Denk dat ik voor het eerst niet ga stemmen. Of blanco. Of de seniorenpartij ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij nog laten overtuigen iig maar er zit niemand, of beter gezegd geen enkele partij bij waar ik blij van wordHet zijn sowieso veelte veel partijen maar dat terzijde.
oh ik niet. Jij hebt zeker ook voor je vakantie shirts laten bedrukken met jullie bijnamen? Callie, Matsoe, Immers, wat staat er bij jou op?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel een aardige tokkie als ik op vakantie ga, ja.
Doneer je stem dan nog aan de Piratenpartij. Hoewel de Nederlanders op de kieslijst niet erg professioneel overkomen is hun programma wel het beste in mijn optiek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik voor het eerst niet ga stemmen. Of blanco. Of de seniorenpartij ofzo.
Haha, nee. Wel gedaan overigens toen ik 16 was en naar Renesse ging.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik niet. Jij hebt zeker ook voor je vakantie shirts laten bedrukken met jullie bijnamen? Callie, Matsoe, Immers, wat staat er bij jou op?
Waar is Fototje 1 van de chicks daar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Fototje van 1 van de zwembaden hier:
[ afbeelding ]
Ik heb ook weleens zo'n shirt gekregen... Voordat ik het wist had ik nog een snor ook godverdomme.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik niet. Jij hebt zeker ook voor je vakantie shirts laten bedrukken met jullie bijnamen? Callie, Matsoe, Immers, wat staat er bij jou op?
Komen nog. Zit nu een mooie (nederlandse) meidengroep tegenover mij van leeftijd rond de 22/23. Maar een foto maken met de webcam van de laptop valt erg op xD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar is Fototje 1 van de chicks daar?
laptop dicht en erheen lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen nog. Zit nu een mooie (nederlandse) meidengroep tegenover mij van leeftijd rond de 22/23. Maar een foto maken met de webcam van de laptop valt erg op xD.
Dan vraag je ze. Niet zo verlegen je ziet ze toch nooit meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen nog. Zit nu een mooie (nederlandse) meidengroep tegenover mij van leeftijd rond de 22/23. Maar een foto maken met de webcam van de laptop valt erg op xD.
Worden omringt door Turkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vraag je ze. Niet zo verlegen je ziet ze toch nooit meer
Vraag gewoon of ze even met je op de foto willen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wees dan een ridder en redt die arme dames.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef Typisch het volgende:
Rens geef ze gewoon wat alcohol, Britste wijven gaan dan naakt op de bar dansen.
Haha is toch gratis hier, alleen is het 18+ gvd dus kan niet zelf halen denk ik. Tot nu toe haalt me pa voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef Typisch het volgende:
Rens geef ze gewoon wat alcohol, Britste wijven gaan dan naakt op de bar dansen.
Beetje aanpappen met de barman. Zo kwam ik ook aan de drank toen ik in turkije was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha is toch gratis hier, alleen is het 18+ gvd dus kan niet zelf halen denk ik. Tot nu toe haalt me pa voor mij
Vraag die chicks of ze wat drank voor je willen halen, goede opener!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha is toch gratis hier, alleen is het 18+ gvd dus kan niet zelf halen denk ik. Tot nu toe haalt me pa voor mij
Ik niet. Enige wat nu nog in de planning staat is met een vriend naar Doetinchem rijden zodat ik zijn oude auto naar huis kan rijden mocht hij de auto welke hij daar op het oog heeft kopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb trouwens wel een goed weekend in het vooruitzicht.
Als ze naar de kamers lopen ben je nog precies op tijd jongquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
Oké ze lopen nu van de bar naar de kamers ben dus te laat. Maar ik zit hier nog 2 weken dus er komt nog wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |