Zelf bedacht?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef Cara het volgende:
breaking news: Van Persie failed his medical due to having to carry Arsenal on his back for the entire season
dank je wel man. ff niet achter de piemel aanlopen, misschien pakt het eens goed uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lollerskates
[..]
Je hebt Littlerabbit trots gemaakt met het niet verneuken van je date. Littlerabbit vindt dat je ondanks je Rotterdamse accent best een toffe peer bent.
nee dan had ik m wel in het nederlands gedaanquote:
Excuses dan maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Bied op zijn minst je excuses aan, paardelul.
ff luisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je een liedje nu weer zoet zijn.
LR ik heb My Heart Will Go On gezongen in de karaoke bar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je een liedje nu weer zoet zijn.
herkenbaar, maar nu al weer werken dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
neee, kan niet slapen want zit in vakantie ritme.
En is dat waarom je geen Bulgaarse schone hebt weten te scoren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR ik heb My Heart Will Go On gezongen in de karaoke bar.
Pak lekker tot maandag nog vrij dan maandag werken, dinsdag afrijden, en dan weer werken ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
herkenbaar, maar nu al weer werken dan?
Denk het wel ja, mwa was eigenlijk ook iets te jong om daar te hosselen denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En is dat waarom je geen Bulgaarse schone hebt weten te scoren?
Ah. Naja gelukkig heeft die knappe zuster je op je 14de al wegwijs gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk het wel ja, mwa was eigenlijk ook iets te jong om daar te hosselen denk ik.
Beetje lopen zoenen met urkse viswijven maar voor de rest weinig.
Maantje vakantie had je dan? Maarja nog paar een paar dagen om in ritme te komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pak lekker tot maandag nog vrij dan maandag werken, dinsdag afrijden, en dan weer werken ja.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Naja gelukkig heeft die knappe zuster je op je 14de al wegwijs gemaakt.
2 weekjes man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maantje vakantie had je dan? Maarja nog paar een paar dagen om in ritme te komen
moet geld hebben voor vakantie en uitgaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o krijg je net een vakantie gevoel... waarom zo kort?
Ach joh gewoon niet aan vrouwen beginnen dat bespaard je al gauw de helft qua uitgaan om over een vaste relatie nog maar niet te beginnen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet geld hebben voor vakantie en uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |