag om 6-7 uur op, dan werken. Lekker 2-3 uur 's middags klaar. Heerlijk als je eenmaal dat ritme te pakken hebt.
Oud Kampen.quote:
oud kampen vind ik een beetje erg muf, montecristo is een longfiller?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Oud Kampen.
Oma overleden en met een oom die veel rookt een paar sigaren weggepaft. Was wel lekker na al de stress van begrafenis organiseren. Niet heel slim though.
En in Bulgarije een van wat Belgen gekregen, Montecristo, ik geloof no. 6
Valt wel mee. Om 1 uur gaan pitten, 6-7 uur opstaan. Ligt er maar net aan hoelaat die rit begint.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's eigenlijk het beste ja. Maar dan moet je 's nachts vroeg naar bed.
Ik ben een avondmens dus kan er 's morgens niet uit. Af en toe lastig met 2 kleine koters.
Ik heb meer slaap nodig. Anders word ik wat cranky.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Om 1 uur gaan pitten, 6-7 uur opstaan. Ligt er maar net aan hoelaat die rit begint.
Muf, tsjah, vind ze wel te pruimen. Toen ik nog veel rookte had ik eigenlijk altijd Balmoral, dat wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
oud kampen vind ik een beetje erg muf, montecristo is een longfiller?
Moods heb ik eigenlijk nooit op, voel ik me te goed voorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef Adames het volgende:
die tankstation sigaartjes vind ik niks, op zijn hoogst nog Justus van Maurik nog en zelfs die liever niet. Moods wel als je zin hebt in veredelde sigaretten. Laatste tijd rook ik ook wel eens van die naamloze Cubaanse (zal wel Dominicaans zijn) sigaren, gewoon shortfiller en niet al te dik. Hebben een fijne zachte smaak en kosten eigenlijk geen drol.
oh ja, die zijn ook wel oke ja. maar met name de meharis en la paz, wat was dat voor ietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Muf, tsjah, vind ze wel te pruimen. Toen ik nog veel rookte had ik eigenlijk altijd Balmoral, dat wel.
En longfiller geloof ik wel ja.
die cubaanse/dominicaanse zijn volgens mij even duur als sigaretten. slaat nergens op. moods inderdaad ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Moods heb ik eigenlijk nooit op, voel ik me te goed voor
En om gewoon zo weg te paffen zijn die normale sigaren best te doen, is ook wel betaalbaar met een sigaar of 2 per dag, goede sigaren worden dan zo duur hé.
La Paz volgens mij ooit wel eens op maar was op een feestje en dus niet veel van geproefd. Meharis nooit op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, die zijn ook wel oke ja. maar met name de meharis en la paz, wat was dat voor iets![]()
Tsja, ik voel de weinige slaap meestal wel aan het eind van de week, ja. Of ik slaap soms 's middags een uurtje bij. Maar ik slaap heel slecht in, en ook niet zoveel nodig lijkt het. Soms ook 3-4 uur op een nacht, zoals straks ook wel weer het geval zal zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb meer slaap nodig. Anders word ik wat cranky.
Toen ik stopte rookte ik 1.5e doos sigaren in de week, een slof Gauloises en nog iets van 2 pakken van nelle zwaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
die cubaanse/dominicaanse zijn volgens mij even duur als sigaretten. slaat nergens op. moods inderdaad ook.
al rook ik eigenlijk maar 1 keer per week, in de kroeg af en toe als ik met vrienden ben die die ook roken, dan nog eens een tweede dag in de week.
Ja zo'n ranzige van 1,50 zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
Weet eigenlijk nooit hoe je die sigaren moet roken, de ene wel over je longen, de ander niet.
Begin er dan ook niet aan. Wel eens voor de show van die kneiterdikke gehaald, maar die zijn ook maar smerig.
Maar je inhaleert nooit toch, dus het gaat puur om die mondsmaak?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja zo'n ranzige van 1,50 zeker![]()
Goede sigaren zijn tantoe lekker
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je inhaleert nooit toch, dus het gaat puur om die mondsmaak?
Ik heb dan steeds de neiging hebben om het toch in te ademen. Had een trainer die rookte ook sigaren bij het leven, wel ééns 1 op. Maar vond het maar weinig aan.quote:
barbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dan steeds de neiging hebben om het toch in te ademen. Had een trainer die rookte ook sigaren bij het leven, wel ééns 1 op. Maar vond het maar weinig aan.
Ooit geprobeerd, dat is fúcking veel werk man.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Maatje van mij rookt pijp. Heeft er 1 voor door de week en een voor in het weekend.
Base?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Maatje van mij rookt pijp. Heeft er 1 voor door de week en een voor in het weekend.
Ziet wel interessant uit. Levert iig een hoop gesprekstof op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, dat is fúcking veel werk man.
Niet eens echt lekker ook niet
Ik begin met pijp roken als ik grijs haar hebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
Pijp lijkt me dan wel weer kick. Maar dan moet ik toch voor mijn gevoel eerst een krulsnor laten staan.
Mee eens maar de dicipline om dat ritme te behouden is lastig. Ik kan zelden goed slapen dus dan denk ik al snel 'fuck it' en zet de wekker uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik begin gewoon niet. Wellicht houd ik dan nog een keer geld over voor zo'n supervet Fok! abonnement.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik begin met pijp roken als ik grijs haar heb
neger ik zeg toch deze was gratisquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin gewoon niet. Wellicht houd ik dan nog een keer geld over voor zo'n supervet Fok! abonnement.
Wordt het niet gelocked tenminste maar het is inderdaad bijna net zo'n goed lopend subforum als het 'Knutselhoekje'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Feliciteer hier Ajacied422 met zijn 100.000 posts.
Toch een prima idee om hem in een subforum te plaatsen waar nooit iemand komt.
Ahja heb je daar nog veel vrienden gemaakt met je armbandjes of wat was 't?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het niet gelocked tenminste maar het is inderdaad bijna net zo'n goed lopend subforum als het 'Knutselhoekje'
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik wist niet eens van het bestaan af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Ja, maar het is kut want er zitten vragen in die later in de afleveringen voorkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand meer hier die 'de slimste mens' app geinstalleerd op de iPhone?
Dat was ook mijn insteek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist niet eens van het bestaan af.
quote:Blokkade The Pirate Bay
De website die u probeert te bereiken, is op dit moment niet beschikbaar.
Op verzoek van Stichting Brein heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank in Den Haag UPC bevolen uw toegang tot websites van The Pirate Bay te blokkeren.
UPC zal tegen deze rechterlijke uitspraak beroep aantekenen.
Meer informatie kunt u vinden op rechtspraak.nl.
Duurt tyfus lang voordat mijn tegenstandster antwoord. Weet niet of het aan haar ligt of aan die app.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, maar het is kut want er zitten vragen in die later in de afleveringen voorkomen.
Maar dat account is nep van Eboue volgens mijquote:'Ik heb geen respect voor die Nederlandse ezel Van Persie'
Emmanuel Eboué kan er met zijn hoofd niet bij dat Robin van Persie besluit Arsenal te verruilen voor Manchester United. De 29-jarige Ivoriaan kwam rond dezelfde tijd als Van Persie naar the Gunners en speelde tot vorig jaar zomer met hem samen in Londen. Eboué verwijt via zijn persoonlijke Twitter-account Van Persie een domme keuze te maken en zegt medelijden te hebben met Arsène Wenger.
Eboué vertrok vorig jaar naar Galatasaray, nadat Arsenal had besloten voor andere opties te kiezen achterin. De verdediger wees voorstellen van Tottenham Hotpur en AS Roma van de hand en koos, mede op advies van Wenger, voor een avontuur bij Galatasaray. Het liefst was hij een Gunner gebleven en daarom snapt Eboué ook niet dat Van Persie uit vrije wil besluit weg te gaan bij Arsenal.
“Ik verklaar de oorlog aan Van Persie”, zegt Eboué donderdag. “Er is geen terugtrekken aan en ook geen overgave mogelijk. Ik heb geen respect voor die loyaliteitsloze Nederlandse ezel. Sorry, maar een kapitein die een stabiel schip doet wankelen kan ik niet respecteren. Boss Wenger heeft het weer gedaan, hij moet een speler die het heeft gemaakt verkopen. Hij is een geweldig econoom, een wijs man. Hij weet wel dat Van Persie een jaar goed speelt en daarna weer drie jaar kwakkelt met blessures. Sir Alex Ferguson is een idioot.”
Is blijkbaar een neppe Twitter acc.quote:
Voetbalzone.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat account is nep van Eboue volgens mij
Wou ik net even edittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is blijkbaar een neppe Twitter acc.
Voetbalzone.
Nieuws is alleen op maandag in VI.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgen wat transfernieuws van Ajax. Misschien ook wat van Derksen zijn kantoor.
Afentoe komt er ook wel eens nieuws op vrijdag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nieuws is alleen op maandag in VI.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, daar zitten alleen maar zuigertjes die alleen via een stream kijken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat is daar mee? Mogen wij geen kritiek leveren ongeacht we wel of niet via EL kijken?
DM de_kromme even, die weet vast meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgen wat transfernieuws van Ajax. Misschien ook wat van Derksen zijn kantoor.
Ik mis De_Kromme, wanneer speelt Ado tegen Feyenoord?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DM de_kromme even, die weet vast meer
Check dit eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Happel het volgende:
Wat leven we toch in een verkankerde wereld. Kom we gaan allemaal met de camera in de aanslag achter de politie aanrennen.
Ik zeg afsluiten dat internet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Happel het volgende:
Wat leven we toch in een verkankerde wereld. Kom we gaan allemaal met de camera in de aanslag achter de politie aanrennen.
Dat postte Happel hier zelf al vanmiddagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check dit eens.
http://www.worldstarhipho(...)wshheqk63mhEuE2M7JIe
Waarom 'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat postte Happel hier zelf al vanmiddag
Combinatie tussen het filmpje zelf en toch ook die dubbelpost. Je wordt toch wel geacht Happel zijn post gedrag te spytoolen. Afgetreden mod of niet hij verdient toch je respect. Ook al was hij gewoon een tyfusmod.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ''?
Hoe moet ik het weten?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check dit eens.
Toch gewoon terecht of niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check dit eens.
Ik vind jou ook een schatje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Combinatie tussen het filmpje zelf en toch ook die dubbelpost. Je wordt toch wel geacht Happel zijn post gedrag te spytoolen. Afgetreden mod of niet hij verdient toch je respect. Ook al was hij gewoon een tyfusmod.
Terecht, kuthond.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check dit eens.
quote:
Aldus Facebookquote:Ik heb ook nog niet gekeken, maar ik ben sowieso voor het neerschieten van agenten.
Oke.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Combinatie tussen het filmpje zelf en toch ook die dubbelpost. Je wordt toch wel geacht Happel zijn post gedrag te spytoolen. Afgetreden mod of niet hij verdient toch je respect. Ook al was hij gewoon een tyfusmod.
Kerel is gewoon geboeid denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie er een bewusteloze man liggen en een hond die die agent aanvalt die naar die man wil gaan, neerschieten dat kutbeest toch.
Al is het dan wel weer bizar dat er daarna niet meer naar die kerel wordt omgekeken.
oh nou dagquote:
Hij is sowieso niet geboeid, heeft aan aanval ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kerel is gewoon geboeid denk ik.
Die agent die trok en schoot wel echt snel en netjes trouwens hoor
Heb je d'r gegevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Cara het volgende:
erg leuke succesvolle date gehad vanavond. cara is tevreden.
Ik hoop niet dat je in de nabijheid van die chick ook over jezelf in de derde persoon praat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Cara het volgende:
erg leuke succesvolle date gehad vanavond. cara is tevreden.
Kan het ook niet helemaal goed zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet geboeid, heeft aan aanval ofzo.
26 topics in 2 dagen. Valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Is het hier de laatste dagen rustig ofzo?
Dat valt erg mee ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
26 topics in 2 dagen. Valt wel mee denk ik
nee, relatiepotentiequote:
nee, nee en nee. en neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je in de nabijheid van die chick ook over jezelf in de derde persoon praat.
Nee, maar die zijn wel fucking heet daar ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog een hete bulgaarse aangepakt daar of niet
Lollerskatesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef Cara het volgende:
breaking news: Van Persie failed his medical due to having to carry Arsenal on his back for the entire season
Je hebt Littlerabbit trots gemaakt met het niet verneuken van je date. Littlerabbit vindt dat je ondanks je Rotterdamse accent best een toffe peer bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:41 schreef Cara het volgende:
zo het is weer leuk geweest voor vanavond, weltrusten
Zelf bedacht?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef Cara het volgende:
breaking news: Van Persie failed his medical due to having to carry Arsenal on his back for the entire season
dank je wel man. ff niet achter de piemel aanlopen, misschien pakt het eens goed uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lollerskates
[..]
Je hebt Littlerabbit trots gemaakt met het niet verneuken van je date. Littlerabbit vindt dat je ondanks je Rotterdamse accent best een toffe peer bent.
nee dan had ik m wel in het nederlands gedaanquote:
Excuses dan maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Bied op zijn minst je excuses aan, paardelul.
ff luisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je een liedje nu weer zoet zijn.
LR ik heb My Heart Will Go On gezongen in de karaoke bar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je een liedje nu weer zoet zijn.
herkenbaar, maar nu al weer werken dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
neee, kan niet slapen want zit in vakantie ritme.
En is dat waarom je geen Bulgaarse schone hebt weten te scoren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR ik heb My Heart Will Go On gezongen in de karaoke bar.
Pak lekker tot maandag nog vrij dan maandag werken, dinsdag afrijden, en dan weer werken ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
herkenbaar, maar nu al weer werken dan?
Denk het wel ja, mwa was eigenlijk ook iets te jong om daar te hosselen denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En is dat waarom je geen Bulgaarse schone hebt weten te scoren?
Ah. Naja gelukkig heeft die knappe zuster je op je 14de al wegwijs gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk het wel ja, mwa was eigenlijk ook iets te jong om daar te hosselen denk ik.
Beetje lopen zoenen met urkse viswijven maar voor de rest weinig.
Maantje vakantie had je dan? Maarja nog paar een paar dagen om in ritme te komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pak lekker tot maandag nog vrij dan maandag werken, dinsdag afrijden, en dan weer werken ja.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Naja gelukkig heeft die knappe zuster je op je 14de al wegwijs gemaakt.
2 weekjes man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maantje vakantie had je dan? Maarja nog paar een paar dagen om in ritme te komen
moet geld hebben voor vakantie en uitgaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o krijg je net een vakantie gevoel... waarom zo kort?
Ach joh gewoon niet aan vrouwen beginnen dat bespaard je al gauw de helft qua uitgaan om over een vaste relatie nog maar niet te beginnen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet geld hebben voor vakantie en uitgaan
Ik ben druk aan het DM'en met mijn internetvriendje Smoofie. Druk, druk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kan niemand even Stijn welterusten wensen?
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet geld hebben voor vakantie en uitgaan
Nee, wel een bulgaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Davy nog een pols hoertje geneukt op je Verjaardag?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft vaag hoe Kluivert zijn zoon op hem lijkt
Goed idee!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft vaag hoe Kluivert zijn zoon op hem lijkt
[..]
Ach joh gewoon niet aan vrouwen beginnen dat bespaard je al gauw de helft qua uitgaan om over een vaste relatie nog maar niet te beginnen...
Ja tenzij je die zuster weer weet te traceren en aan de haak slaatNiks mis met het zijn van een toyboy
Ja man zit weer even in de lobby. Is hier nu 0:44 volgens mij (of ik heb de NL tijd op de laptop). Mooi man lekker weertje, na 2 dagen al zo bruin als een eckte Turk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fawaka rensie jij op vakantie zag ik?
30 augustus pas een gezellig blablabla praatje dus ik kan nog wel even uit mijn neus vretend Fok!kenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb trouwens nog maar 1 week vakantiewat is deze.
27 aug begin ik gewoon weer, gelijk weer colleges e.d. zal zeer wennen zijn na 2 (?) echt niks hebben gedaan. Misschien volgende week een beetje de stof doorlezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
30 augustus pas een gezellig blablabla praatje dus ik kan nog wel even uit mijn neus vretend Fok!ken
De kans dat je dat daadwerkelijk gaat doen schat ik op zo'n 1%.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
27 aug begin ik gewoon weer, gelijk weer colleges e.d. zal zeer wennen zijn na 2 (?) echt niks hebben gedaan. Misschien volgende week een beetje de stof doorlezen.
Misschien nog wel minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat je dat daadwerkelijk gaat doen schat ik op zo'n 1%.
Niks mis met goede voornemens. Al acht ik de kans dat Frankrijk weer een grootmacht wordt inderdaad groter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Als ik nu in slaap kan vallen pak ik toch nog 4 1/2 uur slaap mee.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
True dat.quote:
ik zal de eerste week in tilburg ook wel bagger slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
True dat.
Al leg ik me er tegenwoordig bij neer dat ik op nachten als deze nauwelijks slaap. Vaak slaap ik dan juist wel weer goed.
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal de eerste week in tilburg ook wel bagger slapenbed bij mijn ouders is toch echt 50x beter.
En te lui om het matras om te wisselen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal de eerste week in tilburg ook wel bagger slapenbed bij mijn ouders is toch echt 50x beter.
thuis een of ander duur bed geval, in tilburg het goedkoopste bed van de ikeaquote:
Waarom wissel je niet om dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
thuis een of ander duur bed geval, in tilburg het goedkoopste bed van de ikea
en dan weer een heel bed 4 trappen naar beneden en omhoog tillen? Ben net als donraja daar vrij lui in.quote:
Viespeuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:00 schreef napoleonfour het volgende:
ding kraakt aan alle kanten, onderbuurman is altijd vrij content als ik een chick mee naar huis neem
Kan je hem niet uit elkaar halen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan weer een heel bed 4 trappen naar beneden en omhoog tillen? Ben net als donraja daar vrij lui in.
Dood is zo permanent. Zolang iemand haar stembanden er rectaal uittrekt ben ik ook tevreden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
Yvon Jaspers moet echt een snelle en heel pijnlijke dood sterven. Echt.
Ja, maar dan loop je nog het risico dat je haar 's ochtends ziet bij het dovenjournaal met d'r blije bakkes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dood is zo permanent. Zolang iemand haar stembanden er rectaal uittrekt ben ik ook tevreden.
oh dat zou best kunnen, maar ik heb daar weinig zin in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je hem niet uit elkaar halen dan.
Dus slaap je maar 3/4 van de tijd op een kutbed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zou best kunnen, maar ik heb daar weinig zin in.
Even de afkorting vertalen voor de niet nerds onder ons?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Zitten hier serieus mensen LOL te gamen naast mij. Kut Jappen.
zo ervaar ik het echte studentleven denk ik. moet ook weer niet te luxe worden he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus slaap je maar 3/4 van de tijd op een kutbed.
Geen idee wat LOL is maar jij zit toch op het internet in de lobby?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Zitten hier serieus mensen LOL te gamen naast mij. Kut Jappen.
Zeker met die langstudeerboete, je moet wel gemotiveerd blijven om het snel af te ronden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo ervaar ik het echte studentleven denk ik. moet ook weer niet te luxe worden he?
Zo'n levenloos kut spel erger dan World of Warcraft. Maar zit inderdaad hier in de lobby te genieten van me cocktail en op Fok!, Twitter en Facebook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat LOL is maar jij zit toch op het internet in de lobby?
[..]
Zeker met die langstudeerboete, je moet wel gemotiveerd blijven om het snel af te ronden?
uiteraard! zo vroeg mogelijk op want anders pijn aan de rugquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat LOL is maar jij zit toch op het internet in de lobby?
[..]
Zeker met die langstudeerboete, je moet wel gemotiveerd blijven om het snel af te ronden?
Oja, jij was op vakantie. Moet je niet achter de wijven aanzitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n levenloos kut spel erger dan World of Warcraft. Maar zit inderdaad hier in de lobby te genieten van me cocktail en op Fok!, Twitter en Facebook:')
Je krijgt toch 1 jaar speling? Of ga je er voor het gemak vanuit dat je deze opleiding niet binnen 4 jaar voltooid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard! zo vroeg mogelijk op want anders pijn aan de rug. Nee die boete krijg ik sowieso, heb 1 jaar weggegooid aan een opleiding die ik echt niet leuk vond.
Ziet er een beetje uit als Warcraft 3. Niks mis met strategy spellen in mijn beleving, sterker nog was ik er maar wat beter in dan speelde ik het ook.quote:
ik ga ervan uit dat ze ook die 1 jaar speling wegschrappen. 4 jaar moet wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt toch 1 jaar speling? Of ga je er voor het gemak vanuit dat je deze opleiding niet binnen 4 jaar voltooid?
waar ben je dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
En Caland inderdaad achter de chicks aangaan kan nu in de disco, is 02:15 hier maar heb vanavond geen zin morgen maar weer haha. In Zwembad nog niet echt iets geregeld alleen beetje praten maar ze kennen me in iedergeval al. 50% is hier Nederlands
Oja Turken die gaan opdrukken langs de kant van het zwembad
Lijkt mij stug, zeker nu deze boete al onder druk staat. Al ga ik er wel vanuit dat het gewoon in stand gehouden wordt. Voor veel partijen is het ook een leuk verkiezingspraatje momenteel, CDAquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat ze ook die 1 jaar speling wegschrappen. 4 jaar moet wel lukken denk ik.
De disco? Ben je op centerparks?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
En Caland inderdaad achter de chicks aangaan kan nu in de disco, is 02:15 hier maar heb vanavond geen zin morgen maar weer haha. In Zwembad nog niet echt iets geregeld alleen beetje praten maar ze kennen me in iedergeval al. 50% is hier Nederlands
Oja Turken die gaan opdrukken langs de kant van het zwembad
volgende week het debat. zeker even live volgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij stug, zeker nu deze boete al onder druk staat. Al ga ik er wel vanuit dat het gewoon in stand gehouden wordt. Voor veel partijen is het ook een leuk verkiezingspraatje momenteel, CDA
Ga dat internet eens af dan man. Tegen deze tijd ligt er vast wel ergens een bezopen Engelse die je kan aandouwen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
@caland
Stikt hier van de beachclubs, strandtenten en barren op dit Resort. Is gewoon een groot dorp zeg maar. En geloof me dit is geen Center Parks
hij kan in ieder geval als een echt nederland al een plekje reserveren bij het zwembad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga dat internet eens af dan man. Tegen deze tijd ligt er vast wel ergens een bezopen Engelse die je kan aandouwen.
Allemaal kut joh. Leuk zo'n debat maar dat nieuwe kabinet komt er op zijn snelst eind september en Zijlstra heeft al aangekondigd dat het wat hem betreft gewoon in stand wordt gehouden en ach... De PVDA die het dan enkel op Hogergeleide met een super baan wil verhalen vind ik alweer te populistisch klinken om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgende week het debat. zeker even live volgen.
Russen hebben daar ook een handje van. Dat is sowieso echt enorm kankervolk op vakantie. De kerels dan. Dacht altijd dat ik me het meest stoorde aan die Hollanders, blijken de Russen nog veel erger te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij kan in ieder geval als een echt nederland al een plekje reserveren bij het zwembad.
Op de campings zijn het tokkies, op dat soort resorts pretentieuze tokkies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Nederlanders hier zijn niet die tokkies die ik altijd tegenkwam op de campings in Frankrijk.
ja op wie moet ik nou stemmen zodat dat gezwel van ons "kennis"economie weggaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal kut joh. Leuk zo'n debat maar dat nieuwe kabinet komt er op zijn snelst eind september en Zijlstra heeft al aangekondigd dat het wat hem betreft gewoon in stand wordt gehouden en ach... De PVDA die het dan enkel op Hogergeleide met een super baan wil verhalen vind ik alweer te populistisch klinken om serieus te nemen.
Wat vind je van je zelf dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de campings zijn het tokkies, op dat soort resorts pretentieuze tokkies.
Ik vind mezelf wel een aardige tokkie als ik op vakantie ga, ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat vind je van je zelf dan?
Skonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Fototje van 1 van de zwembaden hier:
[ afbeelding ]
Ik moet mij nog laten overtuigen iig maar er zit niemand, of beter gezegd geen enkele partij bij waar ik blij van wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja op wie moet ik nou stemmen zodat dat gezwel van ons "kennis"economie weggaat?
Denk dat ik voor het eerst niet ga stemmen. Of blanco. Of de seniorenpartij ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij nog laten overtuigen iig maar er zit niemand, of beter gezegd geen enkele partij bij waar ik blij van wordHet zijn sowieso veelte veel partijen maar dat terzijde.
oh ik niet. Jij hebt zeker ook voor je vakantie shirts laten bedrukken met jullie bijnamen? Callie, Matsoe, Immers, wat staat er bij jou op?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel een aardige tokkie als ik op vakantie ga, ja.
Doneer je stem dan nog aan de Piratenpartij. Hoewel de Nederlanders op de kieslijst niet erg professioneel overkomen is hun programma wel het beste in mijn optiek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik voor het eerst niet ga stemmen. Of blanco. Of de seniorenpartij ofzo.
Haha, nee. Wel gedaan overigens toen ik 16 was en naar Renesse ging.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik niet. Jij hebt zeker ook voor je vakantie shirts laten bedrukken met jullie bijnamen? Callie, Matsoe, Immers, wat staat er bij jou op?
Waar is Fototje 1 van de chicks daar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Fototje van 1 van de zwembaden hier:
[ afbeelding ]
Ik heb ook weleens zo'n shirt gekregen... Voordat ik het wist had ik nog een snor ook godverdomme.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik niet. Jij hebt zeker ook voor je vakantie shirts laten bedrukken met jullie bijnamen? Callie, Matsoe, Immers, wat staat er bij jou op?
Komen nog. Zit nu een mooie (nederlandse) meidengroep tegenover mij van leeftijd rond de 22/23. Maar een foto maken met de webcam van de laptop valt erg op xD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar is Fototje 1 van de chicks daar?
laptop dicht en erheen lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen nog. Zit nu een mooie (nederlandse) meidengroep tegenover mij van leeftijd rond de 22/23. Maar een foto maken met de webcam van de laptop valt erg op xD.
Dan vraag je ze. Niet zo verlegen je ziet ze toch nooit meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen nog. Zit nu een mooie (nederlandse) meidengroep tegenover mij van leeftijd rond de 22/23. Maar een foto maken met de webcam van de laptop valt erg op xD.
Worden omringt door Turkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vraag je ze. Niet zo verlegen je ziet ze toch nooit meer
Vraag gewoon of ze even met je op de foto willen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wees dan een ridder en redt die arme dames.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef Typisch het volgende:
Rens geef ze gewoon wat alcohol, Britste wijven gaan dan naakt op de bar dansen.
Haha is toch gratis hier, alleen is het 18+ gvd dus kan niet zelf halen denk ik. Tot nu toe haalt me pa voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef Typisch het volgende:
Rens geef ze gewoon wat alcohol, Britste wijven gaan dan naakt op de bar dansen.
Beetje aanpappen met de barman. Zo kwam ik ook aan de drank toen ik in turkije was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha is toch gratis hier, alleen is het 18+ gvd dus kan niet zelf halen denk ik. Tot nu toe haalt me pa voor mij
Vraag die chicks of ze wat drank voor je willen halen, goede opener!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha is toch gratis hier, alleen is het 18+ gvd dus kan niet zelf halen denk ik. Tot nu toe haalt me pa voor mij
Ik niet. Enige wat nu nog in de planning staat is met een vriend naar Doetinchem rijden zodat ik zijn oude auto naar huis kan rijden mocht hij de auto welke hij daar op het oog heeft kopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb trouwens wel een goed weekend in het vooruitzicht.
Als ze naar de kamers lopen ben je nog precies op tijd jongquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
Oké ze lopen nu van de bar naar de kamers ben dus te laat. Maar ik zit hier nog 2 weken dus er komt nog wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |