Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.quote:
Ruzie met je maten gehad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Vertel, ik ga zaterdagnacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ruzie met je maten gehad?
Naar de Playboy geweest, zit naast de Orange volgens mij?
Maar ze hebben je niet geslagen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.
Waar zit je?quote:
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar ze hebben je niet geslagen?
Klein stukje buiten het centrum, hotel imperial. Met privéstrandje inclusief gratis strandbar enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Kroegentochten zijn pure aids ja. Gewoon je eigen gang is 10x beter. Ben je nog in de Iceberg geweest? Dat vond ik echt een kankerdikke tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Ah, dat klinkt wel als Feijenoordsupporters, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.
Kanker gewoon op dudequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
heeeey[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En wie mag jij nu weer zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
heeeey[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mongool die hier altijd vervelend komt zijn
Ik las dat inderdaad. Wat was dat voor een mongool, joh?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?
Ja zeker vet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kroegentochten zijn pure aids ja. Gewoon je eigen gang is 10x beter. Ben je nog in de Iceberg geweest? Dat vond ik echt een kankerdikke tent.
laatste keer dat ik hier was was een week geleden ofzo en toen heb ik gewoon hallo gezegd, ik snap deze vijandigheid nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mongool die hier altijd vervelend komt zijn
Die gast met zijn 'alle voetballers verdienen teveel' gejank?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?
Één of andere kankernerd. Weet ik het.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik las dat inderdaad. Wat was dat voor een mongool, joh?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
laatste keer dat ik hier was was een week geleden ofzo en toen heb ik gewoon hallo gezegd, ik snap deze vijandigheid niet
Dude nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker vet.
En glade viking vond ik zelf nog vetter overigens. Alleen dat naakt óp de bar dansen doe ik niet meer.
Die shotjes kosten echt helemaal niks daar godver.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel als Feijenoordsupporters, ja.
Zelf een kroegentocht doen is beter. En dan bij elke kroeg een shotje doen.
[ afbeelding ]
Wtf, waarom dat dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude nee, gewoon nee.
Ik vond dat zo naar daar he, loop je lekker te zuipen, staat er een dude naakt op de bar. Doe goffetomme normaal joh, laat dat aan de wijven over
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hierquote:
Ach man laatste avond zal míj aan mij reet roesten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude nee, gewoon nee.
Ik vond dat zo naar daar he, loop je lekker te zuipen, staat er een dude naakt op de bar. Doe goffetomme normaal joh, laat dat aan de wijven over
De tering dat klinkt nog beter ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein stukje buiten het centrum, hotel imperial. Met privéstrandje inclusief gratis strandbar enzo.
Gratis shuttleservice naar de boulevard, dus dat is wel relaxed.
zei toch dat de viking geweldig was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker vet.
En glade viking vond ik zelf nog vetter overigens. Alleen dat naakt óp de bar dansen doe ik niet meer.
Staat nu al ergens op internetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach man laatste avond zal míj aan mij reet roesten.
Voor die miljoenmiljard plaatjes die ze postten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoof en DP nog een week gebanned
Oh.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat nu al ergens op internet
Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor die miljoenmiljard plaatjes die ze postten?
ik heb je op negeren staan hoezo zie ik je kankerposts alsnogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hier
Gewoon wegwezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hier
het spijt mequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb je op negeren staan hoezo zie ik je kankerposts alsnog
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme nooit geweten dat krokodillen zo gevaarlijk zijnen daarom kijk ik Schwarzenegger films.
Ik zie nu pas dat je abo hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Saind het volgende:
Hoe negeer je iemand fatsoenlijk? Deze shit werkt niet
[ afbeelding ]
Hij wilde minderen. 'De zolang ik geen geld op mijn rekening heb koop ik zelfs geel Euroshopper bier' methode van Sonja Bakker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een nepstudent, bier inleveren voor een fokabbo
mwa, dat werkt bij mij niet zo goed, dan ga ik nl aan de spiritusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wilde minderen. 'De zolang ik geen geld op mijn rekening heb koop ik zelfs geel Euroshopper bier' methode van Sonja Bakker.
hey die shit was gratis.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een nepstudent, bier inleveren voor een fokabbo
nuttigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Saind het volgende:
[..]
hey die shit was gratis.
Tot morgen, dan ben ik er vanaf
Heb net pas m'n eerste opengetrokken! Ben ook net een half uur uit de auto dus dat scheelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
mwa, dat werkt bij mij niet zo goed, dan ga ik nl aan de spiritus
Ik heb prijsvragen opgegevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
nuttig
ik moet ook nog eens aan die fok prijsvragen mee doen, de helft van de tijd win ik nog wat ook
ik normaal ook, maar bij fok heb ik altijd geluk. 5 keer meegedaan, 3 keer wat gewonnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb prijsvragen opgegevenHet enige wat ik ooit gewonnen heb is een CD van Akon
![]()
nee toch
Nog wat leuks/zinnigs? Ik heb volgens mij ook een aantal keer een poging gegeven toen de prijzen nog wel te doen waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar bij fok heb ik altijd geluk. 5 keer meegedaan, 3 keer wat gewonnen
yoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Adames het volgende:
wel flut dingen trouwens, een PS3 spel, een of ander boek van een Nederlandse schrijver en een jaarabonnement op US Sports.
Nu ik het er toch over heb, wie woont in Eindhoven en is geïnteresseerd in US Sports?
ik fiets toch elke week de hele stad rond. breng ik ze wel langs mocht ik weer eens in gestel zijnquote:
nee USA sports is een tijdschrift, maandbladquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
yo
Oh maar heb je zeker digitale tv nodig?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik fiets toch elke week de hele stad rond. breng ik ze wel langs mocht ik weer eens in gestel zijn
Oh, foutje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nee USA sports is een tijdschrift, maandblad
http://www.usasports.nl/
en basketbal zo te zien uiteraardquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Oh, foutje.
Nah ja zeker alleen American Football en honkbal? Leuk om naar te kijken vaak, dat wel, maar om nou uitgebreid te gaan zitten lezen
Ook leuk om te kijken, maar al die clubs enzo boeien me geen flikkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
en basketbal zo te zien uiteraard
Dat is wel aardig kansloos ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
valt toch mee, Rens en volgens mij een aantal anderen gaan er elke middag al om half 3 uit
Snap dat bizarre uitslapen nooit zo goed... Zit je dan wakker te blijven als iedereen al tukt, mwahquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel aardig kansloos ja.![]()
Al heb ik ook wel een periode gehad dat ik elke dag 1 uur 's middags wakker werd ofzo.
Maar Rens heeft zo'n bizar ritme volgens zichzelf. 1 dag vroeg opstaan en je bent er van af, maar okequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Snap dat bizarre uitslapen nooit zo goed... Zit je dan wakker te blijven als iedereen al tukt, mwah
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Fijnste is gewoon 9 uur je bed uit, rustig ontbijten, koffie drinken en een peuk roken.
Kutte is dat ik in een werkweek van een avond naar ochtenddienst ga. Liefst sta ik elke dag om 6-7 uur op, dan werken. Lekker 2-3 uur 's middags klaar. Heerlijk als je eenmaal dat ritme te pakken hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Fijnste is gewoon 9 uur je bed uit, rustig ontbijten, koffie drinken en een peuk roken.
wat voor eenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
9 maanden gestopt, van de vakantie 3 sigaren gerookt, in 2 weken ofzo. Heb écht moeite gehad niet weer te beginnen
Da's eigenlijk het beste ja. Maar dan moet je 's nachts vroeg naar bed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kutte is dat ik in een werkweek van een avond naar ochtenddienst ga. Liefst sta ik elke dag om 6-7 uur op, dan werken. Lekker 2-3 uur 's middags klaar. Heerlijk als je eenmaal dat ritme te pakken hebt.
Oud Kampen.quote:
oud kampen vind ik een beetje erg muf, montecristo is een longfiller?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Oud Kampen.
Oma overleden en met een oom die veel rookt een paar sigaren weggepaft. Was wel lekker na al de stress van begrafenis organiseren. Niet heel slim though.
En in Bulgarije een van wat Belgen gekregen, Montecristo, ik geloof no. 6
Valt wel mee. Om 1 uur gaan pitten, 6-7 uur opstaan. Ligt er maar net aan hoelaat die rit begint.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's eigenlijk het beste ja. Maar dan moet je 's nachts vroeg naar bed.
Ik ben een avondmens dus kan er 's morgens niet uit. Af en toe lastig met 2 kleine koters.
Ik heb meer slaap nodig. Anders word ik wat cranky.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Om 1 uur gaan pitten, 6-7 uur opstaan. Ligt er maar net aan hoelaat die rit begint.
Muf, tsjah, vind ze wel te pruimen. Toen ik nog veel rookte had ik eigenlijk altijd Balmoral, dat wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
oud kampen vind ik een beetje erg muf, montecristo is een longfiller?
Moods heb ik eigenlijk nooit op, voel ik me te goed voorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef Adames het volgende:
die tankstation sigaartjes vind ik niks, op zijn hoogst nog Justus van Maurik nog en zelfs die liever niet. Moods wel als je zin hebt in veredelde sigaretten. Laatste tijd rook ik ook wel eens van die naamloze Cubaanse (zal wel Dominicaans zijn) sigaren, gewoon shortfiller en niet al te dik. Hebben een fijne zachte smaak en kosten eigenlijk geen drol.
oh ja, die zijn ook wel oke ja. maar met name de meharis en la paz, wat was dat voor ietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Muf, tsjah, vind ze wel te pruimen. Toen ik nog veel rookte had ik eigenlijk altijd Balmoral, dat wel.
En longfiller geloof ik wel ja.
die cubaanse/dominicaanse zijn volgens mij even duur als sigaretten. slaat nergens op. moods inderdaad ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Moods heb ik eigenlijk nooit op, voel ik me te goed voor
En om gewoon zo weg te paffen zijn die normale sigaren best te doen, is ook wel betaalbaar met een sigaar of 2 per dag, goede sigaren worden dan zo duur hé.
La Paz volgens mij ooit wel eens op maar was op een feestje en dus niet veel van geproefd. Meharis nooit op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, die zijn ook wel oke ja. maar met name de meharis en la paz, wat was dat voor iets![]()
Tsja, ik voel de weinige slaap meestal wel aan het eind van de week, ja. Of ik slaap soms 's middags een uurtje bij. Maar ik slaap heel slecht in, en ook niet zoveel nodig lijkt het. Soms ook 3-4 uur op een nacht, zoals straks ook wel weer het geval zal zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb meer slaap nodig. Anders word ik wat cranky.
Toen ik stopte rookte ik 1.5e doos sigaren in de week, een slof Gauloises en nog iets van 2 pakken van nelle zwaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
die cubaanse/dominicaanse zijn volgens mij even duur als sigaretten. slaat nergens op. moods inderdaad ook.
al rook ik eigenlijk maar 1 keer per week, in de kroeg af en toe als ik met vrienden ben die die ook roken, dan nog eens een tweede dag in de week.
Ja zo'n ranzige van 1,50 zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
Weet eigenlijk nooit hoe je die sigaren moet roken, de ene wel over je longen, de ander niet.
Begin er dan ook niet aan. Wel eens voor de show van die kneiterdikke gehaald, maar die zijn ook maar smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |