Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.quote:
Ruzie met je maten gehad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Vertel, ik ga zaterdagnacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ruzie met je maten gehad?
Naar de Playboy geweest, zit naast de Orange volgens mij?
Maar ze hebben je niet geslagen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.
Waar zit je?quote:
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar ze hebben je niet geslagen?
Klein stukje buiten het centrum, hotel imperial. Met privéstrandje inclusief gratis strandbar enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Kroegentochten zijn pure aids ja. Gewoon je eigen gang is 10x beter. Ben je nog in de Iceberg geweest? Dat vond ik echt een kankerdikke tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Ah, dat klinkt wel als Feijenoordsupporters, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.
Kanker gewoon op dudequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
heeeey[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En wie mag jij nu weer zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
heeeey[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mongool die hier altijd vervelend komt zijn
Ik las dat inderdaad. Wat was dat voor een mongool, joh?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?
Ja zeker vet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kroegentochten zijn pure aids ja. Gewoon je eigen gang is 10x beter. Ben je nog in de Iceberg geweest? Dat vond ik echt een kankerdikke tent.
laatste keer dat ik hier was was een week geleden ofzo en toen heb ik gewoon hallo gezegd, ik snap deze vijandigheid nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mongool die hier altijd vervelend komt zijn
Die gast met zijn 'alle voetballers verdienen teveel' gejank?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Roderick vannacht, iemand hem nog gespot?
Één of andere kankernerd. Weet ik het.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik las dat inderdaad. Wat was dat voor een mongool, joh?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
laatste keer dat ik hier was was een week geleden ofzo en toen heb ik gewoon hallo gezegd, ik snap deze vijandigheid niet
Dude nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker vet.
En glade viking vond ik zelf nog vetter overigens. Alleen dat naakt óp de bar dansen doe ik niet meer.
Die shotjes kosten echt helemaal niks daar godver.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel als Feijenoordsupporters, ja.
Zelf een kroegentocht doen is beter. En dan bij elke kroeg een shotje doen.
[ afbeelding ]
Wtf, waarom dat dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude nee, gewoon nee.
Ik vond dat zo naar daar he, loop je lekker te zuipen, staat er een dude naakt op de bar. Doe goffetomme normaal joh, laat dat aan de wijven over
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hierquote:
Ach man laatste avond zal míj aan mij reet roesten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude nee, gewoon nee.
Ik vond dat zo naar daar he, loop je lekker te zuipen, staat er een dude naakt op de bar. Doe goffetomme normaal joh, laat dat aan de wijven over
De tering dat klinkt nog beter ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein stukje buiten het centrum, hotel imperial. Met privéstrandje inclusief gratis strandbar enzo.
Gratis shuttleservice naar de boulevard, dus dat is wel relaxed.
zei toch dat de viking geweldig was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker vet.
En glade viking vond ik zelf nog vetter overigens. Alleen dat naakt óp de bar dansen doe ik niet meer.
Staat nu al ergens op internetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach man laatste avond zal míj aan mij reet roesten.
Voor die miljoenmiljard plaatjes die ze postten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoof en DP nog een week gebanned
Oh.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat nu al ergens op internet
Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor die miljoenmiljard plaatjes die ze postten?
ik heb je op negeren staan hoezo zie ik je kankerposts alsnogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vind dat we allemaal broeders zijn en normaal met elkaar om moeten gaan, sowieso goede mensen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |