Ziet er een beetje uit als Warcraft 3. Niks mis met strategy spellen in mijn beleving, sterker nog was ik er maar wat beter in dan speelde ik het ook.quote:
ik ga ervan uit dat ze ook die 1 jaar speling wegschrappen. 4 jaar moet wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt toch 1 jaar speling? Of ga je er voor het gemak vanuit dat je deze opleiding niet binnen 4 jaar voltooid?
waar ben je dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
En Caland inderdaad achter de chicks aangaan kan nu in de disco, is 02:15 hier maar heb vanavond geen zin morgen maar weer haha. In Zwembad nog niet echt iets geregeld alleen beetje praten maar ze kennen me in iedergeval al. 50% is hier Nederlands
Oja Turken die gaan opdrukken langs de kant van het zwembad
Lijkt mij stug, zeker nu deze boete al onder druk staat. Al ga ik er wel vanuit dat het gewoon in stand gehouden wordt. Voor veel partijen is het ook een leuk verkiezingspraatje momenteel, CDAquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat ze ook die 1 jaar speling wegschrappen. 4 jaar moet wel lukken denk ik.
De disco? Ben je op centerparks?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
En Caland inderdaad achter de chicks aangaan kan nu in de disco, is 02:15 hier maar heb vanavond geen zin morgen maar weer haha. In Zwembad nog niet echt iets geregeld alleen beetje praten maar ze kennen me in iedergeval al. 50% is hier Nederlands
Oja Turken die gaan opdrukken langs de kant van het zwembad
volgende week het debat. zeker even live volgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij stug, zeker nu deze boete al onder druk staat. Al ga ik er wel vanuit dat het gewoon in stand gehouden wordt. Voor veel partijen is het ook een leuk verkiezingspraatje momenteel, CDA
Ga dat internet eens af dan man. Tegen deze tijd ligt er vast wel ergens een bezopen Engelse die je kan aandouwen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
@caland
Stikt hier van de beachclubs, strandtenten en barren op dit Resort. Is gewoon een groot dorp zeg maar. En geloof me dit is geen Center Parks
hij kan in ieder geval als een echt nederland al een plekje reserveren bij het zwembad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga dat internet eens af dan man. Tegen deze tijd ligt er vast wel ergens een bezopen Engelse die je kan aandouwen.
Allemaal kut joh. Leuk zo'n debat maar dat nieuwe kabinet komt er op zijn snelst eind september en Zijlstra heeft al aangekondigd dat het wat hem betreft gewoon in stand wordt gehouden en ach... De PVDA die het dan enkel op Hogergeleide met een super baan wil verhalen vind ik alweer te populistisch klinken om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgende week het debat. zeker even live volgen.
Russen hebben daar ook een handje van. Dat is sowieso echt enorm kankervolk op vakantie. De kerels dan. Dacht altijd dat ik me het meest stoorde aan die Hollanders, blijken de Russen nog veel erger te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij kan in ieder geval als een echt nederland al een plekje reserveren bij het zwembad.
Op de campings zijn het tokkies, op dat soort resorts pretentieuze tokkies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Nederlanders hier zijn niet die tokkies die ik altijd tegenkwam op de campings in Frankrijk.
ja op wie moet ik nou stemmen zodat dat gezwel van ons "kennis"economie weggaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal kut joh. Leuk zo'n debat maar dat nieuwe kabinet komt er op zijn snelst eind september en Zijlstra heeft al aangekondigd dat het wat hem betreft gewoon in stand wordt gehouden en ach... De PVDA die het dan enkel op Hogergeleide met een super baan wil verhalen vind ik alweer te populistisch klinken om serieus te nemen.
Wat vind je van je zelf dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de campings zijn het tokkies, op dat soort resorts pretentieuze tokkies.
Ik vind mezelf wel een aardige tokkie als ik op vakantie ga, ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat vind je van je zelf dan?
Skonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Fototje van 1 van de zwembaden hier:
[ afbeelding ]
Ik moet mij nog laten overtuigen iig maar er zit niemand, of beter gezegd geen enkele partij bij waar ik blij van wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja op wie moet ik nou stemmen zodat dat gezwel van ons "kennis"economie weggaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |