Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.quote:
Ruzie met je maten gehad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Vertel, ik ga zaterdagnacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunny Beach ja, wijven uit urk wtf.
Ruzie hebben met jullie vrienden wtf.
En die striptenten zijn daar ook super bizar.
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ruzie met je maten gehad?
Naar de Playboy geweest, zit naast de Orange volgens mij?
Maar ze hebben je niet geslagen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee F'noorders werd helemaal gek van Ajax want was dronkén en toen hadden gasten shirtjes van AZ aan getrokken puur óm te proveceren. Nee, go go girls, echt een bizarre tent.
Waar zit je?quote:
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar ze hebben je niet geslagen?
Klein stukje buiten het centrum, hotel imperial. Met privéstrandje inclusief gratis strandbar enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Kroegentochten zijn pure aids ja. Gewoon je eigen gang is 10x beter. Ben je nog in de Iceberg geweest? Dat vond ik echt een kankerdikke tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik zat in het centrum en dat was wel echt heerlijk hoor. Criminaliteit is zwaar overdreven en zijn zat strandpartys wij gingen naar Noorse voor 35 euro, en gratis drank en eten.
Kroegentochten zijn geen zak aan overigens.
Ah, dat klinkt wel als Feijenoordsupporters, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje gooien met stoelen en toen kwam de beveiliging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |