Gewoon wegwezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hier
het spijt mequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb je op negeren staan hoezo zie ik je kankerposts alsnog
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme nooit geweten dat krokodillen zo gevaarlijk zijnen daarom kijk ik Schwarzenegger films.
Ik zie nu pas dat je abo hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Saind het volgende:
Hoe negeer je iemand fatsoenlijk? Deze shit werkt niet
[ afbeelding ]
Hij wilde minderen. 'De zolang ik geen geld op mijn rekening heb koop ik zelfs geel Euroshopper bier' methode van Sonja Bakker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een nepstudent, bier inleveren voor een fokabbo
mwa, dat werkt bij mij niet zo goed, dan ga ik nl aan de spiritusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wilde minderen. 'De zolang ik geen geld op mijn rekening heb koop ik zelfs geel Euroshopper bier' methode van Sonja Bakker.
hey die shit was gratis.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een nepstudent, bier inleveren voor een fokabbo
nuttigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Saind het volgende:
[..]
hey die shit was gratis.
Tot morgen, dan ben ik er vanaf
Heb net pas m'n eerste opengetrokken! Ben ook net een half uur uit de auto dus dat scheelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
mwa, dat werkt bij mij niet zo goed, dan ga ik nl aan de spiritus
Ik heb prijsvragen opgegevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
nuttig
ik moet ook nog eens aan die fok prijsvragen mee doen, de helft van de tijd win ik nog wat ook
ik normaal ook, maar bij fok heb ik altijd geluk. 5 keer meegedaan, 3 keer wat gewonnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb prijsvragen opgegevenHet enige wat ik ooit gewonnen heb is een CD van Akon
![]()
nee toch
Nog wat leuks/zinnigs? Ik heb volgens mij ook een aantal keer een poging gegeven toen de prijzen nog wel te doen waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar bij fok heb ik altijd geluk. 5 keer meegedaan, 3 keer wat gewonnen
yoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Adames het volgende:
wel flut dingen trouwens, een PS3 spel, een of ander boek van een Nederlandse schrijver en een jaarabonnement op US Sports.
Nu ik het er toch over heb, wie woont in Eindhoven en is geïnteresseerd in US Sports?
ik fiets toch elke week de hele stad rond. breng ik ze wel langs mocht ik weer eens in gestel zijnquote:
nee USA sports is een tijdschrift, maandbladquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
yo
Oh maar heb je zeker digitale tv nodig?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik fiets toch elke week de hele stad rond. breng ik ze wel langs mocht ik weer eens in gestel zijn
Oh, foutje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nee USA sports is een tijdschrift, maandblad
http://www.usasports.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |