Er wordt volgens mij steeksproefsgewijs gecontroleerd. Vorig jaar kregen we als groep een norse blik, omdat een van ons alle trays drinken bij had. Het jaar daarvoor werd ik eruit gelicht en mocht ik mn tas omkerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef MCfreggot het volgende:
Ik las dat er regels zijn i.v.m. spullen meenemen. Verleden jaar ben ik niet gecontroleerd, is dit elk jaar zo? of was verleden jaar een uitzondering?
Gewoon alle drugs bij je onderbroek instoppen, daar voelen ze toch niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef MCfreggot het volgende:
Ik las dat er regels zijn i.v.m. spullen meenemen. Verleden jaar ben ik niet gecontroleerd, is dit elk jaar zo? of was verleden jaar een uitzondering?
Belachelijk. En tja moeilijk erover doen is weer zoveel moeite, je wilt gewoon naar binnen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef snucky het volgende:
Ik werd gecontroleerd toen ik het festival terrein op wou.. maar moest toen mee achter de schermen..
(had toevallig tandpasta bij me) Ze bekeken elk gleufje in me portemonnee etc.. werd gefouilleerd, en ze knepen me tandpasta eruit...
Krijg je wel een nieuwe dan?quote:
Waarom heb je die sowieso bij jequote:Op zondag 7 juni 2009 11:19 schreef xenobinol het volgende:Een vriend van mij moest zijn verfspuitbussen inleveren want daar zou je mensen mee kunnen verwonden
Om onze tentjes en die van anderen (met toestemming uiteraard) een beetje op te leukenquote:
Nikequote:Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef lifes het volgende:
bij converse niet gecontroleerd nee! schijnt dat er dit jaar een nike ingang komt ofzo..
Bron?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef lifes het volgende:
bij converse niet gecontroleerd nee! schijnt dat er dit jaar een nike ingang komt ofzo..
wat is dat voor rij? heb je voorrang met de juiste schoenen ofzo, vertel eens?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef lifes het volgende:
Ja als je Converse schoenen draagt mag je een snelle rij nemen en ben je eerder door de ingang.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:42 schreef Maarten1 het volgende:
[..]
wat is dat voor rij? heb je voorrang met de juiste schoenen ofzo, vertel eens?
converse is een dochteronderneming van nikequote:
mn dikke duim..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |