Mag jij de volgende.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen flauwerd.
Action, 5 euro!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Noodlez het volgende:
Zijn er nog ergens goedkope klapstoeltjes in de aanbieding? Heb er nog een nodig!
http://www.blokker.nl/web(...)4606&productId=78770quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Noodlez het volgende:
Zijn er nog ergens goedkope klapstoeltjes in de aanbieding? Heb er nog een nodig!
Welke TT wil je hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen flauwerd.
Wordt iig niet snel gejatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)4606&productId=78770
We zullen sterven. Maar wel op Lowlands.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef leeell het volgende:
zondag wordt hel
ik hoop dat ik het loopje van camping 3 naar de alpha overleef
Doe maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:13 schreef -Dries- het volgende:
Misschien even een centraal topic maken voor het watergevecht met algemene info voordat iedereen dezelfde vragen gaat stellen?
Bazenstoel, plus hij is mega lichtgewicht en er zit een handig draagding aan de zak.quote:
bn je saggo ofso :s:squote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:13 schreef friekin_ het volgende:
Geen zin in. Ze zoeken het maar op op fb.
LL-pleelist op spotifyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef TWP het volgende:
Die Rough Guide To Lowlands 2012 van Dj Sandeman werkt ook wel sfeerverhogend.
heb mij daarnet de onderste aangeschaft bij Big Bazar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Noodlez het volgende:
Stiekem vind ik die van jou ook een stuk leuker, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:21 schreef friekin_ het volgende:
Soppen en nattigheid, HET WATERGEVECHT
Mij benieuwen of we 'm dit jaar hoger krijgen..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
heb mij daarnet de onderste aangeschaft bij Big Bazar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
2003, ik had toen geen vriendin, wilde die wel graag, en deed er nog moeite voor ook
WAT een kneus
Ok, dan mogen ze (Guiness) hun eigen site wel eens updaten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Helaas, hij staat inmiddels op 3.477
http://www.telegraaf.nl/b(...)_watergevecht__.html
Op fb staan ze op 3800quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ok, dan mogen ze (Guiness) hun eigen site wel eens updaten.Voor een geldige recordpoging moet er dacht ik ook een afgevaardigde van het GBOWR bij zijn?
Gewoon naar denne winkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef Noodlez het volgende:
Tyfus Blokker, voor 14.00 uur besteld = morgen ontvangen. Toevallig ergens een online mogelijkheid waarbij ik morgen dat ding ontvang?
-> royale opblaasunit die de Hema me vast gaat bieden daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ok, wannabee-koning dan. Ik denk meer aan mijn campingstoeltje (die van 6¤ bij de Action!),
ja zo'n heerlijke dikke blauwequote:mijn kingsize-luchtbed,
sjouwwerkquote:sfeerverlichting, whiskey,
dat hebben ze gewoon op Lowlandsquote:verse koffie s'ochtends,
eten genoeg op Lowlandsquote:instant-noodles,
er gaat niks boven de Barleducpakkenquote:de opvouwbare jerrycan (bijna gratis)
quote:en het flesje siroop (thanks voor de tip!) etc.
Ik heb er gewoon veel zin in denk ik
ik ga niet een heel topic door lezen. quote het even.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Controle op lowlands. nike ingang
niet echt duidelijke en veel informatie ofzo hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik ga niet een heel topic door lezen. quote het even.
Post uit 2009 hé...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
niet echt duidelijke en veel informatie ofzo hoor
[..]
dan moet het meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Koffie zetten en noodles horen gewoon bij mijn LL-gevoel
en cake!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Rebubbled het volgende:
Is die Jezustent er eigenlijk nog weleens? Gratis koffie, broodjes en fruit. Fuck yes.
Koffie voor een gebedje?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Rebubbled het volgende:
Is die Jezustent er eigenlijk nog weleens? Gratis koffie, broodjes en fruit. Fuck yes.
Je hoefde niet eens over de heer te praten. Enkel koffie scoren was ook goed. Goedkope Lowlands was dat..quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
En denk eraan, 's nachts is het koud.
Oh god! gratis koffie! xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je hoefde niet eens over de heer te praten. Enkel koffie scoren was ook goed. Goedkope Lowlands was dat..
Het trekt rete vochtig op daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef Rebubbled het volgende:
[..]18/20 graden. Check buienradar 5 dagen per 3 uur.
Of dat is alleen bij mijn tent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het trekt rete vochtig op daar.
Ik voel me heel dom nu, maar wat heeft vocht te maken met warmte?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Of dat is alleen bij mijn tent.
Ik zeg al niets meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik voel me heel dom nu, maar wat heeft vocht te maken met warmte?
Door vocht voelt t warmer aan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik voel me heel dom nu, maar wat heeft vocht te maken met warmte?
Danku. Gvd 7 jaar LL gedaan en nog lopen mensen te haten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef vault_tec het volgende:
lowlands is koud in de avond. neem een trui mee.
Jaar 8 hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Danku. Gvd 7 jaar LL gedaan en nog lopen mensen te haten.
Overigens niet chag, gewoon druk bezig
tuurlijk neem ik een trui meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Danku. Gvd 7 jaar LL gedaan en nog lopen mensen te haten.
Overigens niet chag, gewoon druk bezig
als je tot laat door gaat is een trui fijn. Neem er maar gewoon 1 mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:23 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Jaar 8 hier.Voorgaande jaren, ja, dit jaar? 20 graden 's nachts! 20! Hoe is dat koud? Hoe maakt vocht het koud?
Dat was ik wel van plan ja. Maar dat beantwoord niet hoe vocht dingen minder warm maakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je tot laat door gaat is een trui fijn. Neem er maar gewoon 1 mee.
ze heeft het druk en volgens mij wil je der afzeiken dus kleine kans dat ze nog gaat reagerenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:25 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan ja. Maar dat beantwoord niet hoe vocht dingen minder warm maakt.
Huh, nee?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ze heeft het druk en volgens mij wil je der afzeiken dus kleine kans dat ze nog gaat reageren
Oké.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:39 schreef LatonOne het volgende:
pak nou gewoon die trui en accepteer het als een raadsel
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Bijna WEEKEND
Woensdag pas weer werken(dinsdag heb ik mijn ouwe-lullen-bij-kom-dag)
Ik neem mijn slaapzak wel mee omdat ik er op slapen fijn vind, daar over heen een flinterdun laken. Gister mijn nieuwe tent binnen gekregen dus hopen dat hij niet achterlijk warm is, wel blauw-zilver:(.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef kikoooooo het volgende:
Denk dat ik mn slaapzak thuis laat en alleen een dekbedovertrek meeneem. 18c snachts
Katoenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Ik neem mijn slaapzak wel mee omdat ik er op slapen fijn vind, daar over heen een flinterdun laken. Gister mijn nieuwe tent binnen gekregen dus hopen dat hij niet achterlijk warm is, wel blauw-zilver:(.
Mooie planning zo! Lijkt ook wel een beetje op die van mij. Op de vrijdag zou je na Ed Sheeran nog wel kunnen kijken bij Howler of tUnE-Yards. Zaterdag na Alt-J weet ik het zelf ook even niet. En zondag na The Maccabees is Ewert & the Two Dragons wel een aanrader.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef MaJo het volgende:
Dit is mijn planning van het moment:
Vrijdag:
The Black Seeds
Ed Sheeran
??
Django Django
The Antlers
Ben Howard
Bloc Party
The Black Keys
Zaterdag:
Alt-J
??
Two Door Cinema Club
Blaudzun
Kasabian
Ane Brun
Of Monsters and Men
Whitest Boy Alive
Skrillex
Zondag:
Moss
Maccabees
??
Kyteman
The Shins
Foo Fighters
Zijn er nu bands die ik echt mis (kijk even naar welke stijl ik van houd he)
Opvallend: van dit lijstje slechts 6 bands eerder gezien en dat terwijl ik meestal bijna alles wat ik ga zien op festivals al eens eerder gezien hebDat wordt dus een grote ontdekkingstocht!
Edit: waar de vraagtekens staan weet ik dus nog niet wat ik ga doen
Bedankt voor de tips! Ik ken ze alledrie niet dus ik ga ze nog even checkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Mooie planning zo! Lijkt ook wel een beetje op die van mij. Op de vrijdag zou je na Ed Sheeran nog wel kunnen kijken bij Howler of tUnE-Yards. Zaterdag na Alt-J weet ik het zelf ook even niet. En zondag na The Maccabees is Ewert & the Two Dragons wel een aanrader.
Goeie trui, neem ik ook mee (dacht zelfs even: huh, een foto van mij?)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
En denk eraan, 's nachts is het koud.
dat heb ik wel eens op pinkpop gehad. alleen had ik alleen een 1p slaapzak bij me dus had zij de slaapzak en ik niets ..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik vrijdagochtend rond een uur of 6/7 wakker werd met een bibberend meisje naast me, en ik zelf zat ook al bijna te klappertanden. Toen was het overdag een graad of 25 wat naar 10 omlaag schoot.
waarom doe je dat dan niet? Ik ga lekker nog effe wat inbieren bij de belgquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef Murmeli het volgende:
zucht, ik wil vanavond wat leuks doen ofzo, beetje voorfeesten
Ik ga vanavond een flesje wijn opentrekken, muziek op mp3 speler knallen en zorgen dat telefoon aan de oplader hangt. BIJNAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:50 schreef AMDB het volgende:
Vanavond vroeg naar bed. Geen waterballonnen of waterpistolen meer gekocht.
Gaat geweldig worden mensen, ik zit te stuiteren hier
Ik heb 3 avonden zonder alcohol voor LL ingelast, ter lichte compensatie voor de overconsumptie van dit weekendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een flesje wijn opentrekken, muziek op mp3 speler knallen en zorgen dat telefoon aan de oplader hangt. BIJNA
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het trekt rete vochtig op daar.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Of dat is alleen bij mijn tent.
Bij bioscoop keten Utopolis is het mannen avond. Bier voor een euro en vervolgens The Expendables 2 en Ted kijken in een jolige stemmingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan niet? Ik ga lekker nog effe wat inbieren bij de belg
Vorig jaar alleen op donderdagavond een vest aangehad, voor de rest t-shirt tot in m'n tent inging. En dit jaar lijkt het me warmer dan vorig jaar 's nachts.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en ja het wil 's nachts nog weleens tegenvallen. Heb in al die 12 jaar pas een paar keer meegemaakt dat het nog echt prettig warm was in de nacht
Inderdaad, beetje fatsoenlijk schoeisel is wel een must.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:55 schreef vault_tec het volgende:
All stars lopen zo naar. 1 jaar gedaan en nu nooit meer.
eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:55 schreef vault_tec het volgende:
All stars lopen zo naar. 1 jaar gedaan en nu nooit meer.
Hipster.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:02 schreef vault_tec het volgende:
ook al is er een nike ingang dan denk ik niet dat ze mijn stappers herkennen voor deze lowlands.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:02 schreef vault_tec het volgende:
ook al is er een nike ingang dan denk ik niet dat ze mijn stappers herkennen voor deze lowlands.
[ afbeelding ]
Als je ze ingelopen hebt wel ja, net pantoffelsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:06 schreef Paardindewei het volgende:
All Stars zitten juist heerlijk.
Ik wil best een keer een koffietocht lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik doe mn JezusNikes aan, misschien krijg ik dan koffie en cake
Wat je in ieder geval niet krijgt is sjans.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik doe mn JezusNikes aan, misschien krijg ik dan koffie en cake
Het is een festival, geen modeshowquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:14 schreef MaJo het volgende:
Het verrotte van dit weer is dat de schoentjes die daarbij lekker zijn (slippers/ballerina's) na een tijdje zo ontzettend pijn gaan doenIk neem ook wel mijn gympen mee maar dat staat weer niet onder een rokje/jurkje. Luxeproblemen
Precies. Daarbij heb je al een vriend, dus voor de mannelijke aandacht hoef je het niet te doen. De vrouwen ter plaatse ken je al of zie je waarschijnlijk nooit meer, dus doe lekker aan wat comfortabel isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:15 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Het is een festival, geen modeshow
http://i.imgur.com/qoFem.png (niet voor jeugdige kijkers)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga voor Reeboks, maar weet nog niet zeker welke. Hangt ook van de weersverwachting af
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/qoFem.png (niet voor jeugdige kijkers)
Haha dat is ook weer waarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies. Daarbij heb je al een vriend, dus voor de mannelijke aandacht hoef je het niet te doen. De vrouwen ter plaatse ken je al of zie je waarschijnlijk nooit meer, dus doe lekker aan wat comfortabel is
Da's ne albumhoesquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/qoFem.png (niet voor jeugdige kijkers)
Verrek, je hebt gelijk! Wat weet je ook veel van muziek af. Nog steeds niet van plan om aan de popquiz mee te doen?quote:
Ik twijfel nog zeker tot zaterdag 1300quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk! Wat weet je ook veel van muziek af. Nog steeds niet van plan om aan de popquiz mee te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Muntprijs zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Muntprijs zal zijnBron? Dat is raar dat de prijs in 1 keer 25 cent hoger is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe ook gewoon allstars onder m'n jurkje.. lekker belangrijk. Ik ga echt niet in laarzen lopen met dit weer, vind allstars al veel te warm maar sandalen/slippers is ZEKER geen optie ivm blaren na 20 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:14 schreef MaJo het volgende:
Het verrotte van dit weer is dat de schoentjes die daarbij lekker zijn (slippers/ballerina's) na een tijdje zo ontzettend pijn gaan doenIk neem ook wel mijn gympen mee maar dat staat weer niet onder een rokje/jurkje. Luxeproblemen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
En kleinere bekers dan virig jaarhoewel mijn bron hoopt dat dit geruchten zijn, over de maat, muntprijs klopt wel. Ll zwijgt niet voor niks daar zo over...
Dat mag want dan ga ik toch echt niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
ja... ik wil 20 munten brap 50 euro... lekker simpel... nu is het 55 euro... Maar over 10 jaar is dan de prijs 5 euro voor een muntje
Ja, dan blijf je lopen! zuchtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Die muntprijs vind ik nog tot daar aan toe (ook gewoon aan de prijs maar goed) maar als ik ergens een tyfushekel aan heb zijn het wel die minimale glazen/bekertjes.
Waarom niet? ben je dan te oud?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag want dan ga ik toch echt niet meer.
5 euro voor een muntje, dan ga ik ook niet meer. Denk dat 3 euro per muntje toch echt al teveel zal worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom niet? ben je dan te oud?
ik weet ook niet of ik over 10 jaar nog ga. 47 is wel heul oud voor LL. Dan ben ik helemaal grijs
En aangezien ik nogal inneem op zo'n festivalquote:
Dat dus... Of het moet met een luxe camper zijn maar dat kramperen, veel zuipen en weinig slapen ben ik eigenlijk zaterdag al beuquote:
hoe oud ben jij nu dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En aangezien ik nogal inneem op zo'n festival
[..]
Dat dus... Of het moet met een luxe camper zijn maar dat kramperen, veel zuipen en weinig slapen ben ik eigenlijk zaterdag al beu
Ik verdien al best veel... Maar heb het er niet voor over imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:56 schreef Murmeli het volgende:
rijke vrouw versieren
ik ben ook al jaren op zoek naar een rijke manlukt niet erg
ah ok. dat kan ik me ook voorstellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik verdien al best veel... Maar heb het er niet voor over imo.
hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef vault_tec het volgende:
Denk dat nu al lowlands mij 800-900 euro gaat kosten...![]()
uitgeven!quote:
veel drank en eten danquote:
Kaartje 180. Voor 120~ drugs en drank, rugtas van 70 (ga ik vaker gebruiken), partytent 30 euro (laat ik achter), tent + luchtbed + slaapzak 80 euro (laat ik achter) plus ik heb 400 euro om op lowlands uit te geven.quote:
ja dan gaat het rap. ik heb alleen een tent gekocht en stoeltjes samen met een vriendin. bij elkaar 50 pp ofzo. kaartje 180, drank+eten mee is 2 tientjes ofzo. hmmm ik kom ook zo aan de 700 geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kaartje 180. Voor 120~ drugs en drank, rugtas van 70 (ga ik vaker gebruiken), partytent 30 euro (laat ik achter), tent + luchtbed + slaapzak 80 euro (laat ik achter) plus ik heb 400 euro om op lowlands uit te geven.
dat moet in de OP!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:24 schreef Da hopman het volgende:
Ik ben weer even mijn archieven ingedoken en kwam tot 2003 aan de prijzen van het muntje.
In dat jaar was het ¤1,85
180 + 20 + 50 = 250.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dan gaat het rap. ik heb alleen een tent gekocht en stoeltjes samen met een vriendin. bij elkaar 50 pp ofzo. kaartje 180, drank+eten mee is 2 tientjes ofzo. hmmm ik kom ook zo aan de 700 geloof ik.kutduregrap
en voor het terrein, donderdagavond loopt het al aardig in de papieren merk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
180 + 20 + 50 = 250.
Ga je 450 euro uitgeven op het terrein zelf?!
Mja misschien. ik hoop het niet hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
180 + 20 + 50 = 250.
Ga je 450 euro uitgeven op het terrein zelf?!
Wat is die bron dan?quote:
True that.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en voor het terrein, donderdagavond loopt het al aardig in de papieren merk ik
Ja ik verbaasde me daar ook al over dat het nog niet bekend was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Electronic family was ook 2.75.dus ll zal niet de eerste zijn, plus ll is niet zonder reden er zo zwijgzaam over dit jaar, tis altijd van tevorem bekend normaal gesproken.
Of andere harde muziek?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:52 schreef eucalyptus het volgende:
Ok euhm, ik ben onvoorbereid. Komt er nog goeie metal?
Nee. Komt 1 metal band (ghost) en die is kut en 1 hardcore punk band (refused). bots in de x ray raad ik wel aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:52 schreef eucalyptus het volgende:
Ok euhm, ik ben onvoorbereid. Komt er nog goeie metal?
gewoon dicht bij de speakers staan, komt t allemaal goed.quote:
Waarom ben ik alweer niet naar Wacken gegaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee. Komt 1 metal band (ghost) en die is kut en 1 hardcore punk band (refused). bots in de x ray raad ik wel aan.
Dat is een goede.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er dit jaar eigenlijk iets bekend over het koffiegebeuren? Zijn er weer kannen, is de wekker terug, is er niks?
check die video hier bovenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarom ben ik alweer niet naar Wacken gegaan?
OK, da's idd wel leuk, maar 97% van de line-up is hardcore faggot dit jaar.. Dure kaarten puur voor de sfeer dan maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef vault_tec het volgende:
dit wil ik heel graag zien (hou zelf van metal)
ja net zoals jij zeht tis wel heel duur en voor menigeen mss net hetgeen dat iemand over de streep haalt om niet te gaan. dus er wordt bewust over gezwegen dit jaar. Heb rrb zelfs,gevraagd op twitter,.die antwoordt.normaal altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja ik verbaasde me daar ook al over dat het nog niet bekend was.
Vooral tof dat het nog maar jonge gasten zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
OK, da's idd wel leuk, maar 97% van de line-up is hardcore faggot dit jaar.. Dure kaarten puur voor de sfeer dan maar
Goed voor elkaar dan, Tenacious D is epic! Blur ook overigens, maar TENACIOUS Dquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vooral tof dat het nog maar jonge gasten zijnStonden in het voor programma van blur en tenacious d en krijgen goede reviews.
1 of 2 jaar geleden zag ik je nog vol in beeld op een schermquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Teveel zin in! Zie je een superlang iemand totaal naar de kloten met een fca pet dat ben ik jaaaaaaaaa pre party ben al lekker naar de klotenn
Als liefhebber van harde gitaren zou ik dit aanhoudenquote:
zo ziet mijn festival er eigenlijk ook al een beetje uit maar bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als liefhebber van harde gitaren zou ik dit aanhouden
trash talk/bots/refused/gaslight anthem/graveyard* n00biedoobiedoo first/black keys
eagles of DM/fidlar/billy talent/letlive/triggerfinger
enter shikari/sleigh bells/ghost/heideroosjes/marl lanegan band/foo fighters
en Skrillex kan natuurlijk ook herrie maken bijv.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
noobiedoobie first is trouwens geen band
Albert heijn!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef friekin_ het volgende:
Waterpistolen in Adam zijn uitverkocht.
Dat zegt niet zo veel. Iemand die het verkeer regelt is ook een medewerker van Lowlands.quote:
Wc poetsdamequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Iemand die het verkeer regelt is ook een medewerker van Lowlands.
Of iemand die een tent opbouwt...
Die in het drank gedeelte werkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Iemand die het verkeer regelt is ook een medewerker van Lowlands.
Of iemand die een tent opbouwt...
Als ze het bekend zouden maken zou het best kunnen dat een hoop mensen afhaken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet n gewone medewerker. Ik kan geen 100% garanties,geven uiteraard maar ik geloof dit wel. Is het toch minder duur, is,dat n meevaller. Beter dan.andersom toch?
Dit dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet n gewone medewerker. Ik kan geen 100% garanties,geven uiteraard maar ik geloof dit wel. Is het toch minder duur, is,dat n meevaller. Beter dan.andersom toch?
als dat de reden was hadden ze de line up ook niet bekend gemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ze het bekend zouden maken zou het best kunnen dat een hoop mensen afhaken.
Dat zegt ook nog niet zoveel. Hij kan daar best achter de tap staan. Of de installaties aansluiten...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die in het drank gedeelte werkt.
of degene links van je helpen, en dan rechts, en dan weer links, en dan GODVERDOMME WERK SYSTEMATISCHquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt ook nog niet zoveel. Hij kan daar best achter de tap staan. Of de installaties aansluiten...
Hahaha so truequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef LatonOne het volgende:
[..]
of degene links van je helpen, en dan rechts, en dan weer links, en dan GODVERDOMME WERK SYSTEMATISCH
oke dan niet. Het is niet mijn bron en ik denk ook niet dat de bron bekend gemaakt wil worden. Plus wat memento gepost had. is het cheaper fijn... Als je er van uit gaat dat het 2.50 is en het blijkt 2.75 vind je het kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt ook nog niet zoveel. Hij kan daar best achter de tap staan. Of de installaties aansluiten...
Fucking tergend ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef LatonOne het volgende:
[..]
of degene links van je helpen, en dan rechts, en dan weer links, en dan GODVERDOMME WERK SYSTEMATISCH
Pulled apart by horses (zondag vlak voor de Heideroosjes op de Charlie) klinkt ook wel leuk:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als liefhebber van harde gitaren zou ik dit aanhouden
trash talk/bots/refused/gaslight anthem/graveyard/ me first/black keys
eagles of DM/fidlar/billy talent/letlive/triggerfinger
enter shikari/sleigh bells/ghost/heideroosjes/marl lanegan band/foo fighters
en Skrillex kan natuurlijk ook herrie maken bijv.
Benga verdient een waarschuwing, hij is erg slecht geworden. Echt, oprecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef vault_tec het volgende:
dat is cool... maar benga live ook... alleen bij benga live ben ik bang voor een kut publiek. Kijk wel hoe ik mij zondag voel.
Ik volg je advies omdat ik vorig jaar zo lekker uit mijn plaat ging bij aphex twin en een voorliefde heb voor BoC.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Benga verdient een waarschuwing, hij is erg slecht geworden. Echt, oprecht.
Wat dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, luister ik niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef willemwaus het volgende:
Magnetic man nog steeds zo vet als 2 jaar geleden of is dat er ook op uit achteruit gegaan?
Geen dubstep meer? en het is live? kan ook heel de recensie niet vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Check recensies van Pitch maar. Hij draait als een Guetta.
Wel dubstep, maar de mainstream kut versies. Verwacht geen afro warrior.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Geen dubstep meer? en het is live?
Eerste album was wel lekker, heb eigenlijk ook niks nieuws voorbij zien komen, ff buurten dan maar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, luister ik niet meer.
Zijn heul nie fout!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn hele foute nikes aantrek. Lopen wel als een droom
[ afbeelding ]
Om daar in de nacht een feestje te bouwen en te trommelen op de wasbakken? Jawel!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef MangoTree het volgende:
Bent U er klaar voor?![]()
[ afbeelding ]
Op Pitch vond ik er inderdaad weinig aan, vroeg me toen ook echt af wat er live aan zijn show was..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mm. Ik denk dat ze ook wel ander werk zullen draaien, want ze hebben zelf de afgelopen 2 jaar weinig uitgebracht volgens mij. I need air is nog steeds de meest bekende plaat van ze en die hadden ze 2 jaar geleden al.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef willemwaus het volgende:
Magnetic man nog steeds zo vet als 2 jaar geleden of is dat er ook op uit achteruit gegaan?
2 jaar geleden was het erg tof, hoop dat het nu niet die commerciëler sound is zoals meeste djs nu hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef frenkck het volgende:
[..]
Mm. Ik denk dat ze ook wel ander werk zullen draaien, want ze hebben zelf de afgelopen 2 jaar weinig uitgebracht volgens mij. I need air is nog steeds de meest bekende plaat van ze en die hadden ze 2 jaar geleden al.
Zakken ijsklonten eveneens!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef brother52 het volgende:
Zouden ze nu met dit weer ook milkshakes gaan verkopen? Lijkt mij een gouden handel.
Van die supergoedkope waterijsjes!quote:
Ja van die breek-rakkers met twee stokjes! Voor 1 muntje (a 2,75 zoals ik heb vernomen)... je loopt binnen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van die supergoedkope waterijsjes!
Nee, nog goedkoper.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja van die breek-rakkers met twee stokjes! Voor 1 muntje (a 2,75 zoals ik heb vernomen)... je loopt binnen!
Die zijn vies, die van Euroshopper zijn lekker (met beertjes).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog goedkoper.
Deze dingen:
[ afbeelding ]
5 voor een muntje moet gemakkelijk kunnen.
Word.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef Faazz het volgende:
Ik begeef me echt al een week in een extreme staat van euforie en extase. Echt absurd hoe je kan toeleven naar een mooi festival. Weet niet hoe het bij jullie zit maar verdomme wat heb ik er zin in
I know, maar dit is grappig, dat het kennelijk ook officieel gewoon zo geregeld wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
Als het serieus 2,75 per muntje is vind ik dat wel echt belachelijk
En dat de poorten niet om 18:00 opengaan weet elke doorgewinterde Lowlandsganger al lang natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |