Dit dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet n gewone medewerker. Ik kan geen 100% garanties,geven uiteraard maar ik geloof dit wel. Is het toch minder duur, is,dat n meevaller. Beter dan.andersom toch?
als dat de reden was hadden ze de line up ook niet bekend gemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ze het bekend zouden maken zou het best kunnen dat een hoop mensen afhaken.
Dat zegt ook nog niet zoveel. Hij kan daar best achter de tap staan. Of de installaties aansluiten...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die in het drank gedeelte werkt.
of degene links van je helpen, en dan rechts, en dan weer links, en dan GODVERDOMME WERK SYSTEMATISCHquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt ook nog niet zoveel. Hij kan daar best achter de tap staan. Of de installaties aansluiten...
Hahaha so truequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef LatonOne het volgende:
[..]
of degene links van je helpen, en dan rechts, en dan weer links, en dan GODVERDOMME WERK SYSTEMATISCH
oke dan niet. Het is niet mijn bron en ik denk ook niet dat de bron bekend gemaakt wil worden. Plus wat memento gepost had. is het cheaper fijn... Als je er van uit gaat dat het 2.50 is en het blijkt 2.75 vind je het kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt ook nog niet zoveel. Hij kan daar best achter de tap staan. Of de installaties aansluiten...
Fucking tergend ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef LatonOne het volgende:
[..]
of degene links van je helpen, en dan rechts, en dan weer links, en dan GODVERDOMME WERK SYSTEMATISCH
Pulled apart by horses (zondag vlak voor de Heideroosjes op de Charlie) klinkt ook wel leuk:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als liefhebber van harde gitaren zou ik dit aanhouden
trash talk/bots/refused/gaslight anthem/graveyard/ me first/black keys
eagles of DM/fidlar/billy talent/letlive/triggerfinger
enter shikari/sleigh bells/ghost/heideroosjes/marl lanegan band/foo fighters
en Skrillex kan natuurlijk ook herrie maken bijv.
Benga verdient een waarschuwing, hij is erg slecht geworden. Echt, oprecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef vault_tec het volgende:
dat is cool... maar benga live ook... alleen bij benga live ben ik bang voor een kut publiek. Kijk wel hoe ik mij zondag voel.
Ik volg je advies omdat ik vorig jaar zo lekker uit mijn plaat ging bij aphex twin en een voorliefde heb voor BoC.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Benga verdient een waarschuwing, hij is erg slecht geworden. Echt, oprecht.
Wat dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, luister ik niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef willemwaus het volgende:
Magnetic man nog steeds zo vet als 2 jaar geleden of is dat er ook op uit achteruit gegaan?
Geen dubstep meer? en het is live? kan ook heel de recensie niet vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Check recensies van Pitch maar. Hij draait als een Guetta.
Wel dubstep, maar de mainstream kut versies. Verwacht geen afro warrior.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Geen dubstep meer? en het is live?
Eerste album was wel lekker, heb eigenlijk ook niks nieuws voorbij zien komen, ff buurten dan maar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, luister ik niet meer.
Zijn heul nie fout!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn hele foute nikes aantrek. Lopen wel als een droom
[ afbeelding ]
Om daar in de nacht een feestje te bouwen en te trommelen op de wasbakken? Jawel!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef MangoTree het volgende:
Bent U er klaar voor?![]()
[ afbeelding ]
Op Pitch vond ik er inderdaad weinig aan, vroeg me toen ook echt af wat er live aan zijn show was..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mm. Ik denk dat ze ook wel ander werk zullen draaien, want ze hebben zelf de afgelopen 2 jaar weinig uitgebracht volgens mij. I need air is nog steeds de meest bekende plaat van ze en die hadden ze 2 jaar geleden al.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef willemwaus het volgende:
Magnetic man nog steeds zo vet als 2 jaar geleden of is dat er ook op uit achteruit gegaan?
2 jaar geleden was het erg tof, hoop dat het nu niet die commerciëler sound is zoals meeste djs nu hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef frenkck het volgende:
[..]
Mm. Ik denk dat ze ook wel ander werk zullen draaien, want ze hebben zelf de afgelopen 2 jaar weinig uitgebracht volgens mij. I need air is nog steeds de meest bekende plaat van ze en die hadden ze 2 jaar geleden al.
Zakken ijsklonten eveneens!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef brother52 het volgende:
Zouden ze nu met dit weer ook milkshakes gaan verkopen? Lijkt mij een gouden handel.
Van die supergoedkope waterijsjes!quote:
Ja van die breek-rakkers met twee stokjes! Voor 1 muntje (a 2,75 zoals ik heb vernomen)... je loopt binnen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van die supergoedkope waterijsjes!
Nee, nog goedkoper.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja van die breek-rakkers met twee stokjes! Voor 1 muntje (a 2,75 zoals ik heb vernomen)... je loopt binnen!
Die zijn vies, die van Euroshopper zijn lekker (met beertjes).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog goedkoper.
Deze dingen:
[ afbeelding ]
5 voor een muntje moet gemakkelijk kunnen.
Word.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef Faazz het volgende:
Ik begeef me echt al een week in een extreme staat van euforie en extase. Echt absurd hoe je kan toeleven naar een mooi festival. Weet niet hoe het bij jullie zit maar verdomme wat heb ik er zin in
I know, maar dit is grappig, dat het kennelijk ook officieel gewoon zo geregeld wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
Als het serieus 2,75 per muntje is vind ik dat wel echt belachelijk
En dat de poorten niet om 18:00 opengaan weet elke doorgewinterde Lowlandsganger al lang natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |