ik zal de eerste week in tilburg ook wel bagger slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
True dat.
Al leg ik me er tegenwoordig bij neer dat ik op nachten als deze nauwelijks slaap. Vaak slaap ik dan juist wel weer goed.
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal de eerste week in tilburg ook wel bagger slapenbed bij mijn ouders is toch echt 50x beter.
En te lui om het matras om te wisselen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal de eerste week in tilburg ook wel bagger slapenbed bij mijn ouders is toch echt 50x beter.
thuis een of ander duur bed geval, in tilburg het goedkoopste bed van de ikeaquote:
Waarom wissel je niet om dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
thuis een of ander duur bed geval, in tilburg het goedkoopste bed van de ikea
en dan weer een heel bed 4 trappen naar beneden en omhoog tillen? Ben net als donraja daar vrij lui in.quote:
Viespeuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:00 schreef napoleonfour het volgende:
ding kraakt aan alle kanten, onderbuurman is altijd vrij content als ik een chick mee naar huis neem
Kan je hem niet uit elkaar halen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan weer een heel bed 4 trappen naar beneden en omhoog tillen? Ben net als donraja daar vrij lui in.
Dood is zo permanent. Zolang iemand haar stembanden er rectaal uittrekt ben ik ook tevreden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
Yvon Jaspers moet echt een snelle en heel pijnlijke dood sterven. Echt.
Ja, maar dan loop je nog het risico dat je haar 's ochtends ziet bij het dovenjournaal met d'r blije bakkes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dood is zo permanent. Zolang iemand haar stembanden er rectaal uittrekt ben ik ook tevreden.
oh dat zou best kunnen, maar ik heb daar weinig zin in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je hem niet uit elkaar halen dan.
Dus slaap je maar 3/4 van de tijd op een kutbed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zou best kunnen, maar ik heb daar weinig zin in.
Even de afkorting vertalen voor de niet nerds onder ons?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Zitten hier serieus mensen LOL te gamen naast mij. Kut Jappen.
zo ervaar ik het echte studentleven denk ik. moet ook weer niet te luxe worden he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus slaap je maar 3/4 van de tijd op een kutbed.
Geen idee wat LOL is maar jij zit toch op het internet in de lobby?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Zitten hier serieus mensen LOL te gamen naast mij. Kut Jappen.
Zeker met die langstudeerboete, je moet wel gemotiveerd blijven om het snel af te ronden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo ervaar ik het echte studentleven denk ik. moet ook weer niet te luxe worden he?
Zo'n levenloos kut spel erger dan World of Warcraft. Maar zit inderdaad hier in de lobby te genieten van me cocktail en op Fok!, Twitter en Facebook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat LOL is maar jij zit toch op het internet in de lobby?
[..]
Zeker met die langstudeerboete, je moet wel gemotiveerd blijven om het snel af te ronden?
uiteraard! zo vroeg mogelijk op want anders pijn aan de rugquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat LOL is maar jij zit toch op het internet in de lobby?
[..]
Zeker met die langstudeerboete, je moet wel gemotiveerd blijven om het snel af te ronden?
Oja, jij was op vakantie. Moet je niet achter de wijven aanzitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n levenloos kut spel erger dan World of Warcraft. Maar zit inderdaad hier in de lobby te genieten van me cocktail en op Fok!, Twitter en Facebook:')
Je krijgt toch 1 jaar speling? Of ga je er voor het gemak vanuit dat je deze opleiding niet binnen 4 jaar voltooid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard! zo vroeg mogelijk op want anders pijn aan de rug. Nee die boete krijg ik sowieso, heb 1 jaar weggegooid aan een opleiding die ik echt niet leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |