Ik ben druk aan het DM'en met mijn internetvriendje Smoofie. Druk, druk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kan niemand even Stijn welterusten wensen?
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet geld hebben voor vakantie en uitgaan
Nee, wel een bulgaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Davy nog een pols hoertje geneukt op je Verjaardag?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft vaag hoe Kluivert zijn zoon op hem lijkt
Goed idee!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft vaag hoe Kluivert zijn zoon op hem lijkt
[..]
Ach joh gewoon niet aan vrouwen beginnen dat bespaard je al gauw de helft qua uitgaan om over een vaste relatie nog maar niet te beginnen...
Ja tenzij je die zuster weer weet te traceren en aan de haak slaatNiks mis met het zijn van een toyboy
Ja man zit weer even in de lobby. Is hier nu 0:44 volgens mij (of ik heb de NL tijd op de laptop). Mooi man lekker weertje, na 2 dagen al zo bruin als een eckte Turk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fawaka rensie jij op vakantie zag ik?
30 augustus pas een gezellig blablabla praatje dus ik kan nog wel even uit mijn neus vretend Fok!kenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb trouwens nog maar 1 week vakantiewat is deze.
27 aug begin ik gewoon weer, gelijk weer colleges e.d. zal zeer wennen zijn na 2 (?) echt niks hebben gedaan. Misschien volgende week een beetje de stof doorlezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
30 augustus pas een gezellig blablabla praatje dus ik kan nog wel even uit mijn neus vretend Fok!ken
De kans dat je dat daadwerkelijk gaat doen schat ik op zo'n 1%.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
27 aug begin ik gewoon weer, gelijk weer colleges e.d. zal zeer wennen zijn na 2 (?) echt niks hebben gedaan. Misschien volgende week een beetje de stof doorlezen.
Misschien nog wel minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat je dat daadwerkelijk gaat doen schat ik op zo'n 1%.
Niks mis met goede voornemens. Al acht ik de kans dat Frankrijk weer een grootmacht wordt inderdaad groter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Als ik nu in slaap kan vallen pak ik toch nog 4 1/2 uur slaap mee.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |