quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check dit eens.
http://www.worldstarhipho(...)wshheqk63mhEuE2M7JIe
Toch gewoon terecht of niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check dit eens.
Ik vind jou ook een schatje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Combinatie tussen het filmpje zelf en toch ook die dubbelpost. Je wordt toch wel geacht Happel zijn post gedrag te spytoolen. Afgetreden mod of niet hij verdient toch je respect. Ook al was hij gewoon een tyfusmod.
Terecht, kuthond.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check dit eens.
quote:
Aldus Facebookquote:Ik heb ook nog niet gekeken, maar ik ben sowieso voor het neerschieten van agenten.
Oke.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Combinatie tussen het filmpje zelf en toch ook die dubbelpost. Je wordt toch wel geacht Happel zijn post gedrag te spytoolen. Afgetreden mod of niet hij verdient toch je respect. Ook al was hij gewoon een tyfusmod.
Kerel is gewoon geboeid denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie er een bewusteloze man liggen en een hond die die agent aanvalt die naar die man wil gaan, neerschieten dat kutbeest toch.
Al is het dan wel weer bizar dat er daarna niet meer naar die kerel wordt omgekeken.
oh nou dagquote:
Hij is sowieso niet geboeid, heeft aan aanval ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kerel is gewoon geboeid denk ik.
Die agent die trok en schoot wel echt snel en netjes trouwens hoor
Heb je d'r gegevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Cara het volgende:
erg leuke succesvolle date gehad vanavond. cara is tevreden.
Ik hoop niet dat je in de nabijheid van die chick ook over jezelf in de derde persoon praat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Cara het volgende:
erg leuke succesvolle date gehad vanavond. cara is tevreden.
Kan het ook niet helemaal goed zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet geboeid, heeft aan aanval ofzo.
26 topics in 2 dagen. Valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Is het hier de laatste dagen rustig ofzo?
Dat valt erg mee ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
26 topics in 2 dagen. Valt wel mee denk ik
nee, relatiepotentiequote:
nee, nee en nee. en neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je in de nabijheid van die chick ook over jezelf in de derde persoon praat.
Nee, maar die zijn wel fucking heet daar ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog een hete bulgaarse aangepakt daar of niet
Lollerskatesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef Cara het volgende:
breaking news: Van Persie failed his medical due to having to carry Arsenal on his back for the entire season
Je hebt Littlerabbit trots gemaakt met het niet verneuken van je date. Littlerabbit vindt dat je ondanks je Rotterdamse accent best een toffe peer bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:41 schreef Cara het volgende:
zo het is weer leuk geweest voor vanavond, weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |