Er wordt volgens mij steeksproefsgewijs gecontroleerd. Vorig jaar kregen we als groep een norse blik, omdat een van ons alle trays drinken bij had. Het jaar daarvoor werd ik eruit gelicht en mocht ik mn tas omkerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef MCfreggot het volgende:
Ik las dat er regels zijn i.v.m. spullen meenemen. Verleden jaar ben ik niet gecontroleerd, is dit elk jaar zo? of was verleden jaar een uitzondering?
Gewoon alle drugs bij je onderbroek instoppen, daar voelen ze toch niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef MCfreggot het volgende:
Ik las dat er regels zijn i.v.m. spullen meenemen. Verleden jaar ben ik niet gecontroleerd, is dit elk jaar zo? of was verleden jaar een uitzondering?
Belachelijk. En tja moeilijk erover doen is weer zoveel moeite, je wilt gewoon naar binnen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef snucky het volgende:
Ik werd gecontroleerd toen ik het festival terrein op wou.. maar moest toen mee achter de schermen..
(had toevallig tandpasta bij me) Ze bekeken elk gleufje in me portemonnee etc.. werd gefouilleerd, en ze knepen me tandpasta eruit...
Krijg je wel een nieuwe dan?quote:
Waarom heb je die sowieso bij jequote:Op zondag 7 juni 2009 11:19 schreef xenobinol het volgende:Een vriend van mij moest zijn verfspuitbussen inleveren want daar zou je mensen mee kunnen verwonden
Om onze tentjes en die van anderen (met toestemming uiteraard) een beetje op te leukenquote:
Nikequote:Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef lifes het volgende:
bij converse niet gecontroleerd nee! schijnt dat er dit jaar een nike ingang komt ofzo..
Bron?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef lifes het volgende:
bij converse niet gecontroleerd nee! schijnt dat er dit jaar een nike ingang komt ofzo..
wat is dat voor rij? heb je voorrang met de juiste schoenen ofzo, vertel eens?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef lifes het volgende:
Ja als je Converse schoenen draagt mag je een snelle rij nemen en ben je eerder door de ingang.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:42 schreef Maarten1 het volgende:
[..]
wat is dat voor rij? heb je voorrang met de juiste schoenen ofzo, vertel eens?
converse is een dochteronderneming van nikequote:
mn dikke duim..quote:
kwestie van goed inpakkenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Een keer meegemaakt dat ik twee cola flessen bij me had. In de één zat cola, de ander Sonnema. Maar dat verschil is nauwelijks te zien. Ik moest een fles achterlaten en daarvoor gebruikte ze de fles Sonnema. Nou snap ik best dat je niet twee flessen mee mag, maar toch haar maar even duidelijk gemaakt dat dat toch even omgedraaid moest worden. 1,50 euro in de één, 18 euro in de andere.
Sindsdien koop ik de cola wel gewoon op Lowlands.
Richfield neemt twee flessen pre-mix mee, die heeft wel een probleem als hij gecontroleerd wordt
Of, en dat kan natuurlijk ook, geen verboden middelen hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef julian6 het volgende:
Gewoon bij je ballen stoppen als je verboden middelen meeneemt.
Dit ligt er puur aan of ze zin hebben om te controlerenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef Elguppo het volgende:
Hoe staat het met het controleren van campers? iemand daar ervaring mee? Wij gaan dit jaar met de camper namelijk.
Klinkt positief. Niet dat ik nu een heel methlab mee ga nemen, maar goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:57 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
Dit ligt er puur aan of ze zin hebben om te controleren. 2 jaar geleden werd ik amper gecontroleert, vorig jaar daarentegen wel. Alle tassen werden onderzocht.. maar de kastjes en dergelijken waren ze vergeten
Verboden niet, maar de brug wordt een feestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef SamStar het volgende:
hier ff een vraagje van een ll n00b
is het toegestaan om met zo'n wagentje
[ afbeelding ]
de camping op te komen?
en als het een beetje regent de rest van het terrein ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verboden niet, maar de brug wordt een feest
dát komt dan weer wel goed aangezien ik de brug ontloopquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verboden niet, maar de brug wordt een feest
sneaky backdoor userquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:07 schreef SamStar het volgende:
[..]
dát komt dan weer wel goed aangezien ik de brug ontloop
Bij de entree hangt een teller. Om de 15 personen gaat er een rood lampje branden, die 15e persoon wordt dan meegenomen door de security. Bij die persoon wordt echt alles doorgekeken en gestript (als ze hun werk goed doen tenminste). En verder wordt er gewoon gekeken of je mensen vertrouwd of nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef MCfreggot het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Ik heb nog nooit een teller of lampje gezien. Vraag me ook af hoe of door wie die teller bediend zou worden. Verder heb ik het nog niet meegemaakt dat ik werd uitgekozen, en geen enkele van mijn vrienden, in al die edities lowlands. Volgens mij gaat het gewoon random, en zeker niet 1 op de 15.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:42 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Bij de entree hangt een teller. Om de 15 personen gaat er een rood lampje branden, die 15e persoon wordt dan meegenomen door de security. Bij die persoon wordt echt alles doorgekeken en gestript (als ze hun werk goed doen tenminste). En verder wordt er gewoon gekeken of je mensen vertrouwd of niet
Tja, dan geloof je het niet. Aan die oranje bakken (die er vorig jaar stonden) zit een rood lampje. Als die bakken 15 polsbandjes hebben uitgegeven gaat er een rood lampje op branden. Een teken voor de beveiliging om die persoon eruit te halen.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Ik heb nog nooit een teller of lampje gezien. Vraag me ook af hoe of door wie die teller bediend zou worden. Verder heb ik het nog niet meegemaakt dat ik werd uitgekozen, en geen enkele van mijn vrienden, in al die edities lowlands. Volgens mij gaat het gewoon random, en zeker niet 1 op de 15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |